Tramvaji nekad stoje jer nema ni za žarulje, radnici bez božićnice
U najvećoj Holdingovoj podružnici troškovi se moraju smanjiti deset posto, prijeti više od 200 otkaza, a mjere štednje i sad se osjete svakodnevno
Komentari 54
\"Voditelj ZET-a Dubravko Baričević smiruje tenzije i napominje kako su otpuštanja posljednja opcija racionalizacije troškova.\" --- Čitaj: nećemo otpustiti rođake i politički podobne koji su čisti višak, nego ćemo uzimati radnicima da bi bilo za plaće neradnika. Otužno.
Nedaj se Mečka, ipak si ti pravi sindikalac!!!!!!!! Nebuju oni tebe h tvojoj kuruzi!!
Živio nam 101 niskopodni tramvaj i naš marni gardonačelnik. Sad ćemo ih garažirati.
Pa nije ni čudo da su u kolapsu i da imaju višak ljudi, pa pogledajte samo dovukli su pola bosne, za vozače,ko da mi nismo sposobni to radit,i neka
Bandić nikada neće naučiti od europskih metropola...
Pa imaju plaću kao doktori na početku karijere!!! A valjda za šofera ZET treba i Akademija, tko zna!
Zagreb ima najveći prirez od 18% pa porez od 23%. I još hrpu različitih poreza i Holding je u krizi! I sada su lopovi sdpovski u krizi. I za sve je kriv Bandić. Pa jedno pitanje za lopovčiće koliko bi vama odgovarao veliki porez, da vi ne budete u krizi. Možda da sve plaču koju zarade Zagrebčani da je odmah preusmjerite u svoju kasu Holdingovu, pa bi imali što krasti sljedećih par mjeseci.
Električar u ZET-u ( dakle KV radnik ili eventualno SSS ) ima plaću kao liječnik poslije 18 godina školovanja, godine stažiranja i 2 do4 godine specijalizacije. Električar u ZET-u ( dakle KV radnik ili eventualno SSS ) ima plaću zaza 1000 kuna veću nego profesor poslije 16 ili 18 godina školovanja. Električar u ZET-u ( dakle KV radnik ili eventualno SSS ) ima dvostruko veću plaću nego SSS trgovac u Dioni ili Kerumu. I još se žale.
imam ja polovnu getribu i osigurace od 16 ampera za tramvaj ako neko treba i zimske gume 225|55|16 za ove nove tranvaje
Genijalac čović je objašnjavao da će se organiziranjem holdinga racionalizirati poslovanje. Rezultat \"racionaliziranja\" je skoro 20% povećanje broja zaposlenih. Jel to taj SDP koji će državi uzvući iz krize?
dijelili su si velike plaće,a sada kad nema kukaju.Zapošljavali su rodijake i kumove dok ljudi iz sjevernih krajeva nisu mogli ući u Zet.
JOOOOJ STRAŠNO!!! Ako ovi u ZET-u ne dobiju božićnicu, ja neću moći spavati. STRAŠNO,STRAŠNO!!!
Nejte niš spominjat Bandića u vezi ovog! Jesu li ga SDPovci htjeli izbaciti iz svih mogućih institucija u Holdingu? Biste li vi osobno izašli u susret i angažirali svoju sposobnost da pomognete nesposobnjakovićima koji vam još povrh toga stalno kenjaju i kritiziraju vas? Ja ne bih. Ako su izvanredni izbori jedino rješenje za ovaj kaos, onda neka budu što prije.
01.12.2010. u 09:30h komentatorv2 je napisao/la: \"Nejte niš spominjat Bandića u vezi ovog\" a ne? a ko se reklamirao sa svakim novim tramvajem? ko je forsirao tu pricu?
Ljudi, moji prijatelji su znanstveni novaci i imaju plaću 5300, ja prosvjetarka imam 5000, a imamo završene fakultete i isto tako veliku odgovornost. Uzeli su nam regrese, božićnice, darove za djecu, i neka su ako je država u krizi. Ali, čovječe mili, tko nas pita za kredite i djecu? I sve ostale siročeke koji, npr. po Požeško-slavonskoj županiji rade za maksimalno 2800 kn, ako ne i za puno, puno manje??? Naravno da \'običan puk\' trpi kad su svi šutjeli kad se kralo i nadali se da će se i oni blizu vatre ogrijati! I potpisujem ono za zapošljavanje po rođačkoj liniji. ZET je definitivno jedna od najpoznatijih tvrtki po nepotizmu. Sramota!
01.12.2010. u 09:42h Ivekivek je napisao/la: \"Jel to taj SDP koji će državi uzvući iz krize?\" a kao politika hdza, da smanji broj nezaposlenih, tako da ih umirovi je bolja???
Vec sad prema istrazivanju imamo naj ne efikasniji javni prijavoz u europi. Kako ce biti tek onda kad ce povecati intervale voznje. Ali vjerujem da rukovodstvo i menaderi imaju vece place od eu prosjeka...
Zdravek, nije problem u novim tramvajima. Problem je u političkoj nestabilnosti u gradu. A ekonomija ne trpi političku nestabilnost. Bandićeva ekipa očito zna zaradit lovu, dok je bio Bandić, i grad i holding su bilježili dobit, unatoč besplatnim vožnjama i diejljenju šakom i kapom. Jedna je podružnica pomagala drugu. Lova od investicija i prireza samo se slijevala u grad. Sada kada se skupštinska većina svim silama pa čak i pod cijenu rasapa gradske ekonomije bode s Bandićem, i kad se svaka njegova odbija, sad je tako kak je. Investicija nema, privatnih jer su se uplašili političkog sukoba, javnih jer nema privatnih :), nezaposlenost je u galopu, gradske firme pred bankrotom. I baš je zgodno kada imamo primjer kako bi glavna oporbena stranka \"demokratski\" rješavala ekonomske probleme na nivou države, kada se odbijaju dogovoriti s oporbenim gradonačelnikom...
Cijela Hrvatska osim bliže okolice \"metropole\" je zadovoljna, 10 godišnja vladavina sdp-a, Pljačka ostalog djela koji nije m,etropola napokon će zagreb skupo platit. Samo Wc šolje iz poznatih zlatnih zahoda su skuplje nego cjela ulica u Vukovaru
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
KoLo Cijela Hrvatska, osim bliže zagrebačke okolice zadovloljna? Klasičan primjer kako netko može biti slijep.