Pet razloga zašto Hrvatska treba uvesti vinjete na autocestama
Autoceste bi mogle uprihoditi više od 500 milijuna eura godišnje
Komentari 148
Uvesti će vinjete kad privatiziraju, monetiziraju, koncrsioniraju ili nekako drugačije daju autoceste tajkunima. Odjednom će postati isplative.
Odmah uvesti vinjete! A radnicima koji sada nezdravo sjede u kućicama bilo bi bolje da rade na uređivanju i održavanju autocesta: A3 je sva zarasla jer vise ne kose travu u zelenom pojasu... strava.
Think pink,Fižulić je lijepo sročio,ali tebi matematika nije jača strana.U cijelom njegovom prijedlogu je jedino sporna ideja o naplačivanju vinjete prilikom registracije. što se tiče tvog komentara,točno je da imam najskuplju cestarinu na auto-putu,međutim činjenica je i to da suu naše auto-ceste prazne 9 mjeseci u godini i da svi autoprevoznici izbjegavaju auto-cestu,i voze lokalnim cestama.90 % tereta iz Bosne prema Mađarskoj ide preko Osijeka a ne Slavonikom,i ceste su totalno uništene od šlepera.Ovako naplati vinjetu na granici,pa neka vozaju šleper kojom cestom hoće,a siguran sam da bi u tom slućaju vozili auto-cestom kad su je već platili.Slićna situacija je i sa cestom Zagreb-Rijeka,a i Zagreb-Split.Večina vlasnika šlepera koji su u tranziciji kroz Hrvatsku,izbjegava plaćanje auto-ceste,pa se vozaju podravskom magistralom od Srbije do Zagreba,pa uštede na cestarini,koju onda naplati Slovenija.
Podržavam vinjete, ali prijedlog da svaki vozač prilikom registracije MORA platiti i vinjetu je van pameti. Vinjete da, ali samo ako će ih plaćati oni koji će i koristiti autoceste, a ne da se sve prisiljava. Ionako bi vinjete bile višestruko bolje rješenje od postojećeg sustava.
Lakše je autoceste prodat i pare spiskat...Siniša Mudrost Dončić
Oni čuvaju mjesta za uhljebe, to je jedini razlog zbog koga ne uvode vinjete.
Goranko Fižulić? Gdje ti je firma? Kako su zbrinuti ljudi iz tvoje firme? Koliko si dužan državi Hrvatskoj? Kada platiš sve kaj si dužan, možeš komunicirati s medijima!
nije fižulić bez veze propao - matematika mu je očito bolna točka. hrvatska nema vinjete upravo zato da može guliti svoje građane i strance. na ovaj se način naplaćuje najskuplja cestarina na svijetu. jedna vožnja zg-split-zg košta 350 kn!!! iliti 50€. a "matematičar" goranko predlaže vinjetu od 30€. GODIŠNJA vinjeta u austriji košta 85€ - manje od dvije vožnje zg-split-zg!!! u češkoj je 50€. u švicarskoj 33€. u hrvatskoj se naplaćuje apsolutno najskuplja cestarina na svijetu.
Kad bi se uvele injete odmah bi se ugasili svi semafori u drzavi, jer gdje drugo zaposliti tu SDP-HDZ vojsku, ako ne da rucno mijenjaju svijetla na semaforu. Inace bi u zemlji bilo preko 50% nezaposlenih a obje te strankee ne bi presle izborni prag.
To sam ja predlagao vec prije dvije godine. S tim da sam pri registraciji automobila predlozio godisnju naknadu za koristenje cesta i autocesta od cca. 100 €, a teretna i autobusi bi imali placali nesto vise. Kod stranaca bih zadrzaoo slovenske razrede, tjedan: 15,00 €, mjesec: 30,00 € i godisnje kao i za Hrvate 100,00 €. S time bi se rijesila dva goruca problema.Preselili bi promet na autoceste, pumpe i ugostiteljski sadrzaji na autocestama bi postali rentabilni a na drugoj strani rijesili bi se viska radnika. Poneki izlazi/ulazi su imali manje prometa nego sto kosta trosmjesko osoblje, plus zamjene za vikend.
nikad nece biti uvedene pa sindikalci bi poludili, jel znate vi koliko ih je preko veze zaposleno po kucicama? haha
Što ih ti nisi Fižiliću uveo kad si bio u Vladi????
jel taj fuzulic jos na ovom svijetu
iskreno, ne vidim razlog da se ne uvedu.
evo jedan komentar koji nema veze sa autocestama ali ima veze sa harackom masinerijom RH, a zove se Jadrolinija. meni je nepojmljivo da ja kao gradanin RH koji zeli doci npr na otok Brac,moram platiti gotovo 500 kn za auto i dvije osobe.cijena je brutalna a jos bezobraznije je to da ne mozes kupiti povratnu kartu. pa tko je tu lud?
a glede vinjeta.... iz osobnog primjera mogu reći da kada idem za Istru... idem kroz Sloveniju, jer njihovu godišnju vinjetu otplatim na samo 3 vožnje po našim cestama.
svi bi vinjete ali nitko ne bi potrosio, po nekim izracunima, oko 150 milijuna eura za uvodenje cijelog sustava poput nadzora na autocestama kojim ce se kontrolirati imaju li auti koji se voze autocestama vinjete. Drugo, ovaj bivsi racanov ministar sad bi uveo vinjete, a nije za vrijeme svog mandata jer da je on uveo vinjete tada bio bi odgovoran za rast nezaposlenosti jer dio ljudi iz HAC-a vise ne bi imalo gdje raditi.
Kakvih 30 eura za 7 dana? U Austriji vinjeta za 10 dana košta 8,70 eura.
bude se jedan po jedan
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
nikad nece biti uvedene pa sindikalci bi poludili, jel znate vi koliko ih je preko veze zaposleno po kucicama? haha