Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Badelova vrhunska vina i s kineskom etiketom

Vina su prilagođena kineskom tržištu u toj mjeri da su i kontraetikete prevedene na kineski, kako bi se proizvod maksimalno približio kineskom kupcu. Fokus je na crnim vinima koja kineski potrošači preferiraju.
07. lipnja 2010. u 12:25 0 komentara 5 prikaza
badel
Foto: Arhiva Vl-a

Ovih je dana u Kinu krenula šesta isporuka hrvatskih vina pod originalnim imenom, opremom i dizajnom, čime Badel 1862 uspješno nastavlja izvoz na to tržište. Badel 1862 danas, naime, u NR Kinu izvozi pet vrsta vina - kvalitetno crno vino vinarije Svirče - plavac Hvar, kvalitetna vina graševinu Križevci i rose Benkovac te vrhunska vina Ivan Dolac Hvar i postup Pelješac. Do sada je u Kinu isporučeno oko 70.000 butelja vina vrijednih oko 200.000 €, a ove se godine očekuje još 4-5 isporuka.

Iz Badela kažu kako su njihova vina prilagođena kineskom tržištu u toj mjeri da su i kontraetikete prevedene na kineski, kako bi se proizvod maksimalno približio kineskom kupcu, a prednja etiketa i sama vina originalna su. Fokus je stavljen na crna vina jer su sva dosadašnja istraživanja pokazala da kineski potrošači baš njih preferiraju. A da je zadovoljan i kineski partner Badela, najbolje pokazuju sve češće narudžbe.

- Relativno dugo smo tražili partnera s kojim bismo mogli krenuti na kinesko tržište. U Badelu je primljeno nekoliko kineskih gospodarskih izaslanstava, a iz jednog od tih susreta realiziran je ovaj kontakt. Sezona konzumacije vina u Kini, a pritom mislim na onu kad je povećana konzumacija vina, započinje u lipnju i traje sve do ožujka, što uključuje i kinesku Novu godinu koja neformalno traje i tri tjedna. U ostatku godine, zbog klime, potrošnja je smanjena. No, ono što je naš najveći izazov jest izgradnja imidža te promjena tradicionalnih navika vezanih uz samo vino - kaže Dragan Milutinović, area-menadžer u Badelu 1862, ističući kako su Kinezi nacija koja s velikom znatiželjom upija određena iskustva sa Zapada te je sustavnom edukacijom potrošača i permanentnom prisutnošću moguće napraviti vrhunske rezultate na tom tržištu.

Badel će ove godine u Kinu početi izvoziti i kompletan asortiman votki vigor, koje su zbog atraktivnosti i okusa dobile odlične ocjene kineskih potrošača na degustacijama u drugoj polovici 2009.

Badel 1862 od sutra će do 11. lipnja sa svojim programom jakih alkoholnih pića i vina sudjelovati na sajmu China International Consumer Goods Fair – CICGF u kineskom gradu Ningbou, kako bi proširio svoju prisutnost i na druge pokrajine u Kini.

Proveli smo jedan radni dan u adventskoj kućici
Nema predaje
Proveli smo jedan radni dan u adventskoj kućici: Radila sam kao BioManijak
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.