Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 127
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Hrvatska torba

Amazon želi naš Baggizmo

bagizzmo
Foto: PD
10.01.2016.
u 08:00

Projekt izrade torbe za gadgete pokrenuli su dizajnerica Izvorka Jurić i njezin suprug Ladislav Jurić, suosnivač startupa WhoHack

Najveća online trgovina na svijetu Amazon nakon pametnog nakita Leafa zagrebačkog startupa Bellabeata i riječkog pametnog kišobrana Kishe zainteresirana je i za prodaju hrvatskih muških torbi za gadgete Baggizma. Izvorka i Ladislav Jurić, osnivači Baggizma, upravo su zaključili isporuke torbi za sva 443 donatora koji su preko Kickstartera podržali prvu hrvatsku dizajnersku crowdfunding kampanju s više od 300 tisuća kuna.

Serijska proizvodnja

Ladislav Jurić kaže da trenutačno rade na idućoj fazi projekta, u kojoj je cilj pokrenuti veću serijsku proizvodnju, odnosno osigurati prodaju više od tri tisuće torba Baggizmo.

– Vodimo InDeamand kampanju na Indiegogou, tražimo investiciju od najmanje 150 tisuća dolara, te radimo na širenju mreže distributera, partnera, izlasku na azijsko tržište, a primamo pozive i iz Amazona – kaže Jurić. Dodaje da je odaziv iz poslovnog svijeta odličan jer su potpuno ispunili ono što su obećali u crowdfunding kampanji. Na Indiegogou imaju dodatnih 59 donatora te im je ukupan iznos prikupljenih sredstava iz obje kampanje 51,3 tisuće dolara, odnosno gotovo 360 tisuća kuna.

Lov na donatore

Baggizmo je najavio da razmišlja o izradi nove školske torbe, planira razvijati i raditi nove serije postojeće torbe. Riječ je o prvoj hrvatskoj muškoj torbi za gadgete, koja je poput vrlo uspješnih dizajnerskih primjera u Sloveniji, sredstva prikupila preko Kickstartera. Projekt su pokrenuli međunarodno nagrađivana dizajnerica Izvorka Jurić i njezin suprug Ladislav Jurić, suosnivač startupa WhoHack.

Dizajn minimalističke muške torbe koja se može prilagoditi različitim odjevnim stilovima, nositi ispod odijela pa i tijekom vožnje automobila i bicikla, potpisuje studio za dizajn Manufakturist.

– U kampanji je najveći izazov bio doprijeti do donatora, jer nismo imali budžet za promociju kojim raspolažu velike crowdfunding kampanje. Štoviše, za to nismo imali ni pet posto budžeta, pa smo rezultatom itekako zadovoljni – zaključuje Jurić.

>> Amazon izbacuje hoverboarde iz ponude 

>> Amazon želi diljem svijeta prodavati hrvatsku Kishu

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije