Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 171
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Promjene u signalizaciji
Povratak na članak

Znate li voziti preko žutog kvadrata? Zagreb uvodi novi prometni znak

Red na križanjima nadzirat će prometno redarstvo kamerama, a cilj žute površine je veća sigurnost i protočnost prometa

Komentari 73

Avatar mr.sc.Vaso
mr.sc.Vaso
11:33 05.01.2018.

Prije par godina sam baš na križanju Zvonimirove i Šubićeve vidio policajca kako ide od jednog do drugog auta, a bilo ih je barem 20-tak koji su ostali na sredini križanja i slika im sa fotoaparatom pločice, bez da je vozače išta pitao, nadam se da su kreteni dobili na kućnu adresu uplatnicu...

VL
NA
narod1
11:27 05.01.2018.

neka prvo natjeraju vozače da ne voze tradicionalno žutom trakom, pa onda neka prijeđu na ovu žutu signalizaciju

VL
MI
mikk
09:48 05.01.2018.

Napokon, samo da se to uvede i kazne se vozači koji bahato ulaze u već puno križanje i zaustavljaju cijeli protok vozača iz drugih smjerova...Trešnjevački plac - sva okolna križanja su u kaosu zbog toga, a kamere su već gore...

VL
DU
Deleted user
09:44 05.01.2018.

Podrzavam ovaj prijedlog.Kako sam većinu vremena u autu i ovi koji znaju da nemogu proći i da će blokirati promet svejedno se guraju i rade gužvu.To je i dio nekulture i koliko god se mi trsili da smo kultura i da nismo Balkanci u prometu smo katastrofa.Čisti onaj naj gori dio Balkana.

VL
BA
barica56
12:10 05.01.2018.

Kažnjavat je trebalo i bez žutih kvadrata ako ne možeš proć raskrižje a položio si vozački jer je to oduvijek vredilo a bahatima je ionak svejedno ima love i boli ga za žuti kvadrat.

VL
Avatar jest
jest
11:48 05.01.2018.

Heheh djelovati na Balkance "psihološki", sve će neslavno propasti ali to vjerojatno znaju i gradski oci, tu je vrlo vjerojatno u pitanju nečija zarada jer potrebno je pofarbati mnogo tih oznaka. Umjesto gluposti, potrebno je kvalitetnije rješavati prometnu regulaciju, dosljednijeije provoditi zakone i donošenje novih i pametnih gradskih prometnih politika. Toliko je bilo priče o podzemnoj željeznici, pa o lakoj gradskoj željeznici i sve redovito završava sa konstatacijom kako ne postoji dovoljna frekvencija kretanja ljudi za održivost takve ideje. To je stvarno istina u slučaju grada u kojemu baš svako u svom terencu i obavezno sam samcat u autu mora ući u sam centar grada, praktički sve do Markovog trga, šteta jer sve se može riješiti sa svega par pametnih gradskih odluka, recimo uvedu se naljepnice koje se dijele samo ljudima koji stvarno žive u centru grada dok se za ostale uvode drakonski penali za parking, recimo 150 kn/h za parkiranje. Od svega bi profitirali svi, oni besramno bogati bi ionako plaćali takve parking karte a većina ne bi ni ulazila u grad. Ostatak ljudi bi bio usmjeren na podzemnu i nadzemnu željeznicu odnosno na korištenje bicikla i elektrocikla odnosno pješaćenje. Uz sve to potrebno je još ucrtati nešto kilometara staza za bicikliste i dosljedno kažnjavanje istih za recimo polaske kroz crveno, što nije iznimka već pravilo te za zalijetanje u prolaznike odnosno kažnjavanje pješaka koji hodaju po biciklističkim stazama.

VL
Avatar liquidsky
liquidsky
12:37 05.01.2018.

Kao i uvijek, problem je u inteligenciji vozača. Vozila koja se već nalaze u križanju imaju prednost ali ako mozak osobe za volanom procijeni da će u križanju i ostati makar mu semafor bio zelen, nikakvih problema ne smije biti. Dogodi se da ljudi ulaze u protočno križanje ali stvar zbog nečega odjednom zapne što nije bilo moguće procijeniti. Ali kako god bilo, opet se sve svodi na inteligenciju vozača i kulturu vožnje. Ovi žuti "kvadrati" možda nešto i pripomognu kulturi vožnje ako već ne mogu utjecati na IQ.

VL
ML
mladaklada
17:09 05.01.2018.

Ionako već postoji zakonska odredba po kojoj se ne smije ulaziti u križanje ako je nemoguće nastaviti vožnju bez zadržavanja, kako se ne bi blokirao prolaz poprečnom smjeru prebacivanjem svjetla na semaforu.

VL
BL
bluesclues
13:25 05.01.2018.

a crtanje zutih kvadrata je povjereno pouzdanim kooperantima za samo par milijuna kuna po raskrscu...

VL
BS
@bserver
11:15 05.01.2018.

porazno je koliko neznanja kulja iz strucnih sluzbi ministarstva. Sav trud i napor ulažu u nove sankcije a nisu sposobni ni semafore u glavnom gradu dovesti u sinkronitet. Upravo obrnuto, u pavilu se prolazom kroz jedan zeleni semafor nailazi na drugi crveni. I evo guzve. Nista se tu ne rjesava vec samo uporno radi na uzimanju novca. Nestrucno i porazno! O međugradskim cestama da ne govorimo, "autoput" nije ni brza cesta zbog stalnih popravaka a starim cestama se zbog prometne signalizacije iz 19.stolj. od Zagreba do Rijeke očekuje vožnja od 8-9 sati!?

