Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 0
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Na testu MG ZS Hybrid+

Atraktivan kompaktni SUV uz odličan hibridni sustav

Foto: Mladen Milčić
1/15
18.08.2025.
u 07:48

ZS službeno spada u B-SUV segment, no s dužinom od 443 cm (+11 cm u odnosu na prethodnika) i ponudom prostora u kabini vrlo je blizu C-SUV segmenta

Kompaktni SUV ZS najtraženiji je model MG-a u Hrvatskoj, a sada se u Hrvatskoj nudi u drugoj generaciji i osim u benzinskoj varijanti dolazi i u full hibridnoj verziji. Upravo smo ZS Hybrid+ inačicu imali priliku testirati uz bogatu Luxury opremu.
ZS je kompaktni SUV, spada u trenutačno najtraženiji B-SUV segment automobila u Europi, no s dužinom od 443 cm (+11 cm u odnosu na prethodnika) i ponudom prostora u kabini vrlo je blizu C-SUV segmentu. Međuosovinski razmak mu je 261 cm, a prtljažnik prima 443 litre. Potpuno je nova velika prednja maska iznad koje se nalaze izdužena prednja svjetla, što ZS-u daje robustan i moderan izgled. Ima klinastiji oblik što mu daje na dinamici, ali i na aerodinamičnosti. 


Odlično mu odgovara efektna doplatna Emerald zelena boja (500 eura). U high-tech unutrašnjosti dominiraju dva digitalna ekrana, 12,3" instrumentna ploča i 12,3" dodirni infotainment ekran koji je smješten ispod centralnih ventilacijskih otvora i ne ometa vozačev pogled. Pohvalno je što za glavne funkcije postoje fizičke tipke što olakšava korisničko iskustvo. Tu je i automatski klima-uređaj, audio sustav sa 6 zvučnika, a u kabini se nalaze i 4 USB priključka. Precizna izvedba i kvalitetni materijali krase Luxury izvedbu ZS-a. Sjedala su udobna, presvučena su umjetnom kožom  te su prednja i grijana, a vozačevo je i električno podesivo. Među luksuznu opremu možemo ubrojiti i pomoć pri parkiranju sa stražnjim parkirnim senzorima i kamerom od 360°, što znatno olakšava manevriranje u gradskim uvjetima vožnje.
Pogonski sklop hibridni ZS dijeli s manjim MG modelom MG3. Puni hibridni sustav sastoji se od 1,5-litrenog četverocilindričnog benzinskog motora sa 102 KS u kombinaciji s električnim motorom od  136 KS koji energiju crpi iz baterije od 1,83 kWh. Sustav sinergijski razvija 197 KS i čak 465 Nm najvećeg okretnog momenta. Zbog baterije velikog kapaciteta za full hibrid moguće su češće i dulje čisto električne vožnje, što se pozitivno odražava na potrošnju u gradskoj vožnji. Problem su jedino duge uzbrdice kad se potpuno isprazni baterija i ostane se jedino na benzincu, no kada se baterija ponovno napuni ponovno je dostupno vrlo potentnih 197 KS. Benzinski motor ima najveći okretni moment od 128 Nm pri 4500 okr./min., dok električni motor ima najveći okretni moment od 250 Nm pri 0-2500 okr./min.


Hibrid je vrlo potentan, ubrzanje od 0-100 km/h je vrlo dobrih 8,7 s, a međuubrzanje od 80 do 120 km/h je odličnih 7,2 s. Vozi se vrlo glatko, pogotovo u gradskoj vožnji, ali i vrlo ugodno i na otvorenoj cesti te na autocesti. Može se birati između tri načina vožnje: Sport, Standard i Eco. Sport način rada razvija punu snagu pogona, standardni način rada nudi uravnoteženu kombinaciju performansi i ekonomičnosti, a način rada Eco je dizajniran za maksimalnu učinkovitost i najmanju potrošnju goriva. A štedljivost je jedan od najjačih aduta hibridnog ZS-a, u gradskoj vožnji se bez problema može voziti uz potrošnju od oko 6 l/100 km. Na otvorenoj cesti u mirnoj vožnji potrošnja je oko 5 l/100 km, dok je na autocesti na 130 km/h između 7 i 7,5 l/100 km.
Uz najraskošniju Luxury opremu cijena iznosi 28.490 eura.
No i početna oprema Standard nudi vrlo solidnu opremu poput 10,25” dodirnog zaslona, navigacije, povezivosti s pametnim telefonima i klima-uređaja za 23.490 eura.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja