Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 106
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Prijavite se na besplatne edukacije

Napravite brend strategiju uz minimalne troškove i započnite proces transformacije!

brend strategiju
Fotolia
02.03.2016.
u 12:39

Mali i srednji poduzetnici, svi koji to namjeravaju postati, a također i svi stručnjaci i profesionalci koji imaju želju doprinijeti stvaranju vrhunskog brenda poduzeća u kojem su zaposleni, sudjelovanjem na Poslovnom uzletu grada Splita 11. ožujka u Domu HV-a dobit će jedinstvenu priliku usavršiti svoje marketinške kompetencije i usvojiti tehnike za transformaciju i pozitivno usmjeravanje brend strategije nakon što se ona jednom našla na tankom ledu.

Jedinstveni brend jamči čvrst odnos s klijentima i potrošačima, mogućnost održavanja viših cijena i povećanje prihoda, stoga izgradnja kvalitetne brend strategije predstavlja jedan od osnovnih ciljeva svakog uspješnog poduzetnika. Dobar brend korisnike upućuje na razlikovanje među konkurencijom, inspirira i stvara dojam ekskluzivnosti i autentičnosti. Kako bi ispravno ispunjavao svoju svrhu, zadatak mu je da strateški dosljedno komunicira 'jedno' i njeguje odnos s kupcima. Karlo Stojčević, ekspert u transformaciji brendova i strateškom planiranju te ujedno i direktor agencije Red Point održat će za polaznike predavanje pod nazivom 'Niste zadovoljni vašim brendom? Saznajte u čemu je problem i kako napraviti promjene u brendu'. Više o edukacijama, programu i predavačima možete saznati ovdje, a svoje mjesto osigurajte putem prijave. Iako su edukacije besplatne, zbog ograničenog broja mjesta nužno je napraviti on line prijavu.

Ukoliko poduzeće zapadne u nepriliku pri artikuliranju dodatne vrijednosti proizvoda, transformaciju je nužno obavljati postepeno i pažljivo kako ne bismo naglim promjenama u strategiji i kvaliteti odbili potencijalne i postojeće klijente i otvorili vrata konkurenciji. Transformacija brendova vrši se pažljivo i uvijek uz pomoć stručnjaka, jer kada uzmemo u obzir moguće posljedice, često se više isplati graditi novi nego oživljavati krivo usmjereni brend.

Besplatne edukacije i predavanja koja će se održati u sklopu Poslovnog uzleta grada Splita pomoći će poduzetnicima i obrtnicima definirati dugoročne ciljeve koji će njihovu brend strategiju diferencirati od taktika kratkoročnog efekta, odgovorit će na pitanja o mogućnostima specificiranja i dijagnosticiranja problema u postojećem brendu i načinima vraćanja pogrešno usmjerene strategije na pravi put.

U kriznim situacijama zapošljavanje stručnjaka koji su u kraćoj dijagnostičkoj sesiji u stanju savjetovati poduzetnika je neophodno, jer bez pomoći profesionalaca poduzetnici su rijetko u stanju kvalitetno pristupiti brendiranju. Strategija brenda treba biti u skladu s obećanjem koje smo tržištu dali, a da bismo ga mogli ispuniti moramo znati za što smo sposobni. Za poslovni uspjeh nekog brenda percepcija često više znači od njegove realne kvalitete, a ona se može stvoriti isključivo konzistentnim komuniciranjem naše jedinstvene pozicije. Tu uskaču eksperti koji su jedino u stanju od poduzetnika izvući prave informacije koje zatim mogu iskoristiti za stvaranje marketinški susvisle pozicije.

Poslovni uzlet održava se već treću godinu za redom u organizaciji Poslovnog dnevnika, a realizira se u obliku besplatnih edukativnih sadržaja, edukacija i radionica. Cilj projekta je poticanje malog i srednjeg poduzetništva i obrtništva. Praktična komponenta projekta omogućuje stjecanje poslovnih kontakata i suradnika te razmjenu iskustva.

Želite li saznati više o mogućnostima dijagnosticiranja problematičnih aspekata postojećeg brenda, načinima kontinuiranog građenja kvalitetne brend strategije i alata za jačanje lojalnosti postojećih korisnika i potrošača, te ujedno transformirati svoje inicijalne ideje u proizvode vrhunske kvalitete i prepoznatljivog imena, osigurajte svoje mjesto već danas putem online prijave.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije