Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 175
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Promet
Povratak na članak

Radovi na križanju Vukovarske i Savske, prometni kaos neizbježan

Radovi neće samo skupo stajati ZET, već i putnike koji će morati tražiti alternativne puteve

Komentari 45

TR
tramvaj
13:19 11.08.2010.

Vito predlažem ti da legneš pred zet i počneš štrajkati glađu kako bi dobio odgovore na svoja pitanja.

VL
VI
Vito
08:17 06.08.2010.

Hvala tramvaj, nemam nedoumica, već te pokušavam natjerati da razmišljaš svojom glavom. Znam da se određuje i planira kad i gdje treba graditi tračnice. Budući si mlad nisi živio kad su postavljene tračice po Sveticama zbog obnove Maksimirske između Kvatrićaća i Bukovačke. Od onda, znači negdje 1987.g., ZET ne želi postaviti tračice između Maksimirske i Zvonimirove. A dokazalo se u tih 30-ak godina da je to potrebno. Isto tako prilikom gradnje nebodera u Ulici braće Domany porušene su stare kuće uz potok i prostor je namjenjen za spoj Horvačanske s Ljubljanskom. Vlasnici su obeštećeni na komunistički način, ali su obeštećeni. To što se sad našao jedan partijac koji koristi ovakvo stanje u Zagrebu nije opravdanje da se prilikom proširenja Ljubljanske nije napravila cesta između nje i Horvačanske. No, to je čisto političko pitanje. Pogledaj u planove ZET-a koje su objavili prije mnogo godina, dok si bio u osnovnoj, možda srednjoj školi. Tada su planirali spajanje Črnomerca s Trešnjevkom preko potoka Črnomerec. Tko se pobunio? Isti oni koji su zahtjevali natkrivanje potoka, jer im smeta kreket žaba iz tog potoka. Sve dokumentirano i objavljeno u medijima. U međuvremenu je \"Pliva\" prodana pa sad treba pitati stranci bi li nam dopustio izgradnju pruge kroz njihovo vlasništrvo. Koje su izgradili Hrvati u potpunosti. A poklonjeno je strancima u vrijeme dok je sama \"Pliva\" mogla kupovati baš te strance koji su kupili nju. Tramvaj, ne znam sve, ali o zagrebačkom prometu i lažima oko rješenja ima dosta objavljenih podataka. Da ih sam pratiš od kad si u zagrebu, znao bi kako se namjerno stvaraju prometne gužve. Možda si bio premlad kad su ZET-ovci štrajkali kvarenjem tramvaja po gradu i na taj način došli do plaće koju sad imaš. A da su prometnice uređene kako treba staajnje pokvarenih tramvaja ne bi smetalo apsolutnu kretanju tramvaja, jer bi se lako mogli zaobilaziti drugim pravcima. Primjer - Vojska bivše države je gradu poklonila zemljište iza nželjezničkog nasipa davnih 60-ih godina prošlog stoljeća kako bi grad izgradio paralelnu cestu sa Savskom. Sredinom 80-ih izgrađen je Jadranski most pa kad silaziš s njega prema gradu pogledaj s vrha mosta u kojem je smjeru okrenut. Da, nastavak je ravno u sivu zgradu, gdje se trebala nalaziti ta paralelna cesta kako bi otteretili Savsku. Sad razmisli koliko je novaca utučeno u Maksimirski stadion. I ostala nepotrebna sranja po gradu i okolici. I zbog čega? Tako da pisati o imovinsko-pravnim odnosima i ucjenama vlasnika terena može samo potpuno neupućena i zavedena osoba. Oprosti na grubosti, ali... Grad se razvija od srdišta prema rubovima, a ne proširuje dok se ne sredi pristup p prometnice kako bi sve klizilo kao po loju. A rješenje tračnica i skretnica jednosatvno se ne mogu opravdavati čudnim izgovorima, budući su u samom središtu Zagreba tri uska skretanja - Draškovićeva - Jurišićeva i Ilica - Frankopanska. Sva ostala skretanja su mačji kašalj prema ovima pa nema opravdanja da se ne izgrade. Još jedno smiješno rješenje - prvi planovi za tračnice su bili maknuti neposredno nakon objave o produžetku stare Branimirove i spoju s Heinzelovom.

