Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Jadransko osiguranje nakon 27 godina mijenja ime i izlazi na tržište Italije

U 2019. godini, osim što planiraju daljnje širenje i orijentiranost na zapad, budućnost žele ispisati i na ostalim europskim jezicima
13. prosinca 2018. u 10:12 0 komentara 884 prikaza
Jadransko osiguranje
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Jadransko osiguranje, jedno od vodećih društava na hrvatskom osigurateljnom tržištu, nakon 27 godina mijenja ime u Adriatic osiguranje, čime započinje njihov poslovni iskorak na strano tržište. Kako je istaknuo predsjednik Uprave Jadranskog osiguranja Goran Jurišić, Jadransko je u 2018. bilježilo rast premije od 11,3%, dvostruko brži i veći od tržišta, čime su preuzeli treću poziciju na, kaže, iznimno konkurentnom tržištu neživotnih osiguranja u Hrvatskoj, piše Poslovni dnevnik.

Društva za osiguranje i Hrvatski ured za osiguranje aktivno obilježavaju Svjetski i Europski tjedan novca PROMO Društva za osiguranje i Hrvatski ured za osiguranje aktivno obilježavaju Svjetski i Europski tjedan novca

“Odlične rezultate ostvarili smo zahvaljujući našim djelatnicima i poslovnim partnerima”, istaknuo je Jurišić. U sklopu strategije internacionalizacije poslovanja odlučili su se za novi poslovni izazov, kroz izlazak na tržište Italije, gdje će od 1. siječnja poslovati kao Adriatic osiguranje. Predsjednik Uprave objasnio je što ih je potaknulo na to da odaberu upravo Italiju.

“Riječ je o kompetitivnom tržištu s velikim brojem osiguravajućih društava. Prosječna premija na talijanskom tržištu autoodgovornosti iznosi 420 eura, a u Hrvatskoj 120 eura. U Italiji živi 60,5 milijuna stanovnika, a BDP po stanovniku iznosi 26.500 eura. Ti podaci pokazuju da je talijansko tržište veliko i razvijeno te da pruža priliku snažnom plasmanu kvalitetnih proizvoda Adriatic osiguranja”, objasnio je Jurišić.

U 2019. godini, osim što planiraju daljnje širenje i orijentiranost na zapad, budućnost žele ispisati i na ostalim europskim jezicima. Zato očekuju najbolji rezultat u povijesti Adriatic osiguranja, odnosno 100 milijuna eura premijskog prihoda. Investicijski ciklus u Italiji već traje, a započeo je kupnjom poslovnih zgrada u središtu Trsta i Udina. U prvoj fazi poslovanja nudit će sve vrste osiguranja vozila.

Na druženju s novinarima jučer u Zagrebu naglašen je poseban odnos tvrtke prema klijentima jer, ističe Jurišić, oni za njih nisu samo broj police.

Najavljen štrajk liječnika u Mostaru Zdravstvo Pozitivan primjer iz susjedstva: Uskoro ukidaju dopunsko zdravstveno osiguranje

“Naša tvrtka nastoji brinuti o svojim klijentima, što je dio strategije izlaska na talijansko tržište. Pretežiti dio, čak 85% premije, napravi se preko brokera i agencije, a ne direktno s osiguravateljima. Želimo ovom tržištu ponuditi novu vrijednost prema klijentima, posebno ih tretirati te za svakog od njih imati posebnu priču”, zaključio je Goran Jurišić, predsjednik Uprave Jadranskog osiguranja.

Uz novu poslovnu godinu tako započinje i novi razvojni ciklus u poslovanja društva, kojeg će obilježiti investicije, širenje, još snažniji rast te povećanje broja osiguranika.

HAMAG-BICRO
Priča o uspjehu
Obiteljska tvrtka iz Makarske: Naš sladoled tražen je i na drugim kontinentima
Skipper4you.com
MIRNO MORE
Znate li da se kod nas školuju skiperi koje cijene svugdje u svijetu
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.