Riječka agencija za digitalni marketing Atauctus pokrenula je novu kampanju pod nazivom „9 od 10 osoba ne zna izgovoriti naše ime“, koja na duhovit način otkriva karakter brenda - jednostavan pristup, jasnu komunikaciju i kampanje koje privlače pažnju.
Ova kampanja se prikazuje na radiju, YouTubeu, outdoor površinama i na društvenim mrežama, a već prvim sloganom privlači pažnju: „Teško za izgovoriti. Lako za surađivati.“
Iza imena koje se rijetko izgovori stoji agencija koja već godinama uspješno razvija marketinške strategije, digitalne kampanje i zakup medija za poduzeća diljem Hrvatske. Od oglašavanja na portalima, društvenim mrežama i Googleu do radijskih, TV i outdoor kampanja, Atauctus nudi rješenja koja povezuju brendove s publikom.
„Naš cilj je da komunikacija s klijentima bude jasna i jednostavna, bez nepotrebne složenosti. Iako se ime ponekad teže izgovara, suradnja s nama je uvijek laka“, ističe Josip Ukalović, direktor agencije Atauctus.
Kroz niz uspješnih projekata, agencija se profilirala kao partner koji razumije da se prepoznatljivost ne stvara slučajno, nego kombinacijom strategije, kreativnosti i razumijevanja tržišta.
Ova kampanja duhovito potvrđuje ono što Atauctus već godinama dokazuje u praksi - nije bitno koliko je komplicirano ime, nego koliko su jednostavni i učinkoviti rezultati.
Ako se pitate kako se točno izgovara - slobodno pokušajte.
Točan odgovor je: Atauktus. Teško za izgovoriti. Lako za surađivati.