Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 83
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
NITKO IM NE MOŽE ODOLJETI

Koji su hrvatski proizvodi hit u regiji i svijetu: Od halal napolitanki za Saudijce do kraljice Bajadere

01.04.2024.
u 13:35

Malo tko od mlađih generacija danas zna kako je Bajadera desetljećima bila bezimena, upakirana u luksuzne bombonijere zajedno s ostalim desertima, i tek se 1954. pojavila u Kraševom cjeniku i na tržištu kao zaseban proizvod – Bajadera, postavši brzo jedna od najpoznatijih pralina u ovom dijelu Europe

Kraš je zahvaljujući vjernosti svojih potrošača danas vodeća konditorska industrija na području jugoistočne Europe, ističu iz te kompanije. Stoljetnom tradicijom u stvaranju proizvoda visoke kvalitete i prepoznatljivog okusa kreirali su brendove koje potrošači vole i rado im se vraćaju, a među njima su svakako najprodavaniji Bajadera, Dorina, Napolitanke, Ki-Ki i Domaćica.        

- Svojim smo proizvodima relevantni u regiji, gdje ih potrošači također prepoznaju i vole, no nalaze se i na policama diljem svijeta. Tako od 1979. u Saudijsku Arabiju izvozimo halal Nougat napolitanke koje ondje imaju veliku popularnost - kažu iz Kraša. Popularne zeleno-zlatne kockice, danas su, naime, toliko udomaćene na saudijskom tržištuda ih Saudijci smatraju nacionalnim brendom. Bajadera je praktično simbol za Kraš, i ne samo na domaćem tržištu, a ove godine u redizajniranom izdanju i s kreativnom kampanjom “Neodgodivo dobra” obilježava 70. godišnjicu. Čak i ako nije umotana u prepoznatljivu ambalažu, istraživanja su pokazala kako će i samo na osnovu oblika praline 90% potrošača znati da je u pitanju Bajadera, najpoznatiji brend Kraša, kojeg se godišnje proizvedu deseci milijuna komada. I tako već 70 godina, tijekom kojih je ta pralina, koja je dobila ime po orijentalnoj plesačici Bajaderi, i dalje ostala bogatog i zavodljivog okusa – “satkana s užitkom”, kako joj tepaju.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja