Croatia Airlines dugove podmiruje zrakoplovima
CA se nagodbom obvezao do kraja 2010. godine platiti dugove Zračnoj luci iz prva četiri mjeseca te godine u iznosu od 19,8 milijuna kuna, a ostatak, kako se navodi u nagodbi, u primjerenom roku.
Komentari 57
svi problemi ce nestati kada se CA proda za kunu:) i odjednom preko noci postane vrlo profitabilna zrakomlatna kompanija;))
...a majcica Lufthansa mirno gleda razvoj situacije i ceka da CA bude na prodaju. Za 1 euro!!!
Borba protiv korupcije se nastavlja. Taktika kojom će HDZ dobiti na izborima sve čemo prodati za jednu kunu a na slici Jadranka i njeni ministri koje ćemo doživotno pamtiti jer oni su ti koji su naše buduće praunuke zadužili do grla.
pa ja ovo stvarno ne mogu razumjet zar nikog više nije briga kakva banana,grčka,španjolska pa ovo nema ni u tunguziji
čim prije rasformirati tu vreću bez dna, nije nam potrebna, ryanair pokriva više destinacija u hrvatskoj nego CA i to po prihvatljivijim cijenama
croatiaairlines je g**** isto ko i drzava cijee ime nosi. ja iz londona do dubrovnika nisam imao povratnu kartu ispod 500 funti.ja kupio easyjet 120 isti dan kad su mi ovi u londonu trazili 500 funti.. a u isto vrijeme oni sto imaju vezu kupe za 120 eura povratna karta u prosli petak zagreb-london. avion poluprazan. stavit cu ime i prezime ovdje osobe koja je kupila tu kartu jer joj majka radi ko neki od sefova u croatia osiguranju i koja je ovdje kod mene. znaci to su karte za rodbinu i prijatelje.
Odrede se cijene a ti po svojoj volji plaćaš koliko ti misliš. Tako i ja mogu recimo kad poskupi struja, plaćat po cijenama iz 1990 godine. Nagomilaš dug ako uspiješ, pa se onda HEP uknjiži kod mena na moj......
CA se subvencira bez prekida... kao i grcka airline
Nemojmo se zavaravati: ako želimo imati nacionalnog avioprijevoznika onda takvoga država mora subvencionirati – mi smo jednostavno premala zemlja da bi jedna lokalna avio kompanija bila profitabilna i istdobno održavala linje koje ne generiraju dovoljnu količinu putnika. Napravili smo zračne luke za potrebe turizma koje izvan sezone nisu sposobne napuniti jedan avion na dan ... a sve to treba netko platiti. Moguće je prodati CA nekoj od velikih kompanija, ali velike kompanije rade po principu rentabilnosti i tu nema milosti – nerentabilne linije se ukidaju, što bi nas na kraju moglo dovesti do toga da ostanemo bez ikakve avio veze sa svijetom, osim iz Zagreba.
Nikako nebi smjeli komparirati CA i Ryanair – kompanija koja je poznata po izigravanju letačkih pravila i procedura, nepoštivanju prava putnika i koja u receptivnim destinacijama traži subvenciju lokalne administracije da bi onda ukinula letove na koje se obavezala ugovorom – i bez da vrati novac (u našem slučaju Ryanair je subvencioniran od Zadra i Rijeke). Iako u glavnom uspije prevesti svoje putnike od točke A do točke B za male novce, Ryanair je kompanija koja plaća najviše kazni za nepoštivanje procedure, sigurnosti, prava putnika i ugovorenih obaveza. CA treba dovesti u red, ali Ryanair nikako nesmije biti uzor.
Naravno, prije nego je otišao u kod Tedeschia u Atlantic , tadašnji samozvani \'manager\' Ivan Mišetić je pričao kako ne napušta brod koji tone... I nije... nije ga napuštao već ga je gurao prema dnu i kasnije još za masne novce tužio CA. Smrad i šufter.... i njemu je mjesto u Remetincu. Ovo što se sada događa je samo posljedica njegovog uspješnog managmenta. Jadni diletant... i skorojević Po***** mu se na ekonomsko znanje i onu bradu glupu.
