ZET kupuje 300 uređaja za provjeru karata. Cijena 10 milijuna kuna
Iz gradske tvrtke poručuju da je stari sustav za nadzor karata dotrajao, te da će se novim bolje kontrolirati putnike i osigurati povećanje prihoda
Komentari 36
A da otpustite višak od 2000 radnika, pa da se milijun Zagrepčana može voziti za upola nižu cijenu? Ne? Terorizirat ćete i dalje milijun ljudi najskupljim javnim prijevozom na svijetu?
Što im vrijedi, bacaju pare. Nemamo novca za kupnju karata!! Trebamo za kruh.
100 miliona ce uloziti u teroriziranje građana! Do jaja!
Hm, pa ZET je jednostavno preskup. Primjerice, da bih došao iz druge zone koja je moje polazište u četvrtu zonu koja je moje odredište moram ZET dati 20 ćuna. Za istu udaljenost plaćam privatnom prijevozniku pritom 8 kuna. Ovakvim potezimazima samo žele zastrašiti ljude, al' ekipu ništa neće natjerati na kupnju karte, osim pojeftinjenja usluga. Pojedinačna karta 5 kuna, mjesečni pokaz ispod 200 kuna. Uvijek se moguće švercati u tramvaju, al' ljudi ne dajte se zastrašiti od onih koji žele na vašim novcima uhljebiti sebi odane rodijačke i zemljačke kadrove.
Hm, to je pakao ZET-a i njegovog poslovanja. Nikad ne povečaj kvalitetu usluga, nikad se ne promijeni, nabij nerealnu cijenu i guli kog stigneš bez obzira na njegove mogučnosti. To je bandićizam i dok god to tako funkcionira, plačat čemo puno za ništa.
A kada će ti majmuni investirati u nabavu aparata kojim će se moći produljiti elektroničke karte na stanicama ili u samom vozilu te provjeriti koliko još ima sredstava na kartici? A ne da se karte mogu produljavati samo na kioscima (WTF?!) i da se dogodi da uđem u tramvaj, očitam kartu, a na njoj više nema ništa..
I opet ništa od plaćanja karata mobitelom...Nesposoban, nesposobniji, vaš Milan Bandić.
svaki put kada se priča o cijenama i kontroli karata,se javlja ovaj ante jelić iz sindikata vozača zeta,kakve veze ima sindikat vozača s kontrolom karata?..i naravno svaki put se taj isti bori za što rigoroznije kažnjavanje da bi bili većii prihodi zeta ...i zadržavanje povlastica
Nemre me ni HGSS naterat da kupim kartu.
A kada će investirati i poboljšanje kvalitete prijevoza - da vozač zna uključiti ili isključiti klimu, da ljudi mogu ući u autobus, da ljudi mogu normalno izaći iz autobusa na nekoj usputnoj stanici a da ne izlaktaraju ili ne nagaze ostale putnike, ili da nedaj bože mogu i sjesti u njemu. Kada će napraviti reviziju voznih redova autobusa - da li je normalno da građani iz kvarta Brezovica - Kupinečki Kraljevac/Ašpergeri ne mogu ući u autobuse na svojim stanicama? Da li je normalno da ti isti građani koji plaćaju isti prirez i istu cijenu mjesečne karte (kao i građani npr.Botinca) nemaju autobus sa Savskog mosta od od 8.50 do 10.10? Je li normalno da za Savski most između 9.30 do 10.50 nema linije - i to ako imate sreće da vam linija 161 odgovara. Ali, ako slučajno koristite liniju 162, tada ste u još većim problemima! Ali, bitno je da se daje 10.000.000,00 kuna na nešto što vjerojatno košta puno manje
Ma, kakovi su to uređaji!!! Pa toliko košta raketa na Mjesec!!!!!
U cijeloj priči je zapravo najbitnije (a samo "usput" spomenuto), da se uređaji nabavljaju od King ICT-a. Isti se "preko noći" pojavio u Zgb-u i momentalno zauzeo poziciju glavnog dobavljača za sve gradske tvrtke u Zagrebu. Koliko su samo novca ulupali ZGHolding, INA i ini u svakojako smeće od informatičke opreme... taj KING ICT se u kratko vrijeme nahranio samo tak..... sad valjda malo "usfalilo" love pa ZET mora u novu nabavu... bljak
Ja sam uvijek smatrala da se karta treba plaćati, ali više mi idu na jetra s tim stalnim basnoslovnim troškovima, a neće sniziti cijenu karte. Znači ja za par stanica moram dati 10 kn, a vrijedi samo 1.5 h pa se ne mogu vratiti s istom! Nedavno sam dok sam došla do groblja potrošila 30 kn i to jedva sam uspjela uloviti bus dok mi ne istekne vrijednosna jer mi je prvi bus otišao ispred nosa. Platiš i onda još moraš mozgati da ti ne istekne, ove karte od 90 minuta bi trebale biti maksimalno 5 kn!
Meni nije jasno zašto je uopće trebalo uvoditi tu novu tehnologiju. Što je falilo starim pokazima ? A tek ovi novi busevi i tramvaji katastrofa. Nema dovoljno mjesta ( posebno u tramvajima) , svako malo su vrata pokvarena. Tugujem za starim busevima i tramvajima.
To je skoro red veličine više nego je nužno: za čitanje RFID karata se može koristiti najobičniji najjeftiniji android mobitel sa trivijalnom aplikacijiom. Geografski redundantni serveri se danas mogu iznajmiti za sitne novce. Aplikacija i server za provjeravanje karata stvarno nisu komplicirani za napraviti, grupica studenata to može napraviti preko ljeta na praksi. Zašto to u hrvatskoj košta 10 miliona kuna? Volio bih vidjeti ponudu.
Karte su očajno skupe. Za 20 kn, koliko stoji karta u dva smjera, može se skromno preživjeti dan. Netko će reći da se siromašnim stanovnicima Zagreba prijevoz subvencionira. Ni to nije sasvim točno, a da ne govorimo o koji živeve izvan Zagreba, a moraju doći u bolnicu, sud......
33 333 kn po uredaju. Ja im preprodam za 20 000 kn i biti cu u plusu minimalno za 16 000 kn
Vlasnik-osnivač KING ICT-a je Stipo Matić, vlasnik i osnivač M san grupe, kum Ive Sanadera, ma čovjek bi rekao da se ništa nije promijenilo..
Tako su to radili rođe. I još će tako dugo, jako dugo, predugo.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Zet za 300 uređaja plaća 10 milijuna kuna, a Australija za 700 UREĐAJA 1milijun eura... Ne smrdi uopće. Ajde malo novinari na google pa pogledajte koliko je to koštalo ostale zemlje, pretplaćeno barem duplo!!!!!! Naravno a onda pogledajmo tko je vlasnik KingIct-a xD