Ovo je novi rotor: imat će podzemne tunele, semafore, biciklističke staze...
Plan Grada bio je dati 250 milijuna kuna, a od pristiglih 6 ponuda jedna je bila ispod tog iznosa. Najjeftiniji s ispravnom dokumentacijom bili su izabrani izvođači
Komentari 104
Nabolje bi bilo da to strani ( Njemački) prometni inžinjeri iskonstruiraju, jer su naši su nesposobni za to. Primjer toga je rekonstrukcija kružnog toka na Bukovačkoj ulici , uloženo je puno novaca a efekat je minimalan, gužva u smjeru sjever-jug se još pojačala, čak i semafaor nisu dobro isprogramirali, prolazi maksimalno 5 vozila sa sjevera za vrijeme jednog intervala. Prema Bandićevim riječima cilj ovog zahvata je bio da se stanovnicima sjevernog dijela grada omogući nesmetan prolaz u grad a koji ometaju posjetioci KBC Rebra koji imaju prednost na križanju u smjeru Rebra. To nikako nije uspjelo, trebalo bi dati orkaz tom prometnom "stručnjaku" koji je konstuirao novu regulaciju.
Ovo je samo dokaz kako su završili prometni !
sve je super samo nedostaje fontana u sredini kruga
semafori na kruznom toku?...sad je guzva, ali ovo ce bit krkljanac non stop...
problem rotora je nepreglednost i sigurnost. ovo to ne riješava.
Kladim se da ce tu svakodnevno biti teskih nesreca ...
"Sam rotor neće se mijenjati, ostat će na istoj razini, no oni koji budu u krajnjem desnom traku neće uopće ulaziti u kružni tok – rekao je svojedobno Pološki i dodao da će desni trak biti fizički odvojen malenim otocimaa visokim 12 centimetara, a širokim metar i pol. Ovim će rješenjem iz rotora eliminirati 60 tisuća vozila, 60 posto od onoga koliko ih danas dnevno prođe tim najprometnijim raskrižjem u Hrvatskoj." Pa već danas postoji na rotoru izdvojena traka za desno skretanje!!! Potrošit će novac a neće dobiti ništa . A Bandić nema pojma da zagušenje ujutro na rotoru nastaje i zbog slabe protočnosti izlaza s Jadranskog mosta u Selsku! Bandiću, gdje je Šarengardska; paralela Savskoj??
Ako zelimo spasiti ljude u ovoj zemlji trebamo napasti njemacku... te se predati i da oni vladaju i dolaze na more a mi da radimo minimalno za 2000 eura
Zašto sam odmah znao da se radi o Zagrebu, dok Slavonija propada ????
Jel uopće itko od prometnih stručnjaka radio na ovome?? Zaustavljanje u rotoru?? Kladim se da neće šljakati ovo kako treba!
Svemirska stanica, pametni grad za milijun ljudi, najbolje autoceste na svijetu, pelješki most....bla bla bla bla.
Kamgrad,..., Tigra i .... Zanimljiva povijest i vlasnici, zar ne, "naši" "omiljeni" "novinarčeki" __ Nije izabran izvođač s Krka, jer je učinkovit i brz __ Ali je izabran izvođač koji pozna sudnicu bolje od građevinara koji su ju gradili. __ Evo kako se "transparentno" posluje
A gdje je tramvajska pruga prema Areni ?
Ovaj ,,novi ,, remetinečki rotor ima nekoliko mana ; nema nijednu fontanu, na stupovima rasvjete nisu nosači za zastave,nisu nigdje predviđeni kontejneri za razvrstani otpad, nigdje nema ni parkinga s naplatom,nema ni aluminijskih stupića,,,
ma kakav rotor, napraviti jedan most na istočnoj strani jaruna i izbjegli bi 60% prometa koji dolazi u grad, ali to je valjda jeftinije i čistije pa...
Stvarno se nadam da se ovo neće realizirati. Bolji je i ovakav rotor od ovoga sa semaforom iz smjera Remetinečke. Ne znam jel ovi stručnjaci to znaju, ali na tom ulazu u rotor ima mjesta za stajanku od 5-6 auta. Kad ih je više zakrčuju desnu traku. Semafor bi pogoršao, a ne poboljšao stanje. Otkud uopće ideja za semafor na rotoru...
Tigra d.o.o Godina osnivanja 1990 OIB 29830060230 Temeljni kapital 25.828 EUR Vrsta tvrtke Glavni ured WEB STRANICE SU U IZRADI E-mail: petrapenava1@yahoo.com, tigra@tigra-zg.hr
Dođe ti da padneš u nesvijest kad vidiš one američke rotore i petlje u višemilijunskim gradovima. Mi ne možemo napraviti 1 rotor kako treba. Tako je to kad cijeli jedan fakultet služi za lažno dobivanje diploma i pranje love.
Bravo bandicu bravo gradonacelnice jos jedan mandat ili predlozi tko ce te mijenjati Odlucno i odlicno bravo graditelju
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Stavljanje semafora na kružni tok je suludo.. Bez veze krpanje... Poboljšat će se protok istok-zapad, no onaj najgori smjer ovime se neće riješiti, a to je zapad-sjever, da su to riješili semafori ne bi trebali... A što se tiče semafora, ovim uvođenjem pametnih semafora lijepo su se povećale gužve u gradu. Nema više zelenih valova koji su bili koliko-toliko protočni, sad je svugdje crveno, svugdje je gužva... Interesantno je kako novinari ništa ne pišu o tom, ogromna lova potrošena da bi se povećale gužve. Ili enormni novci za opremanje ZET-a WiFi-em...