VL
AG
Agramer198
22:00 04.08.2010.

Čuj \"pametnog tramvajca\", tele ne bi nitko kukao da se taj projekt modernizacije protegnul još 3-4 godine, pa i 5. Jer što sad, imamo nove tramvaje koje ne možemo otplaćivati odnosno možemo,ali ćemo stjerati grad u bankrot. Vau, ono fkt genijalna ideja. Mogu ja bit na tjedan dana isto gradonačelnik? I kaj tebi tramvaj nije uski kad trebaš preskakat babu sa kolicima natrpanim grincajgom z jedne i i kita u obliku žene z druge strane? Daj molim te lijepo ova nova serija je samo malo proširena i već je bolje, kaj misliš zakaj ga neće u Helsinkiju? Zato jer je preuzak, ne zato kaj ima stražnje staklo u obliku slova \"U\" ( ne bih sad o frustracijama balkanskog življa prek Drine). U svezi upravljanja prometom se slažem s tobom, ali bi trebalo sve one \"pametne\" koji misle da taj čovjek tam posred križanja stoji jer mu je špica, lijepo utefterit u blokić koji bi im se dao br. rege pa lijepo slati doma kazne. Dosta mi je divljaka s kamenjara koji niti ne daje žmigavac, niti staje na zebri, niti poštuje ikakve prometne propise jer je jedan od 672457324 Bandićevih rodijaka i zato kaj ima veći auto od mene. Od sada se zabijam u takve pa će reći da sam psihički nestabilan,al neka. Moj auto od 2000 eura vs. njegov od 200 000eura pa kome veča šteta...

VL
OB
-obrisani-
14:02 02.08.2010.

@luena Oprosti ali to nije zagrebački nego bosanski primitivizam. To je primitivizam došljaka i dotepenaca koji su uništili Zagreb.

VL
Avatar neugodan
neugodan
14:39 02.08.2010.

napokon da urede to smece od raskrsca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cekam to vec 15g.

VL
AG
Agramer198
22:04 02.08.2010.

Hvala Bogu, svaki puta sam tam smanjivao brzinu na 30km/h u strahu da ne ostavim podvozje automobila tam... Pa barem neće biti ogromnih gužvi jer Zagreb sad zgleda kao grad duhova, bio sam danas u 2 u gradu i nemaš žive duše..

VL
VI
Vito
08:31 03.08.2010.

Agramer198 - Zagreb sad zgleda kao grad duhova, bio sam danas u 2 u gradu i nemaš žive duše.. Normalno, kad su zagrepčani otišli doma.

VL
VI
Vito
08:38 03.08.2010.

Modernizacija križanja Zvonimirove i Šubićeve? Dajte molim vas novinari, ne pišite gluposti. Križanje nije modernizirano, već obnovljeno. Da je modernizirano imali bismo skretanje iz južne Šubićeve u istočnu Zvonimirovu i tako bi tramvaj iz Borongaja mogao izravno na Autobusni kolodvor.r. To znači modernizacija. Ovo što su napravili je samo zamjena starh tračnica i micanje kocki te asfaltiranje križanja. Poboljšanje u svakom pogledu do jeseni i prvih smrzavanja. Što će biti kad asfalt počne pucati i upadati u tračnice vidjet ćemo ove zime. Pesimist? Ne, iskustvo. Bit će dobro, ako su stavili asfalt otporan na smrzavanje. Ali, jefitna gradnja to opovrgava.

VL
VI
Vito
08:42 03.08.2010.

Zanimljivo kako se na takvo križanje šalju studenti, a ne redovna policija. Aha, ona je zadužena za čuvanje ratnih profitera u Varšavskoj. Ali, gle čuda, Zagreb je zaposlio i prometne redare. Gdje su oni kad treba uvoditi red u prometu?u? Ili su zaduženi samo za pljačku građana kao ispomoć \"pauku\"?

VL
VI
Vito
08:46 03.08.2010.

