Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

'Odmah na početku krize smo zvali OPG-ovce da nam se jave'

Već dugi niz godina Kaufland surađuje s domaćim proizvođačima kroz platformu „Naše mi najbolje paše“, a već na početku korona krize pripremali su, kaže Rudat, poziv za sve lokalne male proizvođače i OPG-ove kako bi im poslali ponude kako bi im pomogli plasiranjem njihovih proizvoda u Kauflandove trgovine
10. svibnja 2020. u 15:11 0 komentara 501 prikaza

Predsjednik uprave Kauflanda Hrvatska Patrick Rudat u zaista rijetkim medijskim istupima pridružio se velikoj kampanji Styria Media Groupe "Budite heroji koje Hrvatska treba" u kojoj razgovaramo s čelnicima hrvatskog gospodarstva o tome što svi zajedno u krizi možemo napraviti kako bi se očuvalo što više radnih mjesta. 

Kaufland u pet tjedana otkupio 3000 tona domaćeg voća i povrća SURADNJA U DOBA EPIDEMIJE Kaufland u pet tjedana otkupio 3000 tona domaćeg voća i povrća

Rudat ističe koliko je ponosan na rad njihove tvrtke, osobito ljudi u poslovnicama Kauflanda, logističkom centru i  u centrali.

- Naši zaposlenici svakog dana pokazuju izvanredni angažman te je posebno u ovim vremenima jasno vidljivo zajedništvo. Raduje me što našim zaposlenicima i u vremenima krize možemo pružati sigurno radno mjesto, a našim kupcima raznolik asortiman i odličan omjer cijene i kvalitete. Nismo imali većih nestašica što pokazuje snagu našeg lanca opskrbe, a potencijalne probleme smo predvidjeli što smo bolje mogli i unaprijed se pripremili za njih. Kroz usku suradnju s našim dobavljačima uspjeli smo osigurati neprekinuti lanac opskrbe kako bismo kupcima pružali veliki asortiman na koji su i naviknuli - govori naš sugovornik.

Već dugi niz godina Kaufland surađuje s domaćim proizvođačima kroz platformu „Naše mi najbolje paše“, a već na početku korona krize pripremali su, kaže Rudat, poziv za sve lokalne male proizvođače i OPG-ove kako bi im poslali ponude kako bi im pomogli plasiranjem njihovih proizvoda u Kauflandove trgovine.

Kaufland Zaštita od virusa U Kauflandu blagajnice dodatno zaštićene pregradama od pleksiglasa

- Za naše kupce i nas iznimno je bitno da u trgovinama nudimo hrvatske proizvode, a proizvođači u nama imaju pouzdanog i sigurnog partnera, čak i u vrijeme krize. Na početku korona krize vidjeli smo da su kupci pohrlili u trgovine i kupovali osnovne potrepštine kao što su brašno, ulje, konzervirane proizvode i sl. kako bi stvorili zalihe. Nitko nije znao što može očekivati od ove novonastale situacije i jasno je da su se ljudi željeli osigurati. Kasnije se ta situacija smirila - govori prvi čovjek Kauflanda. Na pitanje, kako može svatko od nas utjecati na očuvanje gospodarske aktivnosti zemlje i očuvanju radnih mjesta u Hrvatskoj, odgovara kako su u Kauflandu, kao velikom poduzeću, svjesni svoje odgovornosti na hrvatskom tržištu

- A to podrazumijeva poticanje domaće proizvodnje i očuvanje radnih mjesta. Kao trgovački lanac plasiranjem domaćih proizvoda i promocijom domaćih proizvođača izravno utječemo na hrvatsko gospodarstvo, stoga nam je bilo važno podržati male proizvođače i OPG-ove pozivom na suradnju i tako proširiti asortiman - odgovara Rudat. 

Nastavlja da je svakako važno da sad, više nego ikad, svi zajedno promišljamo da kupujući lokalno i od kompanija koje rade u Hrvatskoj izravno pomažemo o očuvanju lokalnog gospodarstva. 

Kaufland PROMO Kaufland protiv gladi u Hrvatskoj: U 2019. donirano preko 130 000 prehrambenih proizvoda i 40 tona voća i povrća

- Mali lokalni proizvođači i OPG-ovi teško su pogođeni ovom krizom. Plasiranjem njihovih proizvoda izravno pozitivno utječemo na očuvanje lokalnog gospodarstva i nastavit ćemo podržavati ih na ovaj način. Naši kupci vole i žele znati otkuda dolazi neki proizvod, s posebnim interesom za domaće proizvode. Dakako, koliko će za njega izdvojiti, ovisi o njihovoj osobnoj kupovnoj moći. Stoga im mi nudimo najpovoljniju kupnju sa širokom lepezom proizvoda te mogućnost da na jednom mjestu pronađu sve što im u tome trenutku treba - kaže Rudat. 

Patrick Rudat osvrnuo se i na oglašavanje u vrijeme krize:  "Poduzeli smo velik broj mjera kako bismo zaštitili svoje kupce i zaposlenike te smo uvidjeli da nisu izgubili povjerenje i da cijene konstantu i stabilnost koju im mi nudimo. Oglašavanje je zasigurno vrlo važan segment kada govorimo o komunikaciji prema potrošačima. Kriza je ponovno pokazala da su naši kupci lojalni i da ih, posebice u krizi, privlači naš odličan omjer cijene i kvalitete te raznolika ponuda. Stoga ćemo komunikaciju prema njima nastaviti kao i dosad, naravno, prilagođenu okolnostima i daljnjem razvoju situacije. Smatram da domaći mediji svakako najbolje poznaju domaću publiku i tržište te da vrlo dobro prilagođavaju sadržaj, ovisno o oglašivaču. Veselimo se nastavku dobre suradnje u budućnosti".

WhatsApp
STVORILI PANIKU
Bijesni korisnici prelaze na druge servise: WhatsApp odgodio najavljene promjene
PRIPREMA VOZILA
Doznajte kako kvalitetno pripremiti vozilo za zimsku vožnju i osvojite vrijedne nagrade
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.