UČINKOVITOST 'LOYALTY' PROGRAMA
Pitali smo trgovine koliko se može uštedjeti na karticama vjernosti: Najveći popust na jednom računu bio je 1262 eura
![Ljubljana: Potrošačka košarica](/media/img/8e/db/5909d5864130e39df932.jpeg)
Program vrijednosti zamišljen je da trgovcu pruži dodatne informacije o pojedinom kupcu na temelju kojih će mu ponuditi ciljane popuste i zadobiti njegovu stopostotnu vjernost
Komentara 2
![Asterix Avatar Asterix](/media/img/af/6b/9a140b1eea2c0e24c450.png)
Dignu cijene pa onda tobože nagrađuju tvoju vjernost.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Unatoc rasirenom misljenju da svoje podatke dajete svima kad placate karticama to nije tocno. Posebno nakon zakona o GDPR-u. Zato svaka trgovina ima kartice vjernosti ili kako god to nazivaju. Samo na taj nacin trgovine mogu pratiti vase navike kupovine,e, potrosnju i u krajnjem slucaju imaju vase podatke u slucaju krađe.