ZET konačno ukida neželjene žute karte od 15 kuna, evo koje nove dolaze
Kako doznajemo, žutih se karata prodalo neusporedivo malo s obzirom na količinu prodanih kartata u vozilima prije njezina uvođenja, odnosno dnevno po vozaču tek jedna ili dvije
Komentari 61
Pola sata za 6 Kuna je premalo vremena, nek mora tramvaj negdje zbog guzve stajati i evo vrijeme je otislo .
Po ovome ispada da.vozac.dobije 2 kune za prodanu kartu kao de je posrednik,a ne zaposlenik ZET-a......
Hmmmm.....ni do sad nisam imao s njom problema...
Tako je to kad ruralci vode grad. Strategija i prethodna procjena su nepoznate kategorije. Sve se svodi na metodu pokušaja i promašaja. Nešto kao "ćorave koke".
A da se u skladu s 21. stoljecem uvede odnosno vrati naplata putem mobitela?
Kad ste uveli te karte od 15 kuna, rekli ste da rasterecujete vozace kako bi se sigurnije vozili, kako je bandiTova zelja da vozaci ne prodaju karte da se vozimo sigurnije, da ih prodaja karata ometa i ugrozava nasu sigurnost. Kaj je s nasom sigurnosti sada, jel bandiTu?
Kakva je ovo smijurija, ne postoji grad u Europi, a kamoli glavni grad, koji je imao ovoliko promjena cijena prijevoza u tako kratkom vremenu, mora se stvarno odati priznanje ovim "montipajtonovcima" iz Zeta za glupiranje i zezanje gradjanja Zagreba
A od kad je to sindikat strucnjak za nacin izdavanja i naplate karata? Oni su jedino strucnjaci za podizanje prihoda svojih clanova, nista drugo. A vozaci bi se trebalio baviti upravljanjem vozila, a ne gubljenjem vremena po stanicama prebiranjem po sitnisu. Covjece ne znam kad sam zadnji put imao novcanice u rukama, a ovi se u 2019(!) bave papirnatim kartama.
Ova promjena je radi provizije vozača, a ne radi dobrobiti putnika.
I nema veće gluposti i budslaštine kada se u punom busu za Vel. Goricu moras probijat do prvih vrata da bi iza Velikog Polja ponistio drugu kartu!!! Ima li neko praktičnije rješenje? !
tradicionalno u ZET-u nema pameti,racionalnosti, štedljivosti,praktičnosti ali diletantskih ideja... na pretek... ugledali se na seljonačelnika, isti su!!!
Nakon mnogo godina koristio tramvaj nedavno. Ušao sa kupljenom kartom na jedna od srednjih vrata i prilazim aparatu da ju kucam,kad ono nema nikakvog utora samo display. Pregledavam aparat sa svih strana ne bi li shvatio logiku korištenja aparata dokok me dobronamjerni suputnik nije uputio na aparat kod prvih ili zadnjih vrata,jer jedino ti aparati imaju mogućnost registracije kupljene karte. Rezultat takvog razmještaja aparata je da svi sa takvim kartama bi morali ulaziti na prednja ili zadnja vrata pri čemu se stvara gužva i zakrčuje prolaz... To dovoljno govori o stručnosti ljudi u ZET-u ... Inače što se tiče kupovine karata, na zapadu je to riješeno tako da su na stanicama i u vozilima postavljeni aparati na kojima je moguće kupiti sve vrste karata i na svakih par metara u vozilu se nalazi mehanička kutijica koja otisne vrijeme i ostale podatke na umetnutu kartu.
koliko košta karta na relaciji bužanova - remetinec??? vjerojatno će putnika častiti MUP
Moja karta kosta isto vec 25 godina a da stvarno hoce rijesiti svoje probleme onda bi otpustili 50% zaposlenih u svim gradskim firmama i odmah nebi bilo gubitaka.Nema parazita,nema bolesti.
Lopine!!!!!!!!!!! 50% "zaposlemnih" je visak..Dajte njima otkaz!!! Svo oni koji placaju prirez i porez u gradu trebaju imati free prijevoz a ostali neka ga placaju po 150kn pokaz...
Tako je to kad imaš na odlučujućim pozicijama kamenjare sa kupljenim diplomama......
To postoji jedino u RH - da kontrolor ZET-a ima duplo veću plaću od srednjoškolskog nastavnika matematike i fizike odnosno kad se pogledaju prava radnika ZET-a, čak su jednom htjeli i ozakoniti nepotizam (da se u ZET-u prednosno zapošljava djecu djelatnika ZET-a), sve je jasno... Nigdje nema toliko prava djelatnika za tako visoke cijene karata!
ovi se prvo moraju dogovoriti sa vlastitim mozgom pa tek onda krenuti u realizaciju a ne svaki ponedjeljak mijenjati odluke. Živio rođo
Olakšanje vozačima na način da će prodavati više karata ? Još jedan dokaz teoriji o gluposti i beskonačnosti.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Inače, u redu je iznaći metodu po kojoj bi vozači bili što manje opterećeni prodajom karata, da se mogu koncentrirati na vožnju.