Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Podravka i Petar Grašo najavili suradnju u razvoju Vegeta natur specijalnih dodataka jelima

U kulinarskom laboratoriju Podravkine zgrade u Koprivnici, Petar Grašo i Podravka su najavili zajednički razvoj novih Vegeta natur specijalnih dodataka jelima, pripremajući ukusnu pašticadu pod vodstvom Mišela Tokića, Podravkinog promotora kulinarstva
09. studenoga 2019. u 19:55 0 komentara 105 prikaza
Podravka
Foto: PR FOTO
Pogledajte galeriju 1/7

Podravka, kao kompanija koja svojim vrhunskim brendovima od hrane stvara doživljaj, i Petar Grašo, koji uz strast prema glazbi njeguje i onu prema kulinarstvu, nastavljaju svoju suradnju, ovaj put u stvaranju novih lijepih priča u povodu 60 godina Vegete.

Marin Pucar iz Podravke lani je proglašen gospodarstvenikom godine odlični rezultati Grupa Podravka nastavlja s uspješnim poslovanjem

Tako su u subotu, u kulinarskom laboratoriju Podravkine zgrade u Koprivnici, najavili zajednički razvoj novih Vegeta natur specijalnih dodataka jelima, pripremajući ukusnu pašticadu pod vodstvom Mišela Tokića, Podravkinog promotora kulinarstva.

– Surađujući s Grašom u natječaju za 60 godina Vegete gdje je bio član žirija, potvrdili smo i njegovu ljubav prema hrani i otkrivanju novih okusa. Stoga smo odlučili krenuti zajedno u razvoj novih proizvoda kojima ćemo dodatno proširiti ponudu proizvoda pod brendom Vegeta i još jednom pokazati da stvaramo trendove u modernom kulinarstvu – istaknula je Marinka Akrap, direktorica Korporativnog marketinga i komunikacija Podravke.

– Svojim spoznajama o hrani i kuhinjama diljem svijeta, a posebno njemu omiljenoj mediteranskoj, Petar Grašo bit će nam prava podrška u razvoju novih Vegeta natur specijalnih dodataka jelima. Na taj način Vegeta natur postaje sve snažnija i prisutnija čime donosimo nova uzbuđenja u kuhinje naših potrošača. Sve proizvode razvijamo prema očekivanjima potrošača stvarajući izvrstan okus i na način da su svi sastojci proizvoda njima poznati, to je ono što potrošači očekuju – rekao je Krunoslav Bešvir, direktor Podravkinog Poslovnog programa Kulinarstvo.

Podravka | Autor : PR FOTO Foto: PR FOTO

Suradnja Podravke i Leda Sladoled Lino Lada najbolji je na svijetu!

Sašenka Vugrinec, direktorica Razvoja Poslovnog programa Kulinarstvo opisala je kako izgleda razvoj takvih proizvoda:

– Sve kreće od dobro razrađene ideje, nakon čega slijedi istraživanje trendova i navika potrošača. Nakon što definiramo jelo, miješamo sastojke i izrađujemo prototip proizvoda. Potom ga testiramo u stvarnoj primjeni, prilikom kuhanja. Vrlo često kod razvoja proizvoda uključujemo kulinarske stručnjake i entuzijaste kao što je Petar Grašo te potrošače.

– Koliko uživam u pjesmi, toliko uživam i u hrani, zapravo otkrivanju novih okusa i kulinarskim istraživanjima. Privilegiran sam jer se istovremeno mogu baviti s te svoje dvije velike ljubavi, surađujući s najvećim imenima, u jednoj i drugoj sferi. Drago mi je da s Podravkinim stručnjacima i vrhunskim inovatorima mogu sudjelovati u stvaranju novih Vegeta natur dodataka jelima. Znate, može se živjeti bez glazbe i začina, ali bez njih život je bljutav i bez boje – istaknuo je Petar Grašo.

Prirodni sastojci Vegeta natur dodataka jelima ističu najfinije okuse u svim jelima, a njihovu pripremu čine lakšom.

Plazma keksi
BAŠ KAO NEKADA
Stvari koje se godinama nisu promijenile, a svejedno ih obožavamo
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.