Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti Automobili

Dacia Sandero Stepway - prostran, poletan i štedljiv gradski crossover

Novi Sandero je i dimenzijama veći nego prethodnik, milimetar je u dužinu ispod 410 cm, a prtljažnik od 328 litara je širok i dubok.
14. lipnja 2021. u 10:43 0 komentara 6944 prikaza
Dacia Sandero
Pogledajte galeriju 1/6

Novi Sandero napravio je veliki iskorak u odnosu na svog prethodnika u tehnološkom, ali i dizajnerskom smislu pa ne čudi da povišena verzija Stepway izaziva veliko zanimanje na našim cestama. Zainteresiranost kod naših ljudi za Sandero Stepway je veća nego kod mnogih razvikanijih rivala, a to je donekle i logično jer se Dacija u posljednjem desetljeću s nizom modela nametnula kao pouzdana kupovina po diskontnim cijenama. Ne treba zanemariti ni činjenicu da Sandero Stepway pripada segmentu B crossovera, koji su trenutno vruča roba na tržištu.

Punionica VELIKI INTERES ZA SUFINANCIRANJE 90 milijuna kuna poticaja za energetski učinkovita vozila razgrabljeno za šest sati

Dizajn unutrašnjosti je djelomično preuzet iz Dustera, primjerice, upravljač, ručica mjenjača i okrugli prekidači za podešavanje temperature klima-uređaja, ali je Dacija sa Sanderom otišla i korak više pa je veći središnji ekran smješten iznad armaturne ploče što je mnogo podesnije za vidno polje vozača. Također, u najluksuznijoj opremi u testnom Stepwayu materijali su zaista kvalitetni uz fine dijelove na armaturnoj ploči i elemente koji prate boju karoserije vozila te prošive sjedala i natpise Stepway.

 | Autor :

Novi Sandero je i dimenzijama veći nego prethodnik, milimetar je u dužinu ispod 410 cm, za usporedbu to je mrvicu manje od VW T-Crossa, ali uz međuosovinski razmak od 260,4 cm Sandero Stepway i na stražnjoj klupi nudi vrlo solidan komfor, usporediv s kompaktnom klasom automobila. Prtljažnik od 328 litara je širok i dubok. Dakle, vrlo prostran automobil za svoje dimenzije, a još uvijek vrlo kompaktan i pogodan za manevriranje u gradskom prometu, posebno na parkiralištima.

Još je jednostavniji za parkiranje uz paket dodatne opreme “sigurnost” koji se doplaćuje 2900 kuna i uključuje sustav za pomoć pri parkiranju sprijeda i strag. kamera za vožnju unatrag i sustav za nadzor mrtvog kuta. Naš je testni je primjerak, da odmah navedemo, bio opremljen najboljim paketom opreme Comfort s kojim uz TCe 90 turbobenzinac košta 113.900 kuna te još dodatno opremljen s nekoliko korisnih sustava poput spomenutog sigurnosnog te navigaciju (1500 kn) te atraktivnom Atacama narančastom bojom poznatom iz Dustera. A Comfort oprema nudi već zaista mnogo poput full LED svjetala, automatski klima-uređaj, 8” multimedijski ekran osjetljiviv na dodir...

 | Autor :

Stepway verzija Sandera s pravom spada urossover B segment ili SUV klasu, kako vam draže, bez obzira što se nudi samo s prednjim pogonom. I većina konkurenata u B SUV segmentu ne nudi 4x4 pogon, a Sandero Stepway sa 17,4 cm odignutosti od tla zaista nudi terenski dojam. Uz robusnost ovjesa blaži makadamski putevi su mu lagan zalogaj, no ne treba pretjerati, za pravi off road Dacija nudi za broj veći Duster.

Pojačan promet u smjeru Zagreba na naplatnim kućicama Lučko istraživanje tržišta U prvih pet mjeseci prodano 44 posto više novih automobila no u istom razdoblju lani

Sandero Stepway se može birati uz dvije vrste motorizacije. Zapravo se radi o istom trocilindarskom turbobenzinskom motoru koji se nudi u klasičnoj izvedbi sa 92 KS i 160 Nm okretnog momenta već od 2100 o/min i Eco-G izvedbi s tvornički ugrađenim plinskim sustavom sa 100 KS i 170 Nm okretnog momenta, obje uparene sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Zanimljivo, cijene su identične.

 | Autor :

Naš testni Stepway bio je klasični turbobenzinac koji je 60 kg lakši i ima masu od samo 1096 kg. To se itetako osjeti pri vožnji jer je mali motor vrlo poletan, u praksi uvjerljivije nego na papiru (12 s do stotke), a najveća brzina je 172 km/h što je sasvim dostatno za ugodnu vožnju na autocesti od 130 km/h. Vožnja bržim tempom je sada mnogo ugodnija zbog šestog stupnja koji je dodan uz ovaj motor u novog generaciji Sandera. To se smanjilo i potrošnju, koja je također adut Sandera. Po gradu smo bez štedne vožnje trošili oko 7,5 l/100 km, dok se na otvorenoj cesti može bez problema spustiti ispod 6 l/100 km.

Konačna cijena s dodatnom opremom od 122.590 kuna na prvi mah se možda ne čini diskontna, ali ako svu opremu koju sadrži ovaj model Sandera Stepway konfigurirate kod konkurenata, svahvatite da Dacija zaista nudi mnogo po pristupačnoj cijeni i da je pun pogodak. Početna cijena Sandera Stepway TCe 90 s opremom Access je 96.900 kuna.

Zanimljivo
Slovo koje prvo ugledate na fotografiji otkrit će vam nešto o vašem karakteru, ali i koja je karijera prava za vas
Schneider
Pametne tvornice
Ohrabrujemo i potičemo digitalnu transformaciju u zemljama jugoistočne Europe
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.