Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 106
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Budite heroji koje Hrvatska treba

Kada kupujemo domaće, to je i ekološki jer manje zagađujemo

Darko Knez
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
1/3
27.04.2020.
u 19:06

Ove su okolnosti potvrdile da je očuvanje domaće proizvodnje i jačanje hrvatskog gospodarstva zaista strateški interes.

Upravo takvo razmišljanje je i vodilo Meteor Grupu u inicijativama oporavka i revitalizacije domaće industrije. Naš primjer pokazuje da je to itekako moguće. Imali smo znanje i resurse s kojima smo u vrlo kratkom roku oporavili tvrtke koje su dugi niz godina bile u problemima, zagrebački Labud i Badel 1862, a isto ponavljamo i sa šibenskim Vinoplodom. Zahvaljujući tome danas u našim pogonima Labuda u Zagrebu i Meteora u Đakovu u tri smjene proizvodimo dezinfekcijska sredstva koja odlaze u bolnice, domove zdravlja, domove za starije i nemoćne, u trgovačke lance i proizvodne pogone, i pomažu u zaštiti svih onih koji su na prvoj liniji borbe s koronavirusom ili svojim radom osiguravaju da imamo sve što je potrebno za život i poslovanje u ovim uvjetima.

Govori nam to Darko Knez, predsjednik Uprave Meteor Grupe koji se uključio u kampanju koju je pokrenula Styria Media Group 'Budite heroji koje Hrvatska treba'. Pridružujući se serijalu razgovora koji vodimo s čelnicima najvećih kompanija u Hrvatskoj, kaže kako Hrvatska još uvijek uma proizvodne kompanije s dugom tradicijom, iako su, nažalost mnoge izgubljene. 

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL

- To su kompanije bogatim znanjem i vrijednim brendovima koje treba čuvati, oporavljati i podržavati u interesu svih nas i našeg društva. Nažalost, nisu toga uvijek svi bili svjesni, ali sada je ova situacija i njima, slikovito rečeno, otvorila oči. Slažem se da je kupovina domaćih proizvoda, svega onoga što se proizvodi ovdje u našim, hrvatskim pogonima, na našim poljima, izraz društvene odgovornosti pa i domoljublja. To je uostalom i odraz ekološke osviještenosti jer kraći dobavni lanac rezultira i manjim zagađenjem okoliša. A naši  hrvatski proizvodi ravnopravni su s vodećim svjetskim brendovima, često i kvalitetniji, samo nemaju tako snažnu promociju - kaže naš sugovornik. 

Nastavlja kako svaka kriza donosi mnogo negativnih stvari, ali i neke pozitivne ishode. Uvjeren je da ćemo iz korona krize koja je potaknula recesiju rezultirati time da se potrošači okrenu domaćim, lokalnim proizvodima. Također, nada se kako će se i unutar poslovnog sektora ojačati suradnja s domaćim dobavljačima.  

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL

- O važnosti komunikacije s potrošačima i promocije ne treba uopće raspravljati, a mi mislimo da je komunikacija još važnija u ovakvim kriznim okolnostima. Mi smo zato sada pojačali naše aktivnosti na tom području. Želimo da naši sugrađani, naši partneri, naši zaposlenici i drugi dionici znaju što i kako radimo u ovim teškim vremenima. Borimo se zajedno s njima, pomažemo zajednici, čuvamo radna mjesta, štitimo naše zaposlenike i pomažemo našim proizvodima u zaštiti svih drugih, i na radim mjestima i u domovima - kaže Knez.

 - Još jedna od dobrih posljedica ove krize je i povratak povjerenja u medije. Sada opet vidimo koliko je važno imati provjerenu i pouzdanu informaciju i zato se u većoj mjeri vraćamo medijima. Društvene mreže i nove komunikacijske platforme su korisne i bitno nam olakšavaju poslovanje i život, ali donose i niz izazova i još nemaju pravi odgovor na plasmane lažnih vijesti, dezinformacije i manipulacije. Nama su hrvatski mediji partneri i nemamo dvojbi treba li ih čuvati i podržavati. Odgovor je jasan i našu podršku imaju - poručuje Knez.

Komentara 1

Avatar ElizabethAV75
ElizabethAV75
14:55 01.05.2020.

w︆︅w­︅︆w︆︆.︆︆l︅︆o︆︅v︅­︆e­­­­x︆︆x︅︆.︆︅c︅︆l︆︅­u︅︆b

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije