Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Na manevarskim površinama Zračne luke Franjo Tuđman izmijenjene oznake i znakovi

Ukupno je riječ o 32 znaka i 2 oznake na manevarskim površinama zračne luke, koje je sve bilo potrebno izmijeniti u jednoj noći.
27. veljače 2020. u 15:33 0 komentara 282 prikaza
Zračna luka Franjo Tuđman
Foto: Josip Škof/MZLZ
Pogledajte galeriju 1/3

Međunarodna zračna luka Zagreb s današnjim danom je izmijenila oznake i znakove na manevarskim površinama, a temeljem zahtjeva Hrvatske agencije za civilno zrakoplovstvo, vezano za promjenu magnetske deklinacije.

Uređeni VIP saloni za delegacije u Međunarodnoj zračnoj luci Zagreb ZA DELEGACIJE Za VIP putnike luksuzni saloni u sklopu zračne luke

Magnetska deklinacija je  kut  između  magnetskog i  zemljopisnog (geografskog) meridijana. Uslijed promjene magnetske deklinacije, koja se događa svakodnevno, a za zrakoplovstvo mijenja i objavljuje u pravilu svakih pet godina, mijenjaju se i magnetski smjerovi uzletno-sletne staze. Promjena oznaka uzletno-sletne staze događa se kad uslijed promjene magnetske deklinacije, vrijednost magnetskog smjera staze utječe na zaokruženi broj oznake staze. Promjena magnetske deklinacije i magnetskog smjera uzletno-sletne staze usklađuje se u svim navigacijskim instrumentima koji se koriste u zrakoplovstvu.

Izmjena magnetskih deklinacija je multidisciplinarni projekt koji uključuje međunarodne zračne luke u Republici Hrvatskoj, aerodrome sa svjedodžbom ili odobrenjem, operatore zrakoplova, generalnu avijaciju, MORH te regulatorno praćenje Hrvatske agencije za civilno zrakoplovstvo.

Zračna luka Franjo Tuđman premalo putnika Zračna luka Franjo Tuđman ostaje bez izravne linije za Seul, Korean Air više neće letjeti zimi

Međunarodna zračna luka Zagreb je radi ove promjene bila obvezna izmijeniti oznake pragova (početak i kraj uzletno-sletne staze), informativne znakove i znakove naredbi. Ukupno je riječ o 32 znaka i 2 oznake na manevarskim površinama zračne luke, koje je sve bilo potrebno izmijeniti u jednoj noći.

Također je bilo potrebno izmijeniti oznake smjera uzletno-sletne staze na sustavu za upravljanje svjetlosnom signalizacijom na tornju Hrvatske kontrole zračne plovidbe i pripadajućim trafostanicama te ažurirati aerodromske nautičke karte i tekstualne podatke u Zborniku zrakoplovnih informacija (AIP).

Ministri Krstičević i Beroš obišli ekspedicijski kamp kod KB Dubrava
Gestikulacije i mimika
Vili Beroš i neverbalno odaje raste li broj oboljelih
Divaaa
BEAUTY OTKRIĆE
Konačno sam pronašla rutinu za čišćenje i njegu lica
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.