Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 136
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Smjena

Branka Slaveska nova predsjednica uprave Karlovačke pivovare

Branka Slaveska
Foto: Zdravko Bičak
31.10.2013.
u 14:35

Gerschbacher je tijekom proteklih 3,5 godina, koliko je bio na čelu pivovare u Karlovcu, ostavio zaista dubok trag

Branka Slaveska nova je direktorica Karlovačke pivovare. Od Alexsandera Gerschbachera, dosadašnjeg čelnog čovjeka pivovare koja je u vlasništvu internacionalne kompanije Heineken, Slaveska dužnost formalno preuzima 1. studenog. Tako će jedna on najvećih i najuspješnijih karlovačkih tvrtki na svom čelu umjesto Austrijanca, dobiti Makedonku. Slaveska svoju karijeru započinje u rodnoj Makedoniji u Skopskoj pivovari i vinariji Tikveš. Kasnije je unutar Heineken korporacije radila u Beču, a zatim i u Bjelorusiji. U Karlovac dolazi sa mjesta direktorice prodaje Heineken Rusija.

–Zaista sam zahvalna konpaniji sto mi je, iako još nemam niti 40 godina, omogućila ovaj izazov. Osim toga moja dolazak u Karlovac i u Hrvatsku doživljavam kao povratak kući. Ljude u Hrvatskoj osjećam svojima i vjerujem da ćemo se odlično slagati i imatai dobre rezultate. O karlovačkom pivu znam puno od svojih malih nogu, a o Hrvatskoj znam puno iz priča roditelja i rodbine. Zahvaljujem svom predhodniku na svemu što je učinio tijekom proteklih godina, a ja ću se truditi da nastavim raditi na čvrstim temeljima koje kompanija ovdje ima – rakla je Slaveska.

Gerschbacher je tijekom proteklih 3,5 godina, koliko je bio na čelu pivovare u Karlovcu, ostavio zaista dubok trag. Došao je na mjesto direktora tvrke sa iznimnom tradicijom, no nakon velike afere i stradavanja Zdravka Martinovića i vrlo lošom slikom koju je slala u javnost. Gerschbacher je poslovanje u velikoj mjeri otvorio javnosti. Pokrenuo je projekt pročistača otpadnih voda, a puno je radio i na kreiranju nove pozicije Karlovačka pivovare na tržištu. Najveći poslovni uspjeh svakako mu je izbacivanje na tržište radlera. Taj je proizvod ubrzo postao iznimno osvježenje na hrvatskom tržištu piva, te su ga uskoro počele slijediti i sve druge pivovare. Nakon radlera, Karlovačka pivovara ponovo je počela proizvoditi crno pivo, a nedavno i svoj drugi brend, pivo Sokol.

–Mora se priznati da sam u Karlovac došao u ekonomski iznimno teškom vremenu, no usprkos toga, kao kompanija na ovim prostorima načinili smo značajan pomak i iza sebe ostavljam financijski stabilnu tvrtku. Izninmno san zadovoljan jer iz Hrvatske nosim samo lijepe uspomene, a jednako tako je i sa mojom obitelji. Zahvaljujem svima koji su mi u tome pomogli – rekao je na odlasku Gerschbacher.

Nakon mjesta direktora u Karlovca postat će voditelj komercijale u Heinekenovoj operativnoj kompaniji u Vijetnamu. Riječje o najbrže rastućoj regiji unutar Heinekenove korporacije.

 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije