Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 137
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Najbolje kompanije

Za milijun gostiju na Plitvicama zaslužni su zaposleni i promocija

'13.04.2009., Plitvice - Turisti kod najviseg hrvatskog slapa na Plitvickom jezerima.  Photo: Goran Kovacic/Vecernji list'
'Goran Kovacic/Vecernji list'
02.10.2012.
u 22:06

Lani je NP Plitvička jezera imao gotovo 20 milijuna kuna dobiti prije oporezivanja, a u 2012. godini ta javna ustanova otplatila je 37 milijuna kuna duga po jamstvima prema proračunu RH

Već drugu godinu zaredom više od milijun gostiju godišnje posjeti Plitvička jezera. Na tome u Javnoj ustanovi Nacionalni park Plitvička jezera mogu zahvaliti mukotrpnom radu i promociji. Ondje su stalno zaposlene 732 osobe. Nova ravnateljica NP-a Lidija Bertović pohvalila se i financijskim rezultatima nacionalnog parka.

– U 2011. godini NP Plitvička jezera ima 19,997.124 kuna dobiti prije oporezivanja. U 2012. godini u cijelosti smo otplatili dug po jamstvima prema proračunu Republike Hrvatske u ukupnom iznosu od 37 milijuna kuna. Dodala je da je park već do polovine rujna ove godine posjetilo više od milijun gostiju što po broju posjetitelja 2012. godinu čini najuspješnijom do sada. 

– Rezultat je to predanog rada naših djelatnika, većina kojih su lokalni stanovnici čije obitelji desetljećima zaposlenje tradicionalno nalaze u Nacionalnom parku.

Nova Vita Usluge: Formula za sreću: 110 automata, uvijek dobrodošli gosti i zadovoljni zaposlenici

Umag kao omiljeno odredište brojnih gostiju ima dugu tradiciju kasina i automat klubova, koji u kombinaciji s dobrim hotelima i prekrasnim morem privlače sve željne te vrste zabave.

– Upravo je to bilo dovoljno poticajno za osnivanje tvrtke Nova Vita Usluge d.o.o, – kazala nam je vlasnica Jadranka Gatarić Krstić, koja je i prije otvaranja te tvrtke imala tvrtku za proizvodnju aparata za igre na sreću u kasinima, niz godina iznimno uspješnu na svjetskom tržištu. Nova Vita Usluge d.o.o bio je prirodan slijed s namjerom da se na istarskom području razvije model kasina po uzoru na velika svjetska kasina.

– Vodeći se time, u renomiranom umaškom hotelu Melia Coral koji ima pet zvjezdica iznajmila sam poslovni prostor i počela ostvarivati zamisao o otvaranju automat kluba. U tri godine koliko automat klub posluje, s početnih 60 automata za igre na sreću ponudu smo proširili na sadašnjih 110 – kazala nam je J. Gatarić Krstić. Za to je vrijeme, kako kaže, stvorila dobru ekipu suradnika, koji su zadovoljni poslom i uvjetima rada što iskazuju predanim radom i iznimno dobrim odnosom prema gostima. Tvrtka trenutačno ima 11 zaposlenika.

– Način našeg rada, organiziranje raznih događanja, ophođenje prema gostima koji se uvijek osjećaju dobrodošli, zbog čega se vrlo rado vraćaju u naš automat klub, pravi je put do uspješnih rezultata koje postižemo – kazala je J. Gatarić Krstić.

Kontinuiranim ulaganjem u Nova Vita Uslugama žele poboljšati uslugu i gostima uvijek nuditi nešto novo.

Stomatološka poliklinika Rident; Sljedeći im je korak zdravstveni turizam

Stomatološka poliklinika Rident najveća je stomatološka poliklinika u ovom dijelu Europe i uspješan je primjer kako su suvremen pristup pacijentu i organizacija posla doveli do dobrih poslovnih rezultata. Osnovana je 2004. godine te predstavlja slijed razvoja stomatološke djelatnosti dr. Željka Miljanića, čije je privatna stomatološka ordinacija osnovana 1991. U svojim počecima Rident je zapošljavao 26 djelatnika, danas ih ima 110.

– Naš je princip rada, a ujedno i naša misija, pružiti pacijentu sveobuhvatnu stomatološku uslugu uz primjenu najsuvremenijih metoda, dakle – sve na jednom mjestu, kaže dr. Miljanić dodajući da bi takav način rada bio neodrživ bez neprekidnog ulaganja u vrhunsku opremu i materijale, primjerice CT uređaj posljednje generacije, uređaj za digitalnu ortopantomografiju i telerendgen, opremljenost svih ordinacija uređajima za digitalnu radioviziografiju, ali ponajviše, ističe Miljanić, u neprekidnu edukaciju vlastitih kadrova. Upravo takav pristup poslu, koji se prije svega temelji na vrednovanju rada u timu, prepoznat je kao kvalitetan na našem, ali i na europskom tržištu. Odnos kvalitete i cijene privukao je mnoge pacijente koji su Polikliniku Rident odabrali za liječenje, a njihovo zadovoljstvo pruženom uslugom najbolja je preporuka.

Planovi za budućnost vezani su za širenje poslovanja izvan Rijeke pa tako 2013. godine Rident otvara novu polikliniku u Poreču, uz gradnju smještajnih kapaciteta za pacijente. Za razliku od riječke poliklinike, Rident u Poreču ujedinit će više zdravstvenih usluga na jednome mjestu – dentalnu medicinu, opću i fizikalnu medicinu. Na taj način planiraju zadržati lidersku poziciju, ali se i prilagoditi zahtjevima razvoja dentalnog i zdravstvenog turizma.

Uniline: Imamo najbolje ljude, oni pokreću promjene

Najbrže rastuća turistička kompanija u regiji, Uniline je s početne strategije incoming turoperatora sa samo pet zaposlenika poslovanje razvijao do široke ponude turističkih usluga. Tako je to danas kompanija koja nudi cjelokupan turistički proizvod od smještaja, transfera, rent-a-cara, izleta, autobusnih tura do organizacije kongresa, sportskih događaja te specijalnih programa za individualne goste i grupne aranžmane.

Trenutačno zapošljava 150 zaposlenika. Uniline je također nositelj franšize Europcara, vodeće rent-a-car kompanije u Europi. Samo u protekloj godini uslugama Unilinea koristilo se više od 300.000 domaćih i inozemnih gostiju, a prema poslovnim pokazateljima za prva tri kvartala, ta će brojka ove godine biti i veća. Uspjeh Uniline krije se u činjenici da svake sezone nastoje dodati nešto novo i inovativno, oplemeniti ponudu i učiniti je zanimljivom. U 2011. ostvarili su 175 milijuna kuna prometa. Predsjednik uprave Boris Žgomba ističe da sve to ne bi bilo moguće da u svom timu nema najbolje ljude u ovom poslu: – Najveći kapital i glavni razlog uspjeha i rasta su zaposlenici Unilinea, koji svojim entuzijazmom i predanošću pokreću promjene, stvaraju nove proizvode.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije