Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Po uzoru na Zagreb

Sve više advenata i na obali; nikad više otvorenih hotela

Advent
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
1/5
22.11.2017.
u 07:00

Znamo da ima nezadovoljnih spotom, uvijek je tako, ali radit ćemo još dosta kratkih spotova i puno će još toga biti obuhvaćeno, kaže K. Staničić.

Turistički rekordi obilježit će i sam kraj ove te početak iduće godine. Osim Zagreba, i obalu očekuje rast broja gostiju budući da mnoga jadranska mjesta prvi puta vrlo ambiciozno pripremaju adventska događanja.

U blagdansko će vrijeme na obali biti otvoreno nikad više hotela, a na sve se nadovezuje siječanj s Europskim rukometnim prvenstvom u Zagrebu, Varaždinu, Poreču i Splitu, što će također privući turiste. – Za godinu, dvije razgovarat ćemo o turističkoj godini, a ne više o sezoni – uvjeren je ministar Gari Cappelli, koji je nakon sjednice Turističkog vijeća, otkrio i da u 2018. očekuje rast broja noćenja od minimalno tri do pet posto.

Nemoguće je u tri minute sve obuhvatiti

Turistički čelnici vjeruju da će pozitivan obol dati i novi spot.

– Rađen je za globalno tržište s globalno poznatim osobama i ne znam da je ijedan spot HTZ-a tijekom 25 godina u tjedan dana vidjelo pet milijuna ljudi, kao što je ovaj. Brojka je sad već prešla šest milijuna. Znamo da ima nezadovoljnih, uvijek je tako, ali nemoguće je u tri minute sve obuhvatiti. Radit ćemo, inače, još dosta kratkih spotova o našoj zdravstvenoj, kulturnoj, kongresnoj, ciklo i eno-gastroponudi i bit će tu mnogo novih motiva i scena – kaže direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Inače, Hrvatska turistička zajednica će u 2018. raspolagati s 289 milijuna kuna i s oko 17 milijuna više nego u ovoj godini. Više novca bit će zahvaljujući rastu broja gostiju, ali i poskupljenju boravišne pristojbe za jednu kunu.

Nacionalna turistička organizacija će se, pritom, fokusirati na promociju posebnih oblika turizma i unutrašnjost zemlje, pozicioniranje naše zemlje kao aviodestinacije te brendiranje kroz marketinške i digitalne kampanje u 13 zemalja. Natječaj za PR i marketinške agencije traje. 

   

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije