Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

'Digitalizacija donosi priliku za rast i razvoj, ali za uspjeh i dalje presudni kvalitetni ljudi'

U sklopu konferencije, uz edukaciju i druženje, održana su tri panela s ključnim temama za budućnost razvoja Horeca kanala u Hrvatskoj
09. studenoga 2019. u 12:10 0 komentara 340 prikaza
Konferencija HORECA Grupe
Pogledajte galeriju 1/4

Petu godinu za redom godišnja konferencija HORECA Grupe okupila je vodeće hrvatske distributere i proizvođače pića i napitaka, komunikacijske stručnjake, predstavnike bankarskog te telekomunikacijskog sektora. U Hotelu Bellevue na Lošinju raspravljalo se o nadolazećim trendovima u poslovanju restorana i barova, statusu domaćeg ugostiteljstva u odnosu na susjedne zemlje te izazovima i prilikama koje donosi digitalizacija poslovanja.

Ivan Malenica, Marica Dusper, Hrvoje Buntak, Dražen Čović i Darko Parić E-GRAĐANIN Građani najprije moraju naučiti što im digitalizacija može pružiti

Godišnja konferencija u organizaciji HORECA Grupe, čije su članice četiri domaća distributera Apfel iz Makarske, Ba-com trgovina iz Splita, Bijelić Co iz Osijeka i Stridon promet iz Zagreba, okupila je više od stotinu sudionika iz industrije, predstavnika tvrtki s područja distribucije u HoReCa kanalu te proizvođača i ugostitelja. U sklopu konferencije, uz edukaciju i druženje, održana su tri panela s ključnim temama za budućnost razvoja Horeca kanala u Hrvatskoj. Sudionici i panelisti su se složili kako hrvatska turistička, ali i ugostiteljska ponuda ne samo da prati svjetske trendove, nego ih i postavlja. Imamo vrhunsku ponudu, uslugu i pristup, a ljestvicu izvrsnosti dižemo svake sezone, moglo se čuti na konferenciji.

Konferencija HORECA Grupe | Autor :

Individualan pristup gostu i domaći proizvodi

Na prvom panelu naziva Restorani i barovi - novi trendovi u poslovanju sudjelovali su direktorica prodaje Badel 1862 Barbara Županić, glavni direktor Atlantic Grupe Slaven Romac i predsjednik Uprave Maraske Stipe Bevanda. Zadovoljni poslovnim rezultatima minule sezone složili su se kako je došlo do promjene strukture gostiju i njihovih preferencija. Ponuda koja je bila zadovoljavajuća prije par godina, danas više ne prolazi i potrebna su stalna ulaganja i inovacije kako bi se pružila dodana vrijednost. "Individualizacija pristupa gostu je ključ uspjeha. Na nama je da osmislimo načine kako ponudu proizvoda i usluga obogatiti i doživljajem uživanja u trenutku. Tu do izražaja dolazi sposobnost i umijeće naših turističkih djelatnika, koji se moraju konstantno educirati i razvijati“, istaknuo je glavni direktor Atlantic Grupe Slaven Romac.

Darko Horvat, Ivan Malenica, Dražen Klarić, Andrea Borošić, Renato Ivanuš HRVATSKA KAKVU TREBAMO Digitalizacija traži društvene promjene

Barbara Županić, direktorica prodaje Badela 1862 govoreći o promjenama trendova je naglasila kako se oni najbolje očituju kroz zahtjeve potrošača koji sve češće traže jasno deklarirane proizvode s definiranim načinom proizvodnje, nutritivnim vrijednostima i podrijetlom sirovina. "Ponuda i usluga hrvatskih ugostitelja je vrhunska i moramo biti ponosni na naše uspjehe jer smo daleko ispred poznatijih europskih i svjetskih destinacija. Gosti traže domaće, autohtono i kvalitetno i to je prilika za sve nas i naše male lokalne proizvođače. Uz domaće eko proizvode praktična edukacija svih djelatnika u turizmu, ugostiteljstvu i gastronomiji te njihovo zadržavanje u Hrvatskoj su temelj uspjeha ne samo turizma već i gospodarstva u cjelini“, rekao je Stipe Bevanda, predsjednik Uprave Maraske.

Hrvatska u samom vrhu

Može li Hrvatska nametnuti svoje brendove europskom tržištu i jesmo li uskladili standarde sa zahtjevima EU, odgovore na ta ali i na brojna druga pitanja tražili su sudionici drugog panela pod nazivom Hrvatska kao most između regije i Europske unije – prilike, izazovi i standardi.