Kaj se sigurnosti tiče ryanair je jedna od najsigurnijih avio kompanija na svijetu, velike novce ulažu u sigurnost jer znaju kad bi se nekaj dogodilo cijeli sistem bi otišel u K...c, a to kaj njihov šef ima dara za samopromociju i reklamu i kaj ponekad namjerno priča gluposti to je druga stvar, normalono je da traži subvencije od lokalne zajednice jer joj donosi novac, pogledajte samo aerodrom zadar koji je doživio renesansu nakon dolaska ryanaira, taj isti ryanair pokriva više ruta u hrvatskoj od CA i još k tome daleko su jeftiniji
i zaboravil sam spomenuti da im je profit 116 mil. eura po kvartalu
@schnur: što se tiće sigurnosti Ryanair-a preporučam konzultirati informaciju dostupnu na internetu. Evo par linkova za primjer: http://www.telegraph.co.uk/news/1510211/Ryanair-accused-of-security-lapses-and-crew-fatigue.html http://airobserver.wordpress.com/2009/11/18/spanish-pilots-complain-about-ryanair-fuel-saving-practices/ http://forum.flightradar24.com/threads/257-Ryanair-fuel-emergency http://www.arteev.de/html/NewsDetails.php?DetailID=3621&Quelle=Such&Suche= http://www.arteev.de/html/NewsDetails.php?DetailID=2310&Quelle=Such&Suche= http://www.flightglobal.com/articles/2011/07/12/359163/crew-pairing-queried-after-737-abort.html
dhl: Te optužbe da je osoblje Ryan aira umorno i da ne toče puno više goriva u rezervoare je smiješna odnosno vas u Croatia Airlinesu nitko ni ne smatra kao ozbiljnu tvrtku nego kao bunch of losers koji će kad tad propasti kao što se vidi i iz gornjeg članka.
dhl ti si potpuno blesav, a tehnička sigurnost ryana aira je savršena i imaju najmodernije avione, to kaj se oni prepucavaju s pilotima oko većih plaća je druga pjesma, sve si te linkove možeš deti za škrlak, a CA je doista bunch of losers i čim prije propadne tim bolje ionako ryanair pokriva više linija u hrvatskoj nego CA
Testera: ja ne radim u CA i nemam familije koja radi u CA, niti živim u Hrvatskoj. Ne branim CA ovakvu kakva je sada – mislim da CA treba reorganizirati i dovesti u red. Ali isto tako mislim da Hrvatska treba imati nacionalnog avioprijevoznika koji , na žalost, mora biti subvencioniran (ako već subvencioniramo Ryanair, zašto nebi i CA - i uz subvencije Ryanair ukida linije ako popunjenost nije barem 75%). Isto tako mislim da nam Ryanair nikako nebi trebao biti uzor. Ja osobno više volim da me vozi pilot koji je prošao svu potrebnu obuku, koji je imao vremena za odmor , koji ima slobodu da sam odluči koliko će natočiti goriva i u slučaju kvara neće me držati satima u zatvorenom avionu bez vode i zraka. Informaciju o umornom osoblju i količini goriva nisam pokupio iz tračerskih novina već se radi o incidentima registriranima od strane administracije za kontrolu zračnog prometa u pojedinim zemljama EU i koje su rezultirale otvaranjem istrage i sankcijama prema kompaniji. Svatko ima pravo na svoje mišljene i dozvoljavam mogućnost da je moj pogled na Ryanair možda pogrešan. Baš zato bih volio da oni koji misle drugaćije svoje mišljene objave i ARGUMENTIRAJU.
DHL KAJ SI TI ONAJ KOJI SE VOZI CROATIOM PO POVLAŠTENIM CIJENAMA?
DHL,po tvojim postovima se vidi da o tehnici nemaš blage veze
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
da i imaju najnovije boinge