Nabavljaju ZET-u 30 novih autobusa na leasing
Uzimaju se na razdoblje od pet godina, a jedan od glavnih uvjeta je da su proizvedena 2017. ili kasnije
Komentari 11
Pa ZET je kao i Velesajam, izdvojen iz Holdinga . Ipak, ZET nimalo ne može utjecati na nabave i najmanjeg vijka, a kamo autobusa, pa Grad odlučuje, ali gubitke će imati ZET. I tako već desetljećima. Grad odlučuje o zaduženjima, o cijenama vožnje, o besplatnom prijevozu, o dobavljačima, o plaćama...ali gubitke proizvodi ZET. Možda...uprava koje ima kao i radnika ili i više?
Nova pljačka. Zet izlazi iz holdinga a grad plaća.
Jos jedno zaduzenje na teret gradjana.Gradjanima Zagreba naseg lijepog ne trebaju novi dugovi a autobus na slici izgleda kao Autobus u Bremerhafenu. Mozda su njemci prebacili paar autobusa u Zagreb. Srdacan pozdrav svima u Zagrebu iz Njemacke.
Google sada plaća 500 do 1000 dolara dnevno za rad na mreži od kuće. Nakon što sam napustio prethodni posao prije 4 mjeseca, a ja sam zaradio 27836 dolara u prvom mjesecu s tog posla. Imala sam sreću saznati više o ovom poslu koji mi je bio životni čuvar. Trebali biste sada pokušati dobiti ovaj posao i pocčeti zarađivati novac online slijedeći upute na ovom blogu ... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> www.BuzzCash3.Com
Pametna odluka. Putnici ce imati nove i ispravne buseve, a za tu cijenu ZET ili Grad nemoze kupiti ni desetak istih. Nadam se da ce neka domaca firma ponuditi buseve, ako takva tvrtka postoji u RH, usto sumnjam. Voznja nijee besplatna, prema tome od tih prihoda ce se i otplatiti leazing.
Vijest, iako, samo prije kratkih niti mjesec dana, da se ZET odvaja od Holdinga a gdje je još stajalo da su u gubicima, sad uzimaju autobuse na lizing? Kako i tko će lizati još i taj dug? Zagrepčani možda? Bilo bi vrlo zgodno vidjeti kako bi kupovali da postanu privatna kuća a da vrate gradu na lizing svoje dugove zbog ogromnih troškova i ne zasluženih plaća? I to u skoro milijunskom gradu, "bez ikakve konkurencije"? Mislim da bi se ZET ugasio za 15 dana? Ovako!? I pitanje nadležnoj gradskoj Skupštini, zašto do danas ZET nije privatna firma?! Što se čeka?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Rabljeni gradski autobusi iz 2017. godine koštaju na EU tržištu oko 200.000 EUR !!! Ovaj leasing je prevara, jer nakon pet godina i isteka leasing ugovora u ZET-u neće ostati nijedan ( autobusi se moraju vratiti leasing kući ), a potrošit će se oko 200.000 EUR po autobusu. Koja će sad leasing kuća omastiti brk - MAN Iporter Hrvatska kao na slici ili neka druga ... ?