Naslovnica Zagreb ZG Vijesti

Nabavljaju ZET-u 30 novih autobusa na leasing

Uzimaju se na razdoblje od pet godina, a jedan od glavnih uvjeta je da su proizvedena 2017. ili kasnije
24. siječnja 2018. u 08:35 11 komentara 2292 prikaza
ZET
Foto: Petar Glebov/PIXSELL

Trideset poluniskopodnih gradskih i međugradskih autobusa na leasing za 45 milijuna kuna – nova je to nabava Grada, koju će obaviti čim se netko tko autobuse može omogućiti i javi na natječaj raspisan prekjučer.

ZET Javni prijevoz Velika promjena u Hrvatskoj: Jedna karta za autobus, vlak, tramvaj

Vozila se uzimaju za ZET, na razdoblje od 60 mjeseci, odnosno pet godina, a u to će se vrijeme ujedno iz gradske blagajne morati otplatiti i 45 milijuna kuna. Tvrtke koje mogu osigurati 30 autobusa ZET-u za sljedećih pet godina na natječaj se mogu javiti do 20. veljače, kad je i službeno otvaranje ponuda, a iz Grada su im uvjetovali da vozila moraju biti iz 2017. godine ili mlađa, kao i da mogu voziti po ravničarskim i brdovitim terenima te funkcionirati na različitim temperaturama.

Također, busovi moraju imati snažni ovjes, točnije čitavu konstrukciju jer prometuju “s punim brojem sjedećih i stajaćih mjesta”.

ZET karte 'Kartu, molim' Nije imao kartu pa se ZET-ovoj kontroli obratio na francuskom. Uslijedilo je iznenađenje ZET 15. prosinca ZET-ove karte od petka više neće biti dostupne na kioscima Tiska tramvaj Izdvajanje iz Holdinga ZET-ovci traže odmaralište na Lošinju
Digitalna komora
Digitalna komora
Poduzetnici, odsad ključne informacije doznajte klikom miša

A1 izdvaja za Vas

  • BubyZG:

    Rabljeni gradski autobusi iz 2017. godine koštaju na EU tržištu oko 200.000 EUR !!! Ovaj leasing je prevara, jer nakon pet godina i isteka leasing ugovora u ZET-u neće ostati nijedan ( autobusi se moraju vratiti leasing kući ), a ... prikaži još! potrošit će se oko 200.000 EUR po autobusu. Koja će sad leasing kuća omastiti brk - MAN Iporter Hrvatska kao na slici ili neka druga ... ?

  • Deleted user:

    Pa ZET je kao i Velesajam, izdvojen iz Holdinga . Ipak, ZET nimalo ne može utjecati na nabave i najmanjeg vijka, a kamo autobusa, pa Grad odlučuje, ali gubitke će imati ZET. I tako već desetljećima. Grad odlučuje o zaduženjima, ... prikaži još! o cijenama vožnje, o besplatnom prijevozu, o dobavljačima, o plaćama...ali gubitke proizvodi ZET. Možda...uprava koje ima kao i radnika ili i više?

  • dopizdilomi:

    Nova pljačka. Zet izlazi iz holdinga a grad plaća.