Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 1
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Uspjeh naših

Design Bureau Izvorka Jurić, Rašić+Vrabec i Boris Ljubičić dobitnici nagrada WOLDA

02.12.2020.
u 20:43

Hrvatsko dizajnersko društvo objavilo je informaciju o uspjehu naših dizajnera na natječaju WOLDA. Na 11. Međunarodnom WOLDA natjecanju veliki su pobjednici Design Bureau Izvorka Jurić s osvojenim zlatom i broncom, Rašić+Vrabec sa zlatom te Boris Ljubičić sa srebrenom nagradom. Nagrada Wolda koja se dodjeljuje za dizajn logotipa, pripala je hrvatskim dizajnerima za logotipe Nutris grupacije i Pet Networka (Design Bureau Izvorka Jurić), 66. Pulskog filmskog festivala (Rašić+Vrabec) i Borisu Ljubičiću koji se na natječaj prijavio s logotipom posvećenom predsjedanju Republike Hrvatske Europskom unijom u prvoj polovici 2020. godine. Na ovogodišnjem 11. Međunarodnom natječaju Wolda – Worldwide Logo Design Award prijavljeni su radovi iz čak 30 zemalja. Službeni rezultati bit će objavljeni početkom 2021. godine

Nakon što je 2006. godine natječaj održan pod nazivom Eulda – European Logo Design Annual, od 2008. godine mijenja ime u Worldwide Logo Design Award i time otvara mogućnost boljeg umrežavanja grafičkih dizajnera iz cijeloga svijeta. Nagrade se dodjeljuju u šest kategorija,dizajn novog znaka/logotipa, redizajn znaka/logotipa, dizajn animiranog znaka/logotipa, zvučni znak, korporativni identitet te za dizajn znaka/logotipa u kontekstu ambalaže.

Članovi ovogodišnjeg međunarodnog ocjenjivačkog suda:

Anna Farkas, anagr[ ]phic, Budimpešta (Mađarska)
Cheyne de Beer, kreativna direktorica, See&Co, Sydney (Australija)
Chikako Oguma, art direktorica i grafička dizajnerica, Tokyo (Japan)
Christian Baun, dizajner logotipa, logodesign.dk, Kopenhagen (Danska)
Bill Gardner, direktor Gardner Designa, logolounge.com, Wichita (Kansas, SAD)
Rodrigo Faustino, Commgroup Branding, São Paulo (Brazil)
Norbert Küpper, dizajner i organizator Wolde, Meerbusch (Njemačka).

Odluke ocjenjivačkog suda donesene su prema sljedećim kriterijima: logotip je morao odražavati originalnu i relevantnu ideju, jasno komunicirati identitet kompanije ili organizacije i biti besprijekorno dizajniran. Upravo se ove karakteristike prepoznate i kod logotipa Borisa Ljubičića dizajniranog povodom predsjedanja Republike Hrvatske Europskom unijom u prvom dijelu ove godine.

Prema objašnjenju dizajnera, koji je za ovaj rad nagrađen srebrenom nagradom, brojevi 2020, postavljeni na karakterističnom crvenom i plavom kvadratu, mogu se lako iščitati ukoliko se i cijeli logotip zarotira za 45, 90, 180 ili 270 stupnjeva. Takva mogućnost okretanja bez prekida značenja predstavlja čvrstu vezu između Europske unije i Republike Hrvatske.

Karakteristike besprijekornog dizajna, stručni je žiri vidio i u dva rješenja Design Bureau Izvorka Jurić koji je nagrađen zlatnom i brončanom nagradom.

Nutris grupacija djeluje u području poljoprivredne proizvodnje s dvije kompanije – Nutris.farm koja pruža usluge poljoprivredne logistike i distribucije i Nutris.tech koja proizvodi i prodaje sirovine koje se primarno koriste u proizvodnji hrane. Identitet Nutris grupacije, dobitnik zlatne nagrade, otvara mogućnost širenja kroz njezine nove subjekte. Nutris je primarna informacija, a nastavci (tech, farm i sl.) sekundarna informacija u imenu tvrtke. Putem mutacije znaka dodatno se komunicira područje djelovanje tvrtke.

Pet Network grupacija je tvrtki iz nekoliko zemalja Europske unije koje su okupljene u misiji brige o kućnim ljubimcima te plasiranju proizvoda i usluga za kućne ljubimce. Većim dijelom se obraćaju investitorima i poslovnom svijetu (zakupodavci, trgovci, dobavljači…), ali zbog teme kojoj se bave, želja naručitelja je bila pokazati i veselu, razigranu i toplu stranu. Identitet je zato osmišljen modularno – neki materijali su ozbiljniji, a neki opušteniji nadogradnjom ilustracija životinja na znak sastavljen od početnih slovnih znakova imena grupe – P i N.

Zlatnu nagradu osvojio je i više puta nagrađivani logo 66. Pulskog filmskog festivala studija Rašić+Vrabec. Korištenjem brojke u logotipu naglašena je tradicija i dugovječnost samog festivala. Sama brojka je po sebi moćna i simbolična i dozvoljava brojne upotrebe i asocijacije. Snažno iskrivljene obrve pružile su logotipu humornu vrijednost. Gledatelji su na taj način sami interpretirali logo, koji su tumačili na različite načine; od očiju s obrvama, naočala, otvora kroz koje se proviruje, tlocrta Arene, filmske role pa čak i uskličnika itd. Od samog početka pokazao se kao inspirativan i primjenjiv, a reakcije publike su bile izvrsne.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije