Sada kada su svi napokon shvatili kako odstupanje Valentina Garavanija nije privremeno i kako se neće vratiti na modnu scenu, mogu objektivno i bez predrasuda suditi o nastavku razvitka njegove modne kuće. Ako se samo prisjetimo prošlog tjedna visoke mode u Parizu, pred očima će nam se prvo pojaviti crne haljine od najdelikatnije čipke te velovi preko očiju manekenki. Da, to je Valentino danas. Maria Grazia Chiuri i Pier Paolo Piccioli dizajnirali su tada jednu od najhvaljenijih revija haute couturea, a sigurni smo kako će njihova najnovija kolekcija za proljeće/ljeto 2010. biti jednako (ako ne i bolje) primljena kod publike i kritike.
Proljeće očito budi ono romantično u ženama (ili samo u dizajnerima koji kreiraju za njih?), žele biti slobodne i žele da njihove haljinice budu kratke i lepršave. Ako je zaista tako, tada je ovaj dizajnerski dvojac svojom kolekcijom ispunio svaku želju koju bi žena mogla imati. Tako smo vidjeli voluminozne mini haljine nježnih boja, predimenzionirane mašne (jedan od Valentinovih zaštitnih znakova), ženstvenu čipku i metre svile i organze. Ženstvenije od ovoga ne može.
Za razliku od prošlosezonskih žarkih boja poput tirkizne ili prepoznatljive crvene, ove je sezone paleta boja pročišćenija, lakša i romantičnija. Boja kože, boja smoga i najnježnija ružičasta savršeno su se nadopunjavale s krojevima i, lajt-motivom - volanima. Određene haljine doimale su se kao da su načinejne od najfinije paučine ili poput magle omotane oko djevojaka. Zavodljivo i seksi, ali ne na napadan i vulgaran način. Ukratko: prava princeza iz bajke primjerene za 21.stoljeće.
- Nemojte pomisliti kako je nova Valentino žena ranjiv cvijetak. Nikako ne! Dapače, vrlo je jaka, samo nema potrebu za kamufliranjem u muškarca kako bi uvjerila svijet kako zna što želi - izjavila je Maria Grazia Chiuri nakon revije. Zaista, koji bi se „ranjiv cvijet“ usudio prošetati ulicom u lepršavom ružičastom topu i hlačama od mješavine čipke i kože?
Kuća Valentino pod novim vodstvom nije se u potpunosti odrekla dugih haljina, već je samo smanjila njihov broj na pisti navodeći ekonomsku krizu kao razlog. Možda je najupečatljiviji izlaz revije bio upravo posljednji. Duga haljina od najkvalitetnijeg organdija obrubljena golemim volanima koji su lebdjeli dok je manekenka hodala pistom. Upravo je taj izlaz i izmamio pljesak u gledalištu.
Prvi red nije bio prepun lica s naslovnica kao u vrijeme kada je Valentino Garavani dizajnirao, ali to je i razumljivo jer Marie i Pier još prikupljaju elitu koja će postati njihova stalna klijentela. Najbolje je reviju sumirao upravo dizajner Pier Paolo Piccioli izjavivši:
- Ponosni smo na nasljeđe kuće, ali htjeli smo predstaviti svoj pogled nabudućnost Valentina.