"Probijanje domaćih brendova na inozemnim tržištima je zahtjevno i mukotrpno te iziskuje iznimna ulaganja sredstava, vremena, energije i znanja. Uz to ključna je i inovativnost. Širenje poslovanja i razvoj brenda, kao i turizma, zahtjeva savršenu strategiju i prije svega usklađivanje unutarnjih procesa, a tek onda možemo iskoristiti komparativne prednosti na globalnoj razini“, rekao je Dario Šalić - predsjednik Uprave Jamnice.

Pomoćnik ministra turizma Robert Pende je istaknuo kako Hrvatska pomno prati zahtjeve i preferencije turističkog tržišta, a govoreći o standardima je naglasio kako smo u samom vrhu europskih zemalja te da ni u čemu ne zaostajemo za najboljima. „Uz posebne politike presudno je zajedničko usmjereno djelovanje i pozitivan pristup. Ne trebamo se brinuti zbog konkurencije, trebamo držati visoku kvalitetu usluge i adekvatno je naplatiti. Uz ulaganja u infrastrukturna rješenja jedino ćemo tako turističku sezonu proširiti na turističku godinu“, zaključio je pomoćnik ministra Pende. Predsjednik Uprave Horeca Grupe Igor Jukić osvrnuo se na izazove i uspjehe na europskom tržištu na kojem Hrvatska bilježi najveću robnu razmjenu. Istaknuo je da svaka članica EU ima specifične zahtjeve i regulative koji uvelike otežavaju poslovanje i širenje na njihovim tržištima. Uz to, napomenuo je da je osim poslovanja na europskom jedino zahtjevnije ono na tržištima susjednih zemalja, članicama CEFTA-e.

Konferencija HORECA Grupe | Autor :

Digitalizacija obavezno, ali bez ljudi ne ide

U fokusu trećeg panela pod nazivom Poslovanje u HoReCa kanalu u društvu koje se ubrzano digitalizira bile su promjene i izazovi koje budućnost donosi. "Digitalizacija značajno utječe na interne procese i produktivnost, pojeftinjuje ih i ubrzava. Tako se uvelike mijenjaju i odnosi klijenata i banaka, ali i poslovanje u svim ostalim segmentima. Nedavno predstavljeni Fintech donosi digitalnu transformaciju cjelokupnog financijskog poslovanja, a što se tiče Horeca kanala svakako će olakšati, ubrzati i pojeftiniti plaćanja računa, njihovo terećenje i odobravanje kao i kupovinu deviza. Kao i u svim ostalim sferama poslovanja, digitalizacija donosi olakšanje i napredak, ali će se zahtjevniji procesi i dalje temeljiti na savjetu i provedbi stručnjaka“, Rekao je Nenad Mećava direktor SME u Addiko Bank. Složio se da je nova recesija izvjesna, ali da efekti neće biti jednako teški kao ranije jer su i poduzetnici i bankari naučili lekciju.

Digitalni izlet Digitalni izlet 2019 Bez jasne vizije i cilja nema uspješne digitalizacije

Zoran Mabić predsjednik Uprave Stanić Beverages je rezultatima istraživanja prema kojem 80 posto ljudi posjećuje kafiće zbog druženja i svega što taj oblik socijalizacije predstavlja, potkrijepio svoj stav da tehnologija neće nikad u potpunosti zamijeniti ljudski faktor u ugostiteljstvu. Istaknuo je da digitalizacija donosi olakšanje u poslovanju prvenstveno kroz marketing, dok u prodaji ništa ne može zamijeniti ljude. O benefitima koje donosi 5G mreža poslovanju i svakodnevnom životu govorio je Ivan Gabrić glavni direktor za poslovne korisnike A1 Hrvatska. Uz novi tehnološki iskorak koji nosi četvrtu generaciju industrije interneta stvari upravljanog umjetnom inteligencijom, digitalizacija donosi i sigurnosne izazove koje je potrebno na vrijeme usvojiti i pripremiti se za njih, pojasnio je. Rekao je da će se potpunim uvođenjem 5G mreže Hrvatska pridružiti odabranom društvu svjetskih zemalja te kako će uvelike utjecati na konkurentnost i uspjeh na globalnoj razini.

Plazma keksi
BAŠ KAO NEKADA
Stvari koje se godinama nisu promijenile, a svejedno ih obožavamo
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.