Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Vlasnik Victoria’s Secreta pao 42%

Cijena dionica L Brandsa 17,6$ što je najniža vrijednost od prosinca 2009.
24. kolovoza 2019. u 19:00 0 komentara 110 prikaza
Victoria's Secret
Foto: Steven Bergman/Press Association/PIXSELL

Čuveni brend ženskog donjeg rublja Victoria’s Secret i dalje je “na aparatima”, ako je suditi po posljednjim podacima o prodaji koji su srušili burzovnu vrijednost vlasnika te robne marke, kompanije L Brands. Kako prenose američki poslovni mediji, cijena dionica L Brandsa krajem tjedna srušila se u jednom trenutku za 12% dosegnuvši vrijednost od 17,6 dolara. Tako nisko L Brands na burzi nije bio od prosinca 2009., podsjeća CNBC.

Novac LAKA ZARADA Narodne dionice mogu oporaviti burzu

U posljednjih godinu dana vrijednost dionica te kompanije stropoštala se za 42%. Uz Victoria’s Secret kompanija još posjeduje i brend Bath & Body Works koji L Brandsu koliko-toliko drži glavu iznad vode. L Brands je u drugom tromjesečju zabilježio ukupne prihode od 2,9 milijardi dolara što je za 2,7% niže nego godinu ranije. Ujedno, to je lošije i od očekivanja analitičara koji su prognozirali 2,95 milijardi dolara prihoda. Analitičare je razočarao i podatak o ukupnoj prodaji koji je jedan % niži dok su oni prognozirali rast od 0,3%. Pri tome je prodaja Victoria’s Secreta pala šest % dok je Bath & Body Works zabilježio rast od osam %.

Peppa Pig VRIJEDNO MILIJARDE Hasbro kupuje kanadskog vlasnika omiljenog crtića 'Peppa Pig'

Analitičari su očekivali da će Victoria’s Secret oslabiti tek 3,9%, dok ih je Bath & Body pozitivno iznenadio jer su prognozirali 6,3% rasta. Neprilagođena neto dobit za fiskalno drugo tromjesečje koje je završilo 3. kolovoza spustila se s lanjskih 99 milijuna dolara ili 36 centi po dionici na 37,6 milijuna dolara što je 14 centi po dionici. Prilagođena dobit iznosi 24 centi po dionici, četiri centa bolje od očekivanja, prema podacima Refinitiva. Menadžment je objavio kako mu je primarni zadatak poboljšanje izvedbe Victoria’s Secreta. “L Brands i dalje vjeruje da su problemi Victoria’s Secreta povezani s proizvodima, ali mi vjerujemo da su povezani s brendom u cjelini i konkurencijom što znači da su teški za rješavanje”, napisao je i bilješci klijentima Randal Konik, analitičar Jefferiesa. 

EU fondovi Bjelovar
PRIJAVITE SE
Konferencija o atraktivnim mjerama za razvoj poduzetništva
Kupovina
KVIZ
Otkrij svoj shopping personality
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.