Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Unatoč krizi uzrokovanoj koronavirusom Grupa Podravka sačuvala stabilnost i ostvarila rast

Prihodi od prodaje Grupe Podravka porasli su za 93,8 milijuna kuna te su iznosili 4.503,2 milijuna kuna, što predstavlja rast od 2,1 posto u odnosu na godinu prije
26. veljače 2021. u 17:18 3 komentara 268 prikaza
podravka
Foto: Marko Jurinec/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/2

Nadzorni odbor Podravke d. d. potvrdio je, na svojoj današnjoj sjednici, nerevidirane rezultate poslovanja Grupe Podravka za 2020. godinu te izrazio zadovoljstvo ostvarenim pokazateljima u vrlo izazovnoj godini. Nakon iznimno uspješne 2019. godine Grupa Podravka nastavila je s uspješnim poslovanjem i u 2020. godini. Ostvarena neto dobit od čak 248,9 milijuna kuna, što predstavlja rast od 12,3 posto u odnosu na godinu prije, rezultat je ponajprije organskog rasta, uz istodobnu kontrolu operativnih troškova.

kim 'NOVI UVJETI RADA' Dukat u prošloj godini ostvario 7,2 milijuna kuna neto dobiti

Prihodi od prodaje Grupe Podravka porasli su za 93,8 milijuna kuna te su iznosili 4.503,2 milijuna kuna, što predstavlja rast od 2,1 posto u odnosu na godinu prije. Na kretanje prihoda od prodaje utjecao je rast obaju poslovnih segmenata, Prehrane i Farmaceutike.

Segment Prehrane ostvario je 3.527 milijuna kuna prihoda od prodaje, odnosno povećanje od 73 milijuna kuna u odnosu na prethodnu godinu. U okviru navedenog segmenta gotovo svi poslovni programi ostvarili su rast prihoda od prodaje te je ostvaren rast vlastitih brandova za 3,1 posto. Najvažniji poslovni program Kulinarstvo ostvario je i najveći apsolutni rast prihoda od prodaje u iznosu od 68,4 milijuna kuna, odnosno 7,3 posto više u odnosu na godinu prije. Poslovni program Dječja hrana, slastice i snack ostvario je rast prihoda od prodaje za 24,9 milijuna kuna, Poslovni program Mesni proizvodi, jela i namazi za 21,3 milijuna kuna, Poslovni program Riba za 13,1 milijun kuna te Poslovni program Podravka hrana za 2,1 milijun kuna u odnosu na godinu prije.

Drugi segment Grupe Podravka, Farmaceutika, ostvario je 976,2 milijuna kuna prihoda od prodaje, što predstavlja rast od 2,2 posto u odnosu na godinu prije. Kategorija Bezreceptni program ostvarila je 6,5 milijuna kuna rasta prihoda od prodaje, kategorija Ostala prodaja, ponajviše zbog porasta prodaje trgovačke robe društva Farmavita iz BiH, ostvarila je rast prihoda od prodaje u iznosu od 18,5 milijuna kuna, dok je kod kategorije Lijekovi na recept zabilježen pad prodaje, zbog deprecijacije ruske rublje, od 4,1 milijun kuna u odnosu na godinu prije.

Zagreb: Konferencija za medije Katarine Peović ispred tvornice Kraš poslovali u otežanim uvjetima Kraš grupa ostvarila lani neto dobit iznad 25,2 milijuna kuna

Kada je riječ o ostvarenju prihoda od prodaje Grupe Podravka po regijama, najveći apsolutni rast prihoda od prodaje zabilježen je kod regije Centralna Europa, i to u iznosu od 48,9 milijuna kuna. Znatan rast prihoda od prodaje u odnosu na godinu prije zabilježen je i u regiji Zapadna Europa i prekooceanske zemlje u iznosu od 38,7 milijuna kuna, dok je u Adria regiji ostvaren rast prihoda od prodaje u iznosu od 29 milijuna kuna.

Poslovanje u 2020. godini obilježila je pojava virusa COVID-19 na svim tržištima na kojima je Grupa Podravka prisutna. U takvim izvanrednim okolnostima, posebice u uvjetima uvedenih strogih mjera prisutnih od ožujka do svibnja, te ponovnom jačanju mjera krajem godine jedna od ključnih kompanija zaduženih za osiguravanje kontinuiteta proizvodnje i redovite opskrbe Hrvatske hranom i lijekovima upravo je Grupa Podravka. Radni procesi unutar kompanije u najkraćem mogućem roku posve su prilagođeni novonastaloj situaciji kako bi se proizvodnja odvijala sukladno potrebama tržišta.

Iako su u počecima navedene krize uvjeti nabave i same dobave sirovina i ambalaže za potrebe proizvodnje bili vrlo otežani, Grupa Podravka poduzela je sve potrebne aktivnosti kako bi osigurala dostatne količine svojih prehrambenih i farmaceutskih proizvoda te tako zadovoljila potrebe svojih vjernih potrošača na brojnim tržištima na kojima je prisutna. Pozitivan rezultat potvrđuje činjenicu o sposobnosti kompanije za prilagodbom poslovanja i u nepredviđenim, izvanrednim situacijama te odražava snagu i izdrživost poslovnog modela i temeljnih djelatnosti Grupe Podravka.

Maja Milan
život na vagi
Kakva razlika! U showu je izgubila 41 kilogram, a evo kako sada izgleda: 'Nema više pekare'
Ivanić-Grad
Grad po svačijoj mjeri
Ivanić-Grad: Moderna sredina pogodna za svakoga
  • Avatar Cornelius
    Cornelius:

    Lako je ostvariti dobit dok radnici imaju plaću manju nego kaj "brazilci" dobiju socijalu.

  • prcko.vita:

    Sad ćemo vidjeti Martinu Dalić, radnici očekuju povećanje plaće od 1000 kuna, radnici koji imaju manju plaću od prosjeka. Martina, na tebe je red, a ocjenu za svoj rad dobiti ćeš jednog dana, evo Milan Bandić će tu ocjenu danas ... prikaži još! dobiti. I ne samo ocjenu, nego prema zasluzi.

  • Sharkee:

    Novinarčiću, daj molim te objasni o kakvom se to uspjehu radi kada znamo da je u ovim vremenima osobna potrošnja u najvećem dijelu usmjerena na hranu i lijekove.. dapače, i ako usporedimo Podravku sa sličnim kompanijama i EU, stopa profitabilnosti ... prikaži još! je niska a kapitalna struktura je tek zadovoljavajuća.. sramota je tim veća što zaposlenici rade za crkavicu a pozicije srednjeg i višeg menadžmenta se izmišljaju i dodljeljuju po klijentelističkom modelu..