Žalosno je da se i opet neće produžiti tračnice od Trešnjevačkog placa. A novinar piše kako će ugraditi nove skretnice. Ovdje se radi zamjena starih skretnica novima, a ne ugradnja novih skretnica. Nove skretnice dolaze na nove pravce, koji se se ovdje ne spominju.

VL
VI
Vito
09:12 03.08.2010.

Kad smo već kod tramvajskih tračnica - znade li netko zbog čega još uvijek n ije spojeno 400 metara tračnica između Trešnjevačke remize i Horvačanske? To pitanje bi bilo jasno onima koji se čude kad tramvajui zapnu u Savskoj, običnono zbog trganja žica na podvožnjaku kod Koturaške. Znadete li koliko tramvaj iz Trešnjevačke remize treba proči da bi došao 400 metara južnije? skoro 6 kilometara, 6000 metara za 400 metara Ili 12 kilometara jednog tramvaja dnevno za dolazak i odlazak na vožnju građana. Dvije linije znače 24 km. Umjesto 1600 metara. Onda se pitate zbog čega je ZET u gubitcima? A sličnih rješenja ima nekoliko, jedno je zanemareno u Zvonimirovoj sa Šubićevom. Jedno je Maksimirska - Zvonimirova po Sveticama, 35 metara (700m u oba smijera) za 3500 metara. Napravljena je pruga do Dubca, oko 3000 metara. Nije napravljena pruga između Borongaja i remize u Dubravi, 1500 metara po novoj Branimirovoj. Čitamo kako \"svako malo\" oni iz Dubca pješaće ili se voze autobusima zbog kvara tramvaja ili sudara na tračnicama. Za(na)puštanjem željezničkog kolodvora između Heinzelove, Donjih Svetica i Planiske otvoren je koridor za tramvaj po Sveticama, Donjim Sveticama sve do okretišta tramvaja kod avenije Vukovar, zvanog \"Heinzelova\". I tu bi se skratilo putovanje Dubrava - novi Zagreb za skoro 10km u jednom smijeru. A gradski prometni \"stručnjaci\" ne žele zatvarati tramvajske \"krugove\" i tako građanim omogućiti stvarno brzo i učinkovito prevoženje.

VL
AG
Agramer198
12:13 03.08.2010.

A kaj se čudiš, isto je tako bila euforija prije par godina kak bu bila Ljubljanica spojena s Črnomercom pa nit od toga niš... Sada pak imaju fiks ideju izmještanja ZET-a u Blato. Tu bu se ziher neš izrodilo jer tu ima interes ZET zbog cijene građevinskog zemljišta i zarade koju mogu okrenuti ak to prodaju nekom privatnom investitoru da dela zgrade. Bute videli to će bit za tri godine fertih,a nama od novih tračnica friška figa i nogom u tur.. Kak i inače,jel.

VL
VI
Vito
08:27 04.08.2010.

Da, točno tak. Čak su nam ukinuli i \"metro\" na Jelačićplacu pod izgovorom stavljanja skretanja tramvaja iz Praške u Jurišićevu. Najstariji javni zahod koji je bio dostupan dok u Zagreb nisu došli divljaci.

VL
TR
tramvaj
14:06 04.08.2010.

KAKO VAMA LJUDIMA NIKADA NIŠTA NE PAŠE!!! Kukali ste da su u Zagrebu svi tramvaji stari, da je u njima po zimi hladno, a po ljeti vruće. Sada kada je 80 % voznog parka obnovljeno sa novim klimatiziranim tramvajima ii autobusima vama oni ne odgovaraju! Zašto? Olfo su vam uski!!! Ma dajte molim vas, kao da se cijeli dan vozite u njima. Uđete i za par stanica ste vani, i to vam ne paše. U krajnjem slučaju ako idete od početne do zadnje stanice vozite se 50-ak minuta i vjerujem da u tom slučaju sigurno lovite slobodno mjesto. Nadalje, nije gradnja tramvajskih tračnica slaganje lego kocaka, naravno da bi se puno uštedilo kada bi se neki pravci presjekli i put tramvaja iz spremišta prema okretištima skratio, a niste li možda mislili na imovinsko pravne odnose? Jer ako se bilo koja privatna parcela nađe na toj putanji vjerujte mi da su ljudi toliko zlobni da traže jako, jako puno kako bi preko njihovog posjeda prešla pruga. Što se tiče policije i prometne jedinice mladeži-vjerujte mi sa ovima drugima imam puno bolja iskustva. Stanite ujutro na križanje Ilica-Gundulićeva pa će te vidjeti do kuda ima tramvaja kada stoji policajac, a do kuda se ti tramvaji protežu kada prometom upravlja student. Dakle nije samo pročitati ovdje tekst i pljuvati po svemu, ljudi zađite malo na teren pa vidite o čemu se tu radi. Svima želim sve najbolje u životu i ugodan dan!

