Naslovnica Biznis Pogled u 2019.

Prije dva desetljeća zaživjelo je naše internetsko izdanje

Prva smo novinska kuća u Hrvatskoj koja je pokrenula svoj portal. Bilo je to 8. veljače 1999.
31. prosinca 2018. u 09:51 1 komentara 164 prikaza
Portal Vecernji.hr
Foto: Petar Glebov/PIXSELL

Uz veliki 60. rođendan Večernji list obilježava i 20 godina postojanja svog internetskog izdanja koje je zaživjelo 8. veljače 1999., deset godina nakon što je servis World Wide Web izmišljen u CERN-u u Švicarskoj.

Večernji list 2,1 milijun korisnika Čak 9 od 10 hrvatskih internetskih korisnika posjećuje Styrijine portale

Ne plaši nas budućnost

U prvih 70 dana stranicu je posjetilo gotovo 200.000 čitatelja što je u to rano doba interneta na domaćoj sceni bio odličan rezultat. U početku, internetsko izdanje sadržavalo je samo izbor priča koje su se objavljivale iz tiskanog izdanja Večernjaka. Već 2000. godine Večernji je počeo na Sportalu objavljivati samostalne sadržaje, nevezane uz tiskano izdanje, a u listopadu 2001. godine, kada je Amerika napala Afganistan nakon terorističkog napada na SAD, prvi smo put uveli specijalne dnevne vijesti: praćenje američkog napada na Afganistan.

Danas svi koji rade u medijima znaju da je ovo doba videa i sve se veća pozornost usmjerava prema tom segmentu sadržaja, a Večernji list je još 2006. uveo multimedijalne sadržaje te je počeo objavljivati vlastite videovijesti koje su se, osim na računalima, mogle pogledati i na mobitelima.

Facebook mobitel Rođendan Vecernji.hr preko društvenih mreža komunicira s više od 300.000 korisnika dnevno!

U Večernjem listu ponosni smo na to što ljudi pomisle na novinu kada čuju za to ime, ali nimalo nas ne plaše razgovori o budućnosti.

Originalni sadržaj

Kao jedan od najvećih proizvođača originalnog sadržaja u Hrvatskoj, sigurni smo da će naše proizvode ljudi konzumirati i u narednih 60 godina, a nebitno je hoće li to biti na papiru, nekoj prozirnoj foliji, pametnom satu, naočalama ili čipu ugrađenom u oko. Ovu sigurnost nam daju i brojke na webu koje godinama kontinuirano rastu iz mjeseca u mjesec, pa smo tako i posljednji mjesec, studeni 2018., završili s rekordom od 1,489.818 jedinstvenih posjetitelja našeg portala te s 1,5 milijuna pogleda videa samo na našem portalu.

ccc
Pogledajte kako smo našu pobjednicu uz CCC Shoes and Bags brend pretvorili u trendi mamu

A1 izdvaja za Vas

  • Avatar nekineki
    nekineki:

    A hocete li slaviti dan kad ste preuzeti od styria-e u vlasništvu austrijske nadbiskupije?