Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PROMO

Svjetska nagrada za rebranding u rukama hrvatske agencije Fabular

Svjetska nagrada za rebranding u rukama hrvatske agencije Fabular
Foto: Promo
1/10
05.03.2018.
u 13:38

Nagrađen rebranding IT tvrtki – Q i Omnizon Networks u društvu Siemensa i Hewlett Packard Enterprisea

Zagrebačka branding agencija Fabular osvojila je najprestižniju svjetsku nagradu u području rebradinga, REBRAND 100® Global Awards. Njihova dva projekta rebrandinga dviju IT tvrtki tako su se našli u društvu svjetski poznatih brendova, poput Siemensa, Tupperwarea, Cadillaca i Hewlett Packard Enterprisea. Ovom nagradom, jedina specijalizirana agencija za branding u regiji, parirala je internacionalnim branding agencijama - FutureBrandu, Sigel+Galeu, Interbrandu i Principalsu.

Foto: Promo

„Iako je ovo već jedanaesto priznanje našem timu brand konzultanata, a prvi put kao agenciji Fabular, sretni smo i ponosni jer se nalazimo u društvu internacionalnih brand agencija. Dva predivna projekta uvrštena su u top 100 i to nam je motivacija da i dalje stvaramo nezaboravne branding priče koje potiču stvaranje pozitivnih promjena. Ove godine bila sam i članica žirija REBRAND 100® Global Awards. Kao direktorica male agencije, biti u društvu s eminentnim stručnjacima iz cijelog svijeta velika je čast.“ - izjavila je Anja Bauer Minkara, direktorica brand strategije i kreativna direktorica Fabulara.

Nagradu Distinction osvojili su za rebranding Q-a, jedne od najbrže rastućih IT tvrtki u Srednjoj Europi s uredima u Zagrebu, Belfastu, Oslu, Parizu i Los Angelesu. Iako je tvrtka ostvarivala vrhunske rezultate, brand nije bio razumljiv pa su stručnjaci iz Fabulara dali značenje cjelokupnom brendu. Uzevši u obzir Q-ove snage - stručnost i iskustvo njihovih stručnjaka koji imaju odgovore i na najteža pitanja, kreiran je slogan “Whatever the Q, we got the A”.

Foto: Promo

Druga nagrada, Merit, dodijeljena im je za projekt rebrandinga tvrtke Redok, jednog od vodećih posrednika u razmjeni elektroničkih dokumenata u jugoistočnoj Europi. Staro ime brenda nije imalo značenje, a zbog nedovoljno snažnog i relevantnog imidža nisu dopirali do ciljne skupine. Fabularovi konzultanti inspiraciju su pronašli u CEO-u tvrtke i njegovom “nothing is impossible” stavu. Stoga se branda bazira na stvaranju osjećaja snage, svemoći (lat. omnipotens) i bivanja “u zoni”, pa je tako nastalo novo ime brenda Omnizon Networks, s potpisom "Mission possible".

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije