Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Pola tvrtki nije spremno zaštititi sebe i kupce od hakera

Iz PwC-a su istaknuli 10 prilika za poboljšanje sigurnosti i zaštite privatnosti te izgradnju povjerenja među potrošačima
13. studenoga 2018. u 12:55 0 komentara 283 prikaza
Hakeri
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

PwC-ovo istraživanje o povjerenju u digitalno Digital Trust Insights pokazalo je kako su tvrtke svih veličina jednako nespremne na borbu protiv kibernetičkih prijetnji i zaštitu svog poslovanja i kupaca. Tek 53% poduzeća provodi proaktivno upravljanje rizicima od digitalne transformacije. No, još su šokantniji podaci o tome koliko ih planira uskladiti sigurnosne mjere vezane uz sigurnost s poslovnim ciljevima; to kani tek 23% poduzeća, čak i onih koja imaju prihode veće od 100 milijuna dolara.

Etay Maor IBM-ov stručnjak za sigurnost objasnio što sve može saznati od odbačene avionske karte

U toj ih je kategoriji manje od pola spremno za usklađivanje s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR-om) koja je stupila na snagu u svibnju. U tom kontekstu ne iznenađuje onda da samo 27% menadžera vjeruje kako uprave njihovih organizacija dobivaju odgovarajuće podatke nužne za upravljanje kibernetičkim i rizicima povezanima sa zaštitom privatnosti. Poslovne prakse očito nisu usklađene s načelnim stavovima pa iako 81% rukovoditelja smatra internet stvari (IoT) ključnim za poslovanje, samo 39% ih je uvjereno kako su uspostavili dovoljno kontrola koje bi jamčile povjerenje u digitalno.

Digital Trust Insights prerađeno je izdanje istraživanja o globalnom stanju informacijske sigurnosti koje PwC provodi već 20 godina i provedeno je na 3000 poslovnih lidera u 81 zemlji, u različitim industrijskim sektorima. Osnovna je poruka koja je iz njega proizašla da tvrtke, umjesto da samo ublažavaju rizike, moraju uklopiti pitanja kibernetičke sigurnosti u poslovne strategije.

Kai Hermsen Kai Hermsen Kibernetička sigurnost važna: Stvarni i virtualni svijet spajaju se i unose revoluciju u proizvodnju

Iz PwC-a su istaknuli 10 prilika za poboljšanje sigurnosti i zaštite privatnosti te izgradnju povjerenja među potrošačima: odnose se na uključivanje sigurnosnih stručnjaka već na početku digitalne transformacije, izgradnju baze ljudskih potencijala, podizanje razine osviještenosti i odgovornosti zaposlenika, poboljšanje komunikacije i interakcije s upravom, ugradnju pitanja sigurnosti u poslovne ciljeve, izgradnju povjerenja u pogledu zaštite podataka, povećanje kibernetičke otpornosti, poznavanje „neprijatelja“, proaktivnost u usklađivanju s propisima i praćenje inovacija.

Digitalna komora
Digitalna komora
Poduzetnici, odsad ključne informacije doznajte klikom miša

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.