Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Poduzetništvo i karijere

Obiteljska tvrtka iz Makarske: Naš sladoled tražen je i na drugim kontinentima

Ukupna vrijednost projekta je 2,9 mil kuna, a od toga bespovratna sredstva iznose 1,1 mil kn
14. siječnja 2020. u 10:18 2815 prikaza
HAMAG-BICRO
Pogledajte galeriju 1/2

Obiteljska tvrtka Premis iz Makarske posluje na tržištu od 1993. godine i slovi kao drugi najveći proizvođač sladoleda u Hrvatskoj. Osim proizvodnje ugostiteljskog sladoleda, obiteljskog sladoleda u pakiranjima od pola litre te preljeva za sladolede, Premis distribuira slastičarsku opremu, dekoracije i sitan inventar. Tvrtka zapošljava 10-tak stalnih djelatnika, a u sezoni taj se broj utrostručuje.

„Svijet sladoleda se konstantno mijenja i za uspjeh je potrebno uvijek biti inovativan i drugačiji. Upravo to je naša misija te smo na hrvatsko pa čak i na svjetsko tržište donijeli mnogo noviteta u posljednjih 28 godina rada. Ideje crpimo prateći svjetske sajmove i želje naših klijenata. U našoj tvornici napravili smo razvojni centar u kojem radimo različite probe te je isti ujedno škola u kojoj educiramo naše klijente“, ističe komercijalni direktor Zoran Premeru.

U cilju formiranja nove proizvodne linije prijavili su se na natječaj „Jačanje konkurentnosti kroz ulaganje u proizvodne kapacitete“ koji provodi HAMAG-BICRO u suradnji s Ministarstvom gospodarstva, poduzetništva i obrta. Sredstva iz projekta namijenjena su ulaganju u modernizaciju i opremanje postojeće poslovne jedinice, usavršavanje djelatnika za proizvodnju postojećih i novih proizvoda, sudjelovanje na sajmovima te promidžbu i vidljivost Premisa i projekta, uz vanjsku podršku upravljanja projektom.

HAMAG-BICRO | Autor :

„Glavni cilj projekta je jačanje konkurentnosti Premisa kroz ulaganje u razvoj i unaprjeđenje proizvodnog kapaciteta i kompetencija, stvaranje dodatne vrijednosti i pozicioniranje tvrtke na tržištu. Prateći trendove na tržištu prepoznali smo potrebu za kontinuiranim ulaganjem u nove tehnologije, modernizaciju poslovanja te jačanje brenda kroz razne marketinške aktivnosti. Trenutno se nalazimo u fazi investiranja i provedbe aktivnosti i možemo reći da prostora za ostvarenje ciljeva zasigurno ima te će se pravi rezultati projekta moći vidjeti tek u narednim godinama odnosno po završetku provedbe projekta. Očekivani rezultati investicije očitovat će se u jačanju tržišne pozicije Premisa što će, nadamo se, dovesti do povećanja prihoda društva, izvoza te novih zapošljavanja“, objašnjava nam naš sugovornik.

„U 2019. smo krenuli s izvozom sladoleda i već u prvoj godini ostvarili odlične rezultate. Trenutno naše proizvode izvozimo na područje Bosne i Hercegovine, Slovenije i Švedske te su preko partnera dostupni i u Austriji i Slovačkoj. Upita za izvoz imamo jako puno i to zahvaljujući hrvatskom turizmu, jer turisti koji dođu na more probaju naše proizvode pa nas kontaktiraju. Problemi se javljaju kod transporta robe posebno na druge kontinente budući da smo imali zainteresirane klijente iz Kanade, Sjedinjene Američke Države, Karibe te Ujedinjene Arapske Emirate. U ožujku bismo trebali potpisati ugovor s našim novim uvoznikom za Karibe i krenuti s izvozom u Njemačku“, dodaje.

„S HAMAG BICRO-m imamo odličnu suradnju već 15 godina kroz više projekata. 2015. godine sudjelovali smo na XIX. Nacionalnom savjetovanju o gospodarstvu i poduzetništvu na temu “Internacionalizacija poslovanja i EU fondovi” na kojem smo imali izlaganje kao primjer dobre prakse“, istaknuo je Zoran Premeru.

Sadržaj omogućio HAMAG-BICRO.

HAMAG-BICRO | Autor :

U Tomislavovom domu na Sljemenu traju prirpeme za karantenu
KULTNI HOTEL
Zašto se zatvara Tomislavac: Ljudi će u karanteni boraviti 15-ak dana uz potpuni komfor
tt
Tabu tema
Evo što morate znati o životu s hemoroidima