Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 83
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
objavljen natječaj
Povratak na članak

Radovi na rotoru u 2016. uključuju tunele i semafore

Vrijednost se radova procjenjuje na 150 i 200 milijuna kuna. Samo za dokumentaciju potrebno je izdvojiti šest milijuna kuna

Komentari 66

GE
geler203
22:25 08.11.2014.

Ma tko ste vi sa školom i s fakulteta da nekom solite pamet. Tu je gradonačelnikova "stručna" struktura koja je odlučila kako to urediti. Ima Zagreb novaca pa neće valjda graditi nešto jeftino.

VL
Avatar kontraadmiraI
kontraadmiraI
12:31 08.11.2014.

Tko je sposoban kroz rotor lako prolazi, tko je nesiguran i nesposoban samo koči sve ostale sudionike u prometu i smetnja je svima, takvima treba napraviti alternativu, a ostali svjet neka ide preko rotora na kojem ne treba semafor jer svrha rotora je brzi protok vozila.

VL
TR
Trnjanec
11:43 08.11.2014.

Fascinantno. Rotor služi upravo tome da ELIMINIRA semafore. To mu je jedina svrha i namjena.

VL
MR
mrljatinte
11:20 08.11.2014.

Slažem se! Rotor sa semaforima nije pravi rotor. Inače tu foru sa semaforima na kružnim tokovima su pokušavali Englezi i brzo se to pokazalo lošim i sad ih uglavnom miču.

VL
JA
james49
11:08 08.11.2014.

Pa kakav je to rotor sa semaforima? To je onda najobičnije raskršće samo kružno. Koje se kod nas bedastoće rade! Bolje da su tim novcem sagradili starački dom.

VL
PR
Protivcenzure
13:35 08.11.2014.

gdje taj koji je to zamislio živi?? u zagrebu ne!! neka onda uštede novaca i na sadašnji rotor stave semafore dobiti će istu stvar.

VL
ZA
zagreb1111111111
12:25 08.11.2014.

Opet se građevinarima podilazi da dobiju posao koji nije potreban. Za malo veću lovu koliko košta rekonstrukcija rotora napravi se još jedan most s čime je rotor onda rasterećen i rješen. No , to je je već mentalno nedokučivo prometnimm i gradskim stručnjacima . :)))

VL
TH
than
11:59 08.11.2014.

Sada ce opet zaboraviti bicikliste u cijeloj prici pa ce naknadno ucrtavati stazu. A ovo sa semaforima ne treba niti komentirati.

VL
MI
mint
11:12 08.11.2014.

Koji  put koristiti kao alternativu dok traju radovi?

VL
HO
horton
12:40 08.11.2014.

Nisam prometni stručnjak, ali čudi me Dadićeva usporedba s rotorom u Zapruđu za koji mislim da ima manji promet i puno jednostavniju situaciju (jer skoro svi ljudi iz iz Novog Zagreba idu na most). Također - suludo mi je bacanje 200 milijuna kuna na rekonstrukciju rotora u državi u kojoj hrpa bitnijih stvari ne funkcionira (da ne uspoređujem s onom djecom u Slavoniji koja nemaju novca za ručak u školi). A ne vidim ni problem sa trenutnim stanjem - nema velikog čekanja (pogotovo u usporedbi s nekim drugim lokacijama u gradu), a ne znam ni za neke sudare s teškim posljedicama tamo pa nemam dojam ni da je nešto opasno. Većina ljudi ipak zna voziti u rotoru, a ne bih bacao milijune samo zato što ga manji broj ne zna svladati.

VL
RI
rinam1952
11:28 08.11.2014.

Još jedno remek djelo u suradnji Bandić Radić

VL
MA
MARULO
18:30 08.11.2014.

Umjesto utrošenih 200 milijuna kuna za rakonstrukciju rotora, za te novce napravite novi most, koji ste pred samo nekoliko godina naveliko reklamirali (most kraj Jaruna), pa time ne samo da ćete riješiti problem tog famoznog rotora, nego ćete poboljšati ukupno stanje prometa u zapadnom dijelu grada.