VL
BI
Biouskoli91
11:13 05.01.2018.

Zuti kvadrat nece nista postici. Balkanci su balkanci. Inace, vec postoje propisane kazne za one koji ostanu nasred raskrsca, ali u zivotu nisam cuo da je netko kod nas dobio takvu kaznu.

VL
Avatar Drazen Klaric
Drazen Klaric
11:14 05.01.2018.

Hm, Bandićevo neselje u Jelkovcu predviđeno je za pitaj boga koliko ljudi, od kojih svi imaju automobile, a poneki i dva. Projicirane prometnice koje bi bile u sustavu prometa tog naselja su: produžetak Branimirove, produžetak Vukovarske, treča trasa Slavonske. Naselje je u funkciji 10 godina, a od prometnica je napravljeno - NIŠTA. Urbane vile u Gračanima, Bukovačkoj, Bijeniku....... sagrađene su uz cestice po kojima su pijani muži iz vinograda vozili bačve vina, a ceste su široke tri metra. Mogu ovi "genijalci" koji uzimaju novac za projekte od Grada cijeli Zagreb pofarbati u žuto, ali će prometni kaos i dalje sjajiti u mraku zagrebačke prometne zbilje. Napoleon je bez milosti srušio dosta građevina koje su smetale u Parizu, da bi promet bio kako treba. Mi smu tu na Branimirovoj izgubili deset godina u sudskom natezanju s nekim prolupanim braniteljem, koji uopće nije bio vlasnik neke šupe, da bi napravili neku cesticu važnu za promet, a i sada je ta dosta metiljava i ne funkcionira kako treba. Eto to ti je prometna situacija u Zagrebu, gradu za sjedenje satima u automobilima na križanjima, da bi došao do posla od kojeg si udaljen tri kilometra.

VL
KA
kapunjohan
11:38 05.01.2018.

Odlično treba uvoditi nove koristne oznake i sam imam jedan prijedlog. Gledam u Dalmaciji u kraju gdje sam bio na dopustu, ljudi imaju uz državnu cestu na obe strane ceste svoje objekte i često prelaze preko ceste. Pješački prelaz je nemoguće označiti jer bi bio potreban na svakih dvadesetak metara a uz to nema ni nogostupa na obe strane ceste. Kad ,,vozilo,, naleti na pješake,oni trube i ljute se ,zašto ljudi prelaze preko ceste na neoznačenim mjestima, ćeš auto ima prednost. Da bi pješaci dobili bolji status trebalo bi na početku sela staviti prometni znak ,,trokut,, u kojem je pješak na prehodu sa oznakom dužine ,recimo 2 km. Takav znak sam vidio u Austriji i Sloveniji.

VL
Avatar Pravedni tetrijeb
Pravedni tetrijeb
20:43 05.01.2018.

mislim da je uz postojeće kamere samo potrebno provoditi članka 62. postojećeg zakona i to je to.... ne treba izmišljati toplu vodu.

VL
SJ
Sve je uzalud
13:59 05.01.2018.

.......na ovom su doktorirali Vaso Brkić i Rojs...........

VL
CA
Cafa
12:58 05.01.2018.

Ovo je sjajno! Ja sam imao neke bezvezne ideje da se semafori pametno reguliraju i da auti prolaze nekoliko semafora kao jedan paket, kao što to rade u razvijenim zemljama gdje čak postoje i senzori za promet, i da se makne sinkronizacija semafora koju je još postavljao drug koji je bio zadužen za to, ali ne. Ovo je bolje. Žuti hebeni kvadrat rješava gužve. Fantastično.

VL
DO
dopizdilomi
12:37 05.01.2018.

Sažem se sa uvođenjem i povećanjem kazni ali prvo, transparentno ide otvaranje firme koja će to raditi (kum).

VL
DU
Deleted user
12:41 05.01.2018.

Nije primjenjivo na svim raskrižjima. Na križanju samoborske i škorpikove ovaj znak bi doveo do još većih gužvi nego su sad. Na tom raskrižju u vrijeme kada se ide na posao/s posla dodatna strelica za skretanje iz smjera samobora premaa gradu (pali se kada je crveno, što znači da vrijedi samo za aute u raskrižju) radi cca 10 sekundi...a na škorpikovoj je već gužva što znaci da bi kolona koja je sada izmedu 15-18h 2 km bila 4 km jer nitko ne bi ulazio u raskrižje zbog straha od kazne... Umjesto da se promet ubrza on se usporava...

VL
Avatar javorko
javorko
13:55 05.01.2018.

jel postoji taj znak u zakonu a zakon livnjaci i duvnjaci pise u narodnim novima?Kolio ja znam ne postoji prema tome ne postoji to si lijepi u Poganoj vlaki

VL
Avatar Čobanković ( mlađi )
Čobanković ( mlađi )
03:08 07.01.2018.

ŽUTI KVADRAT stvarati će veće gužve nego li ikada prije.Mnogi će vozači koćiti i stati prije nego li treba zaista stati i zbog toga će se stvarati neopisivi zastoji koji će potpuno paralizirati cijeli grad.Očekuje se kolaps prometa,zajamćeno !

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.