Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Poduzetništvo i karijere

Od obiteljskog biznisa do pozicije regionalnog lidera u proizvodnji prirodne kozmetike

Kroz projekte internacionalizacije poslovanja, domaći proizvođač prirodne kozmetike uspješno je otvorio nova tržišta i ostvaruje kontinuirani rast izvoza
22. siječnja 2020. u 11:00 7161 prikaza
Olival
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/2

Olival je hrvatska tvrtka koja se već dugi niz godina bavi proizvodnjom prirodnih kozmetičkih proizvoda razvijenih po tradicionalnim farmaceutskim recepturama i od sirovina prirodnog porijekla. Proizvodnju su pokrenuli devedesetih, a njihovi prvi proizvodi bili su ulje za masažu i krema za stopala koja se u usavršenoj formulaciji i dan - danas nalaze u asortimanu. U međuvremenu, Olival je proširio paletu proizvoda za njegu i zaštitu lica i tijela, pa tako sada proizvode visokokvalitetne preparate za lice, tijelo i kosu, mlijeko i losione za zaštitu od sunca, repelente za zaštitu od komaraca, šampone i ulja za kosu, sve na prirodnoj bazi. Olival je primarno u svojem poslovanju bio orijentiran na ciljano tržište Hrvatske i zemalja u regiji (Slovenija, Bosna i Hercegovina, Srbija, Makedonija) i to uglavnom na trgovačke centre. Sve veća potražnja i popularnost organske certificirane kozmetike bila je poticaj Olivalu da ispuni stroge zahtjeve NATRUE certifikata i cijenjenog ECOCERT standarda proizvodnje prirodne i organske kozmetike. Kroz projekt internacionalizacije poslovanja koji su ostvarili uz potporu HAMAG BICRO-a svoje proizvode odlučili su ponuditi i na izrazito konkurentnim i zahtjevnim tržištima Njemačke, Austrije, Velike Britanije i Turske.

Olival je dobivena sredstva investirao u sudjelovanje na marketinške aktivnosti u inozemstvu, a u okviru tih aktivnosti tvrtka se, između ostalog, predstavila na međunarodnom sajmu prirodne kozmetike u Nürnbergu Vivanessu. “Ključ su kontakti, a to smo realizirali sudjelovanjem na sajmovima i kroz suradnju s eminentnim njemačkim lancima ušli na tržišta Njemačke i Slovačke. U 2018. godini ostvarili smo rast prihoda od 39 posto i rast izvoza od 51 posto u odnosu na 2016. godinu”, kazao je direktor Olivala Marijan Pojatina. Konačni cilj projekta je rast prodaje za 21 posto te rast izvoza za 85 posto u 2020. godini u odnosu na 2016. godinu. Ukupna vrijednost projekta iznosio je 894.787,52 kuna, dok je iznos bespovratnih sredstava bio 748.435,54 kuna.

Olival | Autor : Tomislav Miletić/PIXSELL Foto: Tomislav Miletić/PIXSELL

“Suradnja s HAMAG BICRO bila je izrazito uspješna. Zajednički smo realizirali tri različita projekta, i ta suradnja sasvim sigurno je dala vjetar u leđa Olivalu koji je u tom razdoblju kontinuirano ostvarivao rast i postao vodeći regionalni proizvođač prirodne kozmetike”, zaključuje naš sugovornik. Kao tvrtka posvećeni su inovativnosti i razvoju kvalitetne prirodne i organske kozmetike koja će opravdati visoka očekivanja, ali i društveno odgovornom poslovanju. Prošle su godine, povodom 25. obljetnice postojanja, pokrenuli Zakladu Vaše znanje - naša budućnost koja stipendira učenike strukovnih srednjih škola kemijskog, farmaceutskog ili prehrambeno-tehnološkog usmjerenja. Cilj im je bio pokazati da se i u Hrvatskoj vrednuje obrazovanje, proaktivnost i zalaganje, ali i potaknuti mlade generacije da karijeru ostvare u perspektivnoj i rastućoj kozmetičkoj industriji.

Sadržaj omogućio HAMAG-BICRO.

Olival | Autor :

U Tomislavovom domu na Sljemenu traju prirpeme za karantenu
KULTNI HOTEL
Zašto se zatvara Tomislavac: Ljudi će u karanteni boraviti 15-ak dana uz potpuni komfor
tt
Tabu tema
Evo što morate znati o životu s hemoroidima