VL
OB
-obrisani-
13:57 02.08.2010.

A sto drugo reci do,Hrvatski (Zagrebacki ) divlji zapad... !

VL
TR
tramvaj
08:52 05.08.2010.

Agramer 198 vidi se da pišeš bezveze. Nova serija niskopodnih tramvaja nije proširena niti milimetra već su sjedala za putnike drugačije postavljena kako bi se dobio dojam većeg prostora. Dakle nema smisla lupati i pisati bez argumenata.

VL
VI
Vito
09:32 05.08.2010.

Napokon se javio stručnajk za tramvaje. I piše o prometu. U Gundulićevoj. Te ga uspoređuje sa Savskom. Ne shvaća da je dao dreku pljusku. U Gundulićevoj studentice i studenti stanu ispred na zebri auta i potpuno je normalno (bilo) da da vozač ne može proči. Zašto (bilo) u zagradi? Zato što je milan bnadić zabranio parkiranje pa sad vozači imaju dovoljno prostora i jednostavno zaobilaze studente po mjestu gdje su nekad bili parkirani auti. Vidio na svoje oči, pred mnogim pješacima, skoro izazvao sudar s tramvajom. A student samo slegnuo ramenima, jer nema nikave ovlasti nad takvim ponašanjem. Savska - Vukovarska ima preko 50 metara širine i studenti jednostavno nemaju šanse protiv takvih idiota za volanom.

VL
VI
Vito
09:40 05.08.2010.

tramvaj:nije gradnja tramvajskih tračnica slaganje lego kocaka, Ma koliko pak ti imaš godina i od kuda si došao u Zagreb? Prilikom obnove tračnica u Maksirskoj ZET je složio \"lego tračnice\" između Maksimirske i Zvonimorove, po nogostupu ulice Svetice , uzz ogradu sportskih terena. Čak ih nisu niti ukopavali, nego samo poslagali i \"čavlima\" pribili u asfalt. Dokazali da tuda tramvaji mogu bez problema voziti. Kod obnove, valjad si već bio u zagrebu i možda vozio tramvaj, Kvatrića, ZET je opet složio lego tračnice pa su tramvaji \"normalno\" vozili i za vrijeme radova. Znači, tračnice se mogu slagati kao lego kockice, samo je potrebna politička komanda da se to izvrši.

VL
VI
Vito
09:49 05.08.2010.

Jedan odgovor na moje davno postavljeno pitanje o trasama koje bi skratile i ubrzale tramvajski promet neću citirati, imam ga spremljenog u računalu, glasi otprilike ovako: Da bismo postavili tračnice na opisano mjesto morate postaviti zahtjev lokalnom pročelnik mjesne zajednice tog prostora. Za nove tračnice pak treba biti na tom prostoru najmanje 20.000 stanovnika. A mjesni šerf se na posao vozi službenim amtom i ni na kraj pameti mu nije da novce namjenjene za njegovu plaću troši na tračnice. Zato pisati da setračnice ne mogu postaviti gdje trebaju je malo smiješno. Još je smiješnije pisati o imovinsko pravnim odnosima na prostoru koji je predviđen za prošireljnje i produženje javnog gradskog prometa još u bivšoj državi.

VL
Avatar Erwin Johannes Eugen Rommel
Erwin Johannes Eugen Rommel
15:23 02.08.2010.

Smjesna Luena, ta rupica kaj je imas nije za siljenje olovki nego za kakanje!!!

VL
« 1 2 3 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.