Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 0
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PROMOCIJA

Novi slogan hrvatskog turizma bit će poznat do kraja veljače

Zlatni rat
Ivo Čagalj/PIXSELL
20.01.2015.
u 10:53

Pet prijedloga slogana trenutno se online testira među 4800 ljudi u osam europskih zemalja

Budući slogan hrvatskog turizma trenutno je na testu u Njemačkoj, Austriji, Italiji, Francuskoj, Velikoj Britaniji, Švedskoj, Poljskoj i Rusiji.

Još uvijek je u igri pet slogana, koji su preživjeli prvi krug izbora nove krovne ideje hrvatskog turizma. Do kraja siječnja online se anketira 4.800 ispitanika, po šesto u svakoj spomenutoj zemlji, a njihovi ‘glasovi’ bit će jedan od presudnih elemenata za konačan izbor slogana s kojim će se hrvatski turizam predstavljati u nadolazećim sezonama. Odluka bi, pak, kako kažu u Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice, trebala pasti već tijekom veljače. Dosad su, inače, otpala četiri od ukupno devet prijedloga, s kojima su se kreativci iz pet renomiranih svjetskih marketinških agencija javili na natječaj Hrvatske turističke zajednice (ponuditelja je ukupno bilo 13, a pet ih je ušlo u uži izbor). Zasad je nemoguće doznati nešto više o pet slogana koje se trenutno testira, oni koji su ih čuli spremni su samo reći kako ima i banalnih i onih koji svjetski zvuče.

Ovih nekoliko preostalih tjedana hrvatskom turizmu služit će stari slogan ‘Mediteran kakav je nekad bio’, koji je jedan od dosad samo dva službena slogana. Prvi je bio ‘Mala zemlja za veliki odmor’, a služio je od osnivanja Hrvatske turističke zajednice do 2001. U vrijeme ministra Damira Bajsa koristili su se uz glavni i kampanjski slogani ‘Kad srce kaže ljeto, kaže Hrvatska’, ‘Tako lijepa, tako blizu’ uz još nekoliko inačica. Budući, pak, slogan dolazi iz radionice agencija koje su ostale u užem izboru; Grey Worldwide, SCPF (Segarra, Cuesta, Puig i Fernandez, Si), Bruketa&Žinić, BBDO Zagreb s DEC Comunicacion SA i AMV BBDO, M&C Saatchi&Studio Sonda te McCann Erickson & FutureBrand Ltd.

>>Mamac za turiste smišljaju i autori slogana 'Kad si gladan, nisi svoj'

>>Pet timova iz zemlje i svijeta smišlja novi turistički slogan

Komentara 4

DU
Deleted user
11:01 20.01.2015.

Evo slogana: Želite li da vas ogule, svakako dođite u Hrvatsku.

Avatar dr. Evil
dr. Evil
11:20 20.01.2015.

Najjači je onaj iz kraja 90`ih, prema zapadnoj Europi: "Dođite u Hrvatsku, vaši automobili već su ovdje"

JU
jurevina
11:32 20.01.2015.

¨...i to je Hrvatska ,onakvu kaku ste očekivali...,a dobili ste više!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije