Kako ističe Predsjednik Uprave SPAR Hrvatska Helmut Fenzl, trenutačna ekonomska situacija je poprilično izazovna, pogotovo za mlade kompanije i upravo je zato važno imati jakog partnera i snažnu podršku. “SPAR vjeruje u hrvatske proizvode i njihovu kvalitetu i sada smo preuzeli i aktivnu ulogu u pomaganju onima koji tek započinju svoj poduzetnički put. Pokretanjem projekta “Startaj Hrvatska”, SPAR kontinuirano nastavlja s podrškom domaćim poduzetnicima, inovativnim proizvođačima i startupovima", dodao je.
U odabranim SPAR supermarketima i svim INTERSPAR hipermarketima već su otvorene posebne „plave“ police, na kojima su rezervirana mjesta za Batelu, Zorinu mast, Superheraw, Shapello, Jaggety, Ghee, Sparu i Špajz.
Ti su proizvodi rezultat rada osmero hrvatskih poduzetnika, odabranih među stotinama prijavljenih poduzetničkih ideja, kojima će SPAR stručnjaci pomoći i da jedan među njima postane HIT proizvod 2020. godine. O toj laskavoj tituli u konačnici će odlučiti SPAR-ovi kupci koji će kupnjom podržati svog favorita. Prethodno je SPAR Hrvatska kandidatima projekta "Startaj Hrvatska" pomogao u ispunjavanju nužnih preduvjeta kako bi se njihov proizvod nastavio prodavati na policama SPAR-a. Ponekad je to značilo poboljšanje receptura, ponekad ispunjavanje zdravstvenih i sanitarnih standarda, a kod nekih i planiranje kapaciteta te odabir dizajna ambalaže.
Diana Prpić, Goran Čipčić, Tijana Božović Galjanić, Mary Novosel, Jasna Karavanić, Berna Storjak i Donat Rupčić, Martina Završki te Deana Miletić i Ivana Perić nova su lica hrvatske poduzetničke scene kojima je SPAR Hrvatska u suradnji s Novom TV osigurao plasman na tržište, a gledateljima i kupcima priliku da ih upoznaju u sklopu iznimno dinamičnih i zanimljivih emisija. Njihov daljnji razvoj, sigurni smo, ove jeseni pratit će se s nestrpljenjem.