VL
Avatar salaso
salaso
17:06 08.11.2014.

To samo ima kod nas.Izgradi se rotor da se izbjegnu semafori, i onda netko na rotoru napravi semafore.Kakvi biseri.

VL
FI
Fisherman
13:32 08.11.2014.

Na samom rotoru promet će se regulirati semaforima. ------------------------------------------------------------------------------------------ Sam rotor je zamisljen tako, zato da se izbjegnu guzve prouzrocene semaforima. Jos jedna glupost nasih vrlih strucnjaka

VL
Avatar Gump, Forrest
Gump, Forrest
13:05 08.11.2014.

Imao sam fobiju od tog čuvenog rotora samo prvi put kad sam iz svoje provincije prije puuno godina vozio prvi put autom u Zagreb. Nakon toga sam kroz taj isti rotor prošao vjerojatno nekoliko stotina puta, posred dana, u tri ulazne trake duge po 200 metara ili bez psa na cesti, u jutarnjoj gužvi, po kiši, magli, snijegu, noći, žarkom suncu, vikendom, praznikom, izlazio i ulazio valjda u svim kombinacijama. Smatram se prilično prosječnim vozačem, ali sa Strašnim Zagrebačim Rotorom nikad, nikad, nikad nisam imao problema ni zstoja ni incidenata.

VL
ST
stefj
11:49 08.11.2014.

Hm, napravili smo rotor, pa smo ustanovili da hrpa ljudi ne zna voziti i da je preopterećen, pa sad rješavamo problem izmišljanjem nekakvog quazi hibrida? Ma super... Ovo s tunelima nije loše, ali neće se riješiti problem prelaska s mosta u Dubrovačku i iz Jadranske na most, a to su 2 vrlo opterećena smjera. Sa semaforima će samo stvoriti velike gužve na samom rotoru, umjesto na njegovim prilazu. Osim toga, kada se auti nabiju i počnu naguravati, semafori će izgubiti smisao je će zakrčenje biti veliko. Bez veze... Tuneli i trake da, ali semafori nemaju apsolutno nikakvog smisla.

VL
EM
emojmile
11:22 08.11.2014.

Rotor sa semaforima ? Eliminacija 60% vozila ? Rotor se radi da ne bi bilo semafora i da se promet olaksa i ubrza njegov protok, i dalje tih 60 % eliminiranih ce se negjde morati pojaviti i kuda onda sa njima ?

VL
VI
Vito
15:19 08.11.2014.

BubyZG 08.11.2014 u 14:21h Rotor ove veličine sa tri prometne trake je toliko opasan da bi stručnjaku koji ga je projektirao trebalo dati doživotnu zabranu bilo kakvim prometnim projektima. ___________ Rotor ove veličine je napravljen dok je u Zagrebu bilo pet puta manje vozila nego danas _______ Ili mislite kako svim projektantima prometnica koje postoje u Hrvatskoj treba doživotni zatvor i zabrana projektiranja, jer su gradili prometnice dok su Hrvatskom vozilae konjske zaprege????????

VL
ZG
zgbzoran
14:56 08.11.2014.

rotor je smišljen da bi se izbjegli semafori kao i eliminiralo vrijeme kad je svima crveno kao i mrtvo vrijeme kada svi stoje, semafor na rotoru sam vidio u njemačkoj u dieseldorfu i u nizozemskoj, nisam vidio veće gluposti gdje 10 automobila stvore gužvu u neprohodnost. jedini problem rotora je prevelika brzina kretanja u rotoru kao i veliki broj loših vozača pri uključenju. to se može izbjeći povećanjem rotora ali se tada stvara problem brzine koji je još uvijek ne riješiv

VL
EU
EUfan
18:48 08.11.2014.

U Parizu oko Trijumfalne kapije imate rotor sa pet traka i sedam izlaza. Večina hrvatskih vozača bi se ukakila na njemu.

VL
« 1 2 3 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.