Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Poduzetništvo i karijere

Izgradite kvalitetan i dugotrajan odnos s klijentom

Najvažnija investicija u prodaji je investicija u dobru razinu odnosa sa strankom.
04. svibnja 2017. u 15:54 0 komentara 72 prikaza
Poduzetnik
Foto: Fotolia

Da bismo s kupcem uspostavili jezik razumijevanja nužno je prije toga uspostaviti razinu povjerenja.

Kako možemo postići dobru razinu odnosa sa strankom?

Uspješna komunikacija uglavnom ovisi o uvažavanju sugovornikovog osjećaja vlastite vrijednosti te o načinu na koji se pristupa njegovim individualnim potrebama.

Kako u prodaji komunicirati sa različitim tipovima ljudi?

Ekstravertirano racionalni tip voli izazove, natjecanje, poštuje ljude koji se suprotstave preprekama i pokazuju upornost.

Kako ga prepoznati? Radni stol mu je pun papira, projekata, mapa, na zidu vise zahvale i planeri, uredski namještaj upućuje na moć i kontrolu.

Tipična pitanja koja postavlja: koliko to stoji, koliki je učinak toga...

Izjave koje ga motiviraju: Baš ste vi prava osoba za to, ništa nije usporedivo sa vašom idejom, u potpunosti se uklapa u Vaše potrebe. 

Što ne smijete napraviti u komunikaciji sa ovim tipom ljudi?

Kako ga uvjeriti da kupi dodatne količine proizvoda?

Kako ga navesti da potpiše godišnji ugovor o kupovini?

Sve ovo i puno više saznati ćete na seminaru kojeg za Vas organizira Poslovni dnevnik 19.5.2017. u Zagrebu.

Prijavite se putem linka za prijave OVDJE.

Ukoliko Vam je važan:

  1. dugotrajan odnos s kupcima,
  2. želite dugotrajno stabilne prodajne rezultate i
  3. tražite specifična rješenja,

onda je jedini put prilagodba potrebama kupaca i njihovoj različitosti.

Predavač mr. Sc. Vinko Vukadin više od 20 godina aktivni poslovni trener, bio je član uprave Merkur osiguranja, predsjednik uprave UNIQA osiguranja, direktor UNIQA Human Ressources u Beču, direktor banke Bankhaus Krentschker Co&AG. Aktivno je izgradio nekoliko prodajnih organizacija i educirao na stotine prodavača i voditelja prodaje. Licencirani trener za INSIGHTS-MDI,  tipološki alat za razvoj prodaje managementa. 

Pročitajte više OVDJE

ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik - Večernji list d.o.o.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Čitateljima Večernjeg lista poklanjamo popust 50%

Čitateljima Večernjeg lista poklanjamo popust 50%. Popust se obračunava na redovnu cijenu kotizacije. Vrijedi za prijave od 5.5.2017. do 12.5.2017. Prilikom online prijave potrebno je unijeti kod za popust VL505. Link za online prijave OVDJE

Karta svijeta
ZEMLJOPIS
KVIZ Koliko se sjećate zemljopisa iz osnovne škole? Test za roditelje i školarce
Wolt
Wolt Awards
Hrvati izabrali najbolje restorane ove godine: Najviše uživaju u burgerima, a sve je popularnija i azijska kuhinja
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.