Kraš je zahvaljujući vjernosti svojih potrošača danas vodeća konditorska industrija na području jugoistočne Europe, ističu iz te kompanije. Stoljetnom tradicijom u stvaranju proizvoda visoke kvalitete i prepoznatljivog okusa kreirali su brendove koje potrošači vole i rado im se vraćaju, a među njima su svakako najprodavaniji Bajadera, Dorina, Napolitanke, Ki-Ki i Domaćica.
- Svojim smo proizvodima relevantni u regiji, gdje ih potrošači također prepoznaju i vole, no nalaze se i na policama diljem svijeta. Tako od 1979. u Saudijsku Arabiju izvozimo halal Nougat napolitanke koje ondje imaju veliku popularnost - kažu iz Kraša. Popularne zeleno-zlatne kockice, danas su, naime, toliko udomaćene na saudijskom tržištuda ih Saudijci smatraju nacionalnim brendom. Bajadera je praktično simbol za Kraš, i ne samo na domaćem tržištu, a ove godine u redizajniranom izdanju i s kreativnom kampanjom “Neodgodivo dobra” obilježava 70. godišnjicu. Čak i ako nije umotana u prepoznatljivu ambalažu, istraživanja su pokazala kako će i samo na osnovu oblika praline 90% potrošača znati da je u pitanju Bajadera, najpoznatiji brend Kraša, kojeg se godišnje proizvedu deseci milijuna komada. I tako već 70 godina, tijekom kojih je ta pralina, koja je dobila ime po orijentalnoj plesačici Bajaderi, i dalje ostala bogatog i zavodljivog okusa – “satkana s užitkom”, kako joj tepaju.