Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Sve više advenata i na obali; nikad više otvorenih hotela

Znamo da ima nezadovoljnih spotom, uvijek je tako, ali radit ćemo još dosta kratkih spotova i puno će još toga biti obuhvaćeno, kaže K. Staničić.
22. studenoga 2017. u 07:00 0 komentara 355 prikaza
Advent
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/5

Turistički rekordi obilježit će i sam kraj ove te početak iduće godine. Osim Zagreba, i obalu očekuje rast broja gostiju budući da mnoga jadranska mjesta prvi puta vrlo ambiciozno pripremaju adventska događanja.

TZ RAB Naljepši otočki advent Advent na Rabu s klizalištem na rivi

U blagdansko će vrijeme na obali biti otvoreno nikad više hotela, a na sve se nadovezuje siječanj s Europskim rukometnim prvenstvom u Zagrebu, Varaždinu, Poreču i Splitu, što će također privući turiste. – Za godinu, dvije razgovarat ćemo o turističkoj godini, a ne više o sezoni – uvjeren je ministar Gari Cappelli, koji je nakon sjednice Turističkog vijeća, otkrio i da u 2018. očekuje rast broja noćenja od minimalno tri do pet posto.

Advent
1 / 15
Ako sami izrađujete adventski vijenac, on će uvijek biti drukčiji i poseban. No, ako se ove godine želite po prvi put upustiti u izradu, imamo savjete kako to napraviti.

Nemoguće je u tri minute sve obuhvatiti

Turistički čelnici vjeruju da će pozitivan obol dati i novi spot.

– Rađen je za globalno tržište s globalno poznatim osobama i ne znam da je ijedan spot HTZ-a tijekom 25 godina u tjedan dana vidjelo pet milijuna ljudi, kao što je ovaj. Brojka je sad već prešla šest milijuna. Znamo da ima nezadovoljnih, uvijek je tako, ali nemoguće je u tri minute sve obuhvatiti. Radit ćemo, inače, još dosta kratkih spotova o našoj zdravstvenoj, kulturnoj, kongresnoj, ciklo i eno-gastroponudi i bit će tu mnogo novih motiva i scena – kaže direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Pun pogodak Novi promotivni spot HTZ-a tijekom sedam dana ostvario doseg od 5 milijuna ljudi

Inače, Hrvatska turistička zajednica će u 2018. raspolagati s 289 milijuna kuna i s oko 17 milijuna više nego u ovoj godini. Više novca bit će zahvaljujući rastu broja gostiju, ali i poskupljenju boravišne pristojbe za jednu kunu.

Nacionalna turistička organizacija će se, pritom, fokusirati na promociju posebnih oblika turizma i unutrašnjost zemlje, pozicioniranje naše zemlje kao aviodestinacije te brendiranje kroz marketinške i digitalne kampanje u 13 zemalja. Natječaj za PR i marketinške agencije traje. 

    Ričard Riki Apel Zna kako osvojiti turiste Najbolji domaćin seljačkog domaćinstva: Dugo je trebalo da građani shvate kako, osim mora, postoji i nešto drugo turisti Istraživanje Hrvatski kampovi nadmašili rekordnu 1986., potrošnja gostiju veća za 16 eura Božićni festival Advent u Opatiji napunit će hotele
ARHIVA - Srebro u kombinaciji, povijesna olimpijska medalja Ivice Kostelića
TEŠKA ODLUKA
Pavlek u suzama umirovio Antu Kostelića: 'Tako je trenutno najbolje...'
Ivanić-Grad
Grad po svačijoj mjeri
Ivanić-Grad: Moderna sredina pogodna za svakoga
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.