Naslovnica Lifestyle Zdravlje

Doznajte kako preskakanje doručka utječe na metabolizam i gubitak kilograma

Ako osjećate veću glad tijekom dana nego u večernjim satima, tada svakako ne biste trebali preskakati doručak koji obiluje proteinima i vlaknima.
30. studenoga 2018. u 07:05 1 komentara 3879 prikaza
Foto: Shutterstock

Odrasli smo slušajući kako je doručak najbitniji obrok u danu, a za pravilnu prehranu, osim konzumacije zdravih namirnica, trebalo bi imati tri glavna obroka. 

No, što se događa u tijelu kada preskočimo doručak i dan započinjemo praznog želuca?

Od 1700-ih do danas Ne gutaj hranu, samo žvači, izbjegavaj močvare... Ovo su najbizarnije dijete svih vremena!

Stručnjaci tvrde kako većina osoba koje pokušavaju izgubiti neželjene kilograme, najčešće preskaču doručak. Ako osjećate veću glad tijekom dana nego u večernjim satima, tada svakako ne biste trebali preskakati doručak koji obiluje proteinima i vlaknima. 

Ako se niste prepoznali u ovom slučaju te ste među onima koji glad češće osjećaju u večernjim satima, preskakanje doručka nije nešto što bi vam moglo naškoditi. Sve je stvar pojedinca i njegova metabolizma, smatraju stručnjaci, piše TOI. 

1 / 9
Ako želite izgubiti neželjene kilograme, promjena tajminga može učiniti čuda.

Doručak je "titulu" najvažnijeg obroka u danu dobio zbog mišljenja da se konzumacijom zdravog obroka na početku dana osigurava energija za dan pred nama, a posebice se preporučuje osobama koje se bave tjelovježbom u jutarnjim satima. No neki stručnjaci tvrde kako se za gubitak kilograma i poticanje metabolizma i sagorijevanja kalorija treba uzeti u obzir sve što se pojede tijekom dana, a ne bazirati se samo na prvi jutarnji obrok. 

Novo područje Evo kako putovanje i promjena okoline utječe na probavni sustav

Vjeruje se kako će osobe koje nisu konzumirale doručak osjećati veću glad tijekom ručka i tada će konzumirati više kalorija. To je mit, piše TOI, jer čak i ako pojedete više za vrijeme ručka, nećete "nadoknaditi" doručak i nema straha od nakupljanja kilograma zbog preskakanja doručka. Ako se vodite metodom da jedete u razdoblju od ručka do večere i postite 16 sati, vjerojatnije ćete gubiti na težini, navodi se. 

Zaključak je da nije bitno preskačete li doručak sve dok tijekom dana konzumirate zdrave obroke. 

Pogledajte i video Supernamirnice koje biste trebali imati u svom domu

[video: 22601 / Supernamirnice koje trebate imati u svom domu]

 

Adventska šopingmanija
Adventska šopingmanija
Vodič kroz najoriginalnije božićne darove za koje nećete morati izdvojiti pravo bogatstvo

A1 izdvaja za Vas