Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 114
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
nije se isplatilo

GM prekida oglašavanje na Faceu zbog slabog utjecaja na prodaju

\'05.04.2009.,Zagreb  - Ilustracija Facebook Photo: Danko Vucinovic/24sata\'
Danko Vučinović/24sata
15.05.2012.
u 23:20

Može li odluka poput ove GM-a poljuljati investitore u Facebookove dionice vidjet će se do petka

General Motors namjerava prekinuti oglašavanje na Facebooku nakon što su njegovi stručnjaci procjenili kako su ti oglasi imali slab utjecaj te nisu poticali kupce na  kupnju njihovih automobila, piše Wall Street Journal.

No, najveći američki proizvođač automobila i dalje će imati svoju stranicu na Facebooku te je koristiti u marketinške svrhe budući da taj način promidžbe neće stvarati troškove.

Ova odluka GM-a svakako je loša vijest uoči inicijalne javne ponude Facebookovih dionica u petak.

Naime, Facebook je povećao vrijednost svojih dionica i umjesto po cijeni od 28 do 35 dolara, dionice najpopularnije društvene mreže trebale bi se prodavati po cijeni između 34 i 38 dolara. Zbog toga bi Facebook trebao premašiti ukupnu vrijednost od 100 milijardi dolara. Naime, predviđa se da bi tvrtka prodajom 337 milijuna dionica mogla zaraditi više od 12 milijardi dolara i bit će to najveća zarada neke tehnološke kompanije u povijesti.

Može li odluka poput ove GM-a poljuljati investitore u Facebookove dionice vidjet će se do petka.

 

Ključne riječi

Komentara 3

NO
nobadi
06:13 16.05.2012.

moram reći da me iznenađuje neuspjeh reklamiranja na fejsu. ja osobno letim kupiti novi auto kad god vidim neku reklamu... GM je uspio shebati SAAB, opel doveo na rub bankrota a par bannera bi im trebalo potaknuti prodaju, geez. glupavi ameri...

Avatar fidelio
fidelio
11:23 16.05.2012.

Svašta. Računaju da će u sustavu u kojem svaki tisućiti (doslovce) pregled rezultira klikom kojeg plate 20lp ostvariti nekakav profit? Usput, na kakav način GM zna da je kupac kupio njihov proizvod zbog Fejsa... kaj se sad u americi može i za Chevrolet napravit \"Dodaj u košaricu\", ili će ipak lik doći u auto-salon?

NO
nobadi
23:18 16.05.2012.

jednostavno rečeno radi se o planiranom pokušaju sabotiranja cijene faceovih dionica. pomno planirano i pravovremeno izvedeno. ameri između sebe...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije