Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 74
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
MojeDelo.com

Styria Digital preuzela najveći slovenski portal za zapošljavanje

Moje Delo
VL
24.04.2013.
u 13:44

- Najbolji portal za zapošljavanje Moje Delo je savršeni dodatak uspješnim Styrijinim portalima u Sloveniji - kazao je izvršni direktor Styria Digitala, Peter Neumann.

Styria Digital Holding jučer je postala vlasnikom slovenskog portala za zapošljavanje mojedelo.com. Iz kompanije najavljuju da se će se i dalje širiti na slovenskom digitalnom tržištu, gdje već imaju portal sa oglasima \"bolha.com\" (koji ima 4.6 milijuna posjeta mjesečno) i news portal \"zurnal24.si\" te agenciju za digitalno oglašavanje \"Interactive Agency\".

- Najbolji portal za zapošljavanje Moje Delo je savršeni dodatak uspješnim Styrijinim portalima u Sloveniji - kazao je izvršni direktor Styria Digitala, Peter Neumann te dodao kako je MojeDelo, zajedno sa oglasnikom \"bolha.com\", važna komponenta za daljnje širenje Styria Media Groupe koja drži vodeću tržišnu poziciju u Sloveniji.

Moje Delo je osnovano 2003. godine u Ljubljani, ima 18 radnika te je nedavno napravilo prihod od 1,3 milijuna eura. Sa dosegom od 720 tisuća posjeta mjesečno, \"mojedelo.com\" zauzima prvo mjesto u Sloveniji. Osnivači Aleš Zalatel i Tomaž Dimnik će ostati u Upravi kao generalni menadžeri.

\"Na stranicama možete naći informacije o slobodnim radnim mjestima i savjete za napredak u karijeri\", pišu u predstavljaju portala koja se već \"8 godina brine neposrednu povezanost između poslodavaca i radnika koji traže posao\". Uz to, Moje Delo organizira i besplatne seminare te konferencije o zapošljavaju, izdaju priručnike i organiziraju sajam za zapošljavanje. \"Sve te aktivnosti na tržištu su nam priskrbile status najboljeg portala za zapošljavanje u državi\", pišu iz portala Moje Delo.

Styria Digital Holding je podružnica Styria Media Group AG. Na svojim glavnim tržištima u Austriji, Hrvatskoj i Sloveniji, Styria Media Group AG drži dobro pozicionirane digitalne brendove u informativnom sektoru (kao što su \"diepresse.com\", \"kleinzeitung.at\", \"24sata.hr\") u sektoru oglasa (\"willhaben.at, \"njuskalo.hr\", \"bolha.com\") i u specijaliziranim portalima (\"ichkoche.at\", \"boerse-express.com\", \"zdravakrava.hr\").

>>Projekti Styrije osvojili nagrade za inovativnost i kreativnost

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije