Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Moderno odredište za kupnju na zapadu Zagreba

Otvorena Lidlova trgovina u Gajnicama, 98. u Hrvatskoj, 13. u Zagrebu
14. listopada 2019. u 14:17 422 prikaza
Lidl
Foto: Promo
Pogledajte galeriju 1/6

Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, intenzivno nastavlja sa širenjem svoje prodajne mreže. U zagrebačkim Gajnicama otvorena je nova trgovina pa tako Lidl sada broji 98 trgovina u Hrvatskoj. Trgovina u Gajnicama napravljena je prema novom konceptu gradnje i dizajna, koji podrazumijeva veći prodajni prostor, prostranija parkirna mjesta (njih 88), više prirodnog svjetla, veću energetsku učinkovitost te atraktivan izgled. U novoj trgovini, baš kao i u svima ostalima, Lidl će svojim kupcima nuditi asortiman kvalitetnih i svježih proizvoda najboljeg omjera cijene i kvalitete.

Lidl | Autor : Promo Foto: Promo

Lidlovu trgovinu u Gajnicama svečano su otvorili voditelj trgovine Ivan Marić i regionalna voditeljica prodaje Renata Hrvojević, a poznati hrvatski komičar Goran Goc Vugrinec moderirao je otvorenje. Dječji zbor Kikići i Genijalci razveselili su sve okupljene svojom razigranom glazbenom točkom, a Lidl je i ovaj put lokalnoj zajednici dao svoj doprinos prigodnom donacijom Kikićima i Genijalcima. Zbor Kikići i Genijalci djeluju 21 godinu te se već dugo nalazi među najboljim i najaktivnijim dječjim zborovima u Hrvatskoj. Brojne kupce i posjetitelje oduševio je moderan dizajn novootvorene trgovine, a Lidl je za njih pripremio besplatne krafne, bombone, kavu, a za one najmlađe - balone. Kupci će u novoj trgovini uoči otvorenja imati priliku uživati u prigodnim akcijama i popustima na prehrambeni i neprehrambeni asortiman. Trgovina u Huzjanovoj 4 u Zagrebu otvorena je od ponedjeljka do subote od 7:00 – 21:00, a nedjeljom od 8:00 – 18:00 sati.

Lidl | Autor : Promo Foto: Promo

Još ugodnija kupnja za Lidlove kupce

Novim konceptom gradnje i dizajna Lidl omogućava svojim kupcima još ugodniju kupovinu – veća prodajna površina i prostranija parkirna mjesta – olakšat će kretanje svima, a posebno majkama s djecom i osobama s invaliditetom. Više prirodnog svjetla, prozirna stropna kupola i prednja staklena stijenka značajno su promijenili izgled trgovine, a nove, moderne Lidlove trgovine postižu još veću energetsku učinkovitost.

Plazma keksi
BAŠ KAO NEKADA
Stvari koje se godinama nisu promijenile, a svejedno ih obožavamo