Vikao, prijetio i razbio tipkovnicu zaposlenici: 'Raskini mi ugovor!'
– Raskini mi ugovor. Ja te plaćam – urlao je muškarac
Komentari 68
Uz današnje tarife na bonove nije mi jsano tko uopće ima potrebu ići na pretplatu. Uređaj koji se dobije "povoljnije" na kraju i nije tako povoljan a samo jedan neplačeni račun za sobom povlači dodatne troškove i probleme. Bio samm i ja na pretplati, ali kada sam na papir stavio koliko me godišnje košta super tarifa, otišao i kupio si S4 za keš, uzeo tarifu za na bonove sa uključenim minutama, sms-ovim i internet prometom te mi na kraju mjeseca nije problem ako nemam za produžiti i razmišljanje o prisilnoj naplati. Ali svatko zna najbolje za sebe ili njih.
Ako bude pravde i srece ja se uskoro rješavam t-coma
Svi vi koji ne razumijete ovog "divljaka" ste ili zaposleni u svojim isto takvim firmama ili nikada niste imali problema s istima. To su krvopije koje ne prezaju da prevare stranke. Istina je da ta zaposlenica nije kriva ali gdje su joj nadređeni? Fuj od države koja nas ne brani od tih telekom nitkova! Fuj i za Mimicu koji je EU povjerenik za zaštitu potrošača! Ljigavac ljigavi!
...organizacija rada u T-com poslovnicama je užasna... svi rade sve... ne postoji brzi šalter za platiti račun (samo automati...)... i onda se za najkraću informaciju i provjeru stanja i plaćanje računa čeka satima... jer svi rade sve... i onda svi svima objašnjavaju tarifne modele, pokazuju mobitele... potencijalni kupci stoje satima na šalteru i razmatraju opcije... te svi ostali koji čekaju moraju dijeliti njihovu sreću jer kupuju novi mobitel... uglavnom... nakon 2 sasta čekanja... čovjek zaista poželi početi razbijati tastature...
Mislim da je puno nas više puta došlo na tu ideju u T-com-u
Došao sam u T com raskinuti ugovor. Kad sam im sve potpisao, onda mi je djelatnica centra rekla da se sutra