Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 73
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
STRUČNJAK o rotoru:
Povratak na članak

'Semafori ne pomažu, kružni tok treba srušiti i sagraditi petlju u dvije razine'

Sve prilazne ceste penju se na remetinečki rotor pa je preglednost jako loša. Usto, rotor omogućava razvijanje velike brzine i zbunjuje manje snalažljive vozače

Komentari 71

EU
eugen5
12:41 29.11.2016.

Rotor je neupotrebljiv jer ljudi ne znaju voziti po njemu. Sve dok bude vozača koji će izlaziti iz rotora izravno iz srednjeg (što je masovna pojava) ili krajnjeg lijevog traka, bit će sudara. Pravila su za rotor ista kao i za ravnu cestu: ako na ravnoj cesti nitko ne skreće desno izravno iz srednjeg ili daljih trakova, zašto je ovakvo oduzimanje prednosti masovna pojava na rotoru? Naučite voziti, pa će i ovakav rotor, iako ne dobar, biti barem upotrebljiv.

VL
AD
adrian1
13:54 29.11.2016.

hahaha Baltazar je dugo razmišljao i dosjetio se semafora. Pa tako "genijalno" rješenje mogli su napraviti i pred 20 godina, postaviš 4 semafora i to je to, investicija manja od postavljanja zatvorene terase kafića na Cvjetni. Dok se ima za fontane, nema se za korisne stvari, ah kakva država, takav i glavni grad.

VL
DU
Deleted user
13:12 29.11.2016.

Treba sve ostaviti kako je i napraviti most u produžetku Petrovardainske. Treba samo rasteretit rotor. Boljom regulacijom rotora gužve na Jadranskom ostu će biti još veće.

VL
NI
Nipy
13:37 29.11.2016.

Prije par godina vozio sam kroz Francusku i svaki put sam se preznojio dok sam prošao kroz koji kružni tok. Još uvijek sam mišljenja da kružni tok ima smisla ako se radi samo o jednoj traci. Ako je u igri više traka, onda je to pogubno za život i dozlaboga nespretno i nepregledno.

VL
Avatar Niškorist
Niškorist
14:32 29.11.2016.

Fontanu u sredinu

VL
KL
klaustrofobičar
14:04 29.11.2016.

Nije problem u rotoru, nego u seljacima koji neznaju voziti u rotoru. Osnovna je stvar da se iz rotora izlazi isjlučivo iz desne trake.

VL
SA
Salahuddin
12:45 29.11.2016.

Kad iz rotora iziđeš na sjever i hoćeš u grad, prema Savskoj te vode tri trake...koje se ni zbog čega razumnog (jer "ono" - početak/kraj doslovno ničega na sjevernom kraju Jadranskoga mosta nije razumno!) slijevaju u dvije...da bi se 50 metara dalje opet razvile u tri trake... Biser nad biserima!!!

VL
MP
mario.palcic
13:49 29.11.2016.

Rotor je da ne bi bilo semafora. Ali naši prometni stručnjaci sa najglupljeg faksa misle drugačije.

VL
NO
No1
15:25 29.11.2016.

Sva ova trabunjanja su bez veze. Treba samo malo drugacije iscrtati rotor. Tako da nisu koncentricni krugovi, nego izlazne spirale. To se napravi za jedan vikend. Treba svaki ulaz u rotor napraviti sa tri trake. Jedna koja ulazi na desnu traku rotora i izlazi odmah na prvom izlazu, srednja koja nakon prvog izlaz postaje skroz desna i izlazi na drugom, te lijeva koja nakon drugog izlaza postaje desna i izlazi na trecem. Tada se svi vec prije ulaska u rotor pripreme kamo zele izaci i samo voze po svojoj traci. A, ako se predomisle ili su "pametni", onda moraju paziti kod prebacivanja u druge trake. Sve ovo zapravo spada pod kulturu voznje... a, ova se signalizacija moze bez ikakvih problema napraviti za jednu noc. Ostatak vikenda je priprema za tu jednu noc farbanja po kruznom toku i iscrtavanje te izlazne spirale.

VL
DO
dopizdilomi
13:09 29.11.2016.

Nakon toliko "prometnih stručnjaka" sa diplomama prometnog faksa zaposlenih u gradu, koji su stručno povezali kvartove i ulice sa semaforima svakih pedeset metara, predlažem da se u svakoj ulici svakih 25m postavi semafor, i to normalno bez zelenog vala i mogućnosti da se stigne na slijedeće zeleno. Struka i stručnost prije svega.

VL
RP
rpzagreb
16:54 29.11.2016.

Brža prometna protočnost se dobiva upravo rotorima i to koriste sve više mnogi razvijeni gradovi. Postaviti semfore uistinu je besmislica bez presedana. Ne bi me čudilo da je takva "ideja" došla od Bandića ali ako su je predložili prometni stručnjaci onda se pitam tko su ti ljudi i šta ustvari oni rade obzirom kakve akademske titule nose. Sve je jednostavno: sa rotora se uvijek izlazi iz desne trake,uključuje se i vozi se oprezno a tko to ne može/ne zna ili ne želi neka si nađe druge pravce.

VL
TM
tony_montana
12:38 29.11.2016.

arhivska fotografija rotora na aparatima

VL
FN
Fr@njo
18:39 29.11.2016.

na toj lokaciji rotor kao rotor nije rjesenje...vec samo sa vise razina..rotor sa dvije ili tri trake je opasan, kamikaze ulaze u trake..slicno je rotor kod Bauhaus -Jankomir , uzas.

VL
LR
ludjacki_razuman
13:36 29.11.2016.

Gospodi koja se zalažu za radove, godišnji troškovi Grada Zagreba na ceste su oko 500 milijuna kuna. Razne sanjarije koje spominju u komentarima (dvorazinska petlja, novi mostovi itd.) koštaju između 500 milijuna i milijardu kuna. Tko bi to trebao plaćati? Do kad će se o trošku svih građana sve podređivati komodu niti polovine koja ne zna zamisliti drugačije otići po kruh i mlijeko nego u vozilu od 1400 kg? Dok tamo neke Ljubljane, Seville, Grazevi itd. rade parkirališta na rubu grada da bi u gradu dominirao javni, biciklistički i pješački promet, u Zagrebu vlada prometno planiranje iz '50-ih godina 20. stoljeća i snovi o par milijardi kuna sjevernih zaobilaznica, tunela i još parkirališta...samo daj, daj, daj, a nek netko drugi plati!

VL
LI
lipa75
14:18 29.11.2016.

Ne treba rotor rušiti kako bi se napravio novi na dvije razine, kad je već postojeći na dvije razine, samo što je donji nivo neiskorišten. Na donjem nivou postoji, čini mi se , 5 prolaza i njihovim aktiviranjem u prometet se značajno može poboljšati protočnosti rotora uz minimalnu investiciju. Za ovo rješenje treba samo izmjestiti tramvaj koji inače zauzima samo 2 pravca, ili za njega napraviti novi podnivo.

VL
BR
brankok
14:08 29.11.2016.

Ideja rorora je neimati semafore ! Sav saobračaj koji ide prema rotoru a odvaja se odmah desno trebao bi se odvojit desno prije rotora t.j.nebi se smjeo odvajat se na samoj kružnici rotora.To pravilo bi trebalo važit iz svih pravacaca saobračaja u pravcu rotora.To riješenje bi rasteretilo gustoču prometa na samom rotoru u korist saobračaja ili automobila koji izlaze na drugom,trečem ili posljednjem kružnom izlazu. Pozdrav

VL
DI
@Didi
14:04 29.11.2016.

eugen5 Rotor i je neupotrebljiv što mnogi razmišljaju vašom logikom i desnom trakom kruže cijeli krug, što je nedopustivo, iz desne trake bi trebalo samo na prvi izlaz ići a onaj i z srednje može onda izvesti prestrojavanje do sljedećeg izlaza i tako da ima i 10 traka nebi nikad bilo niti jednog sudara...

VL
VO
vorda400
14:19 29.11.2016.

Cemu semafori nek se prometna mladez smrzava i fino regulira promet jeftinije od odrzavanja semafora Ne kuzim kud je nestala ideja da se avenija dubrovnik spusti i da ekioa koja ide iz krlovca nesmetano prolazi ispod rotora to je nestoto sto ovja strucnjak prica ali jos bolje je srusiti ovaj rotor i napraviti novi prema sadasnjim potrebama kad se je ovaj gradio bilo je puno manje automobila i opet je bilo sudara jer ekipa zjeva okolo a ne kuze da ovaj stoji ispred njih😊

VL
TH
than
13:00 29.11.2016.

Ma odmah semafore. Ionako ih ima masa. Neka neko krene u isto vrijeme autom, tramvajem i biciklom od recimo Jaruna do Preckog, Horvacanskom. Velika je vjerojatnost da ce stici u isto vrijeme. Prepuno je semafora i svako malo stanes i taman te bicikl stigne. Jos, ako je guzva je i brzi.Novi Zagreb od Zaprudja do Savskog gaja isto slican. Jedino tamo pred taj rotor nema semafora, ali im nedostaje da ga i tamo uglave.

VL
KA
Karloho
12:58 29.11.2016.

Umjesto mosta moze se napraviti i skela ,jeftinija je ,egzotičnija , moze se premještati na nužnu lokaciju,barem dok se ne izgradi još jedan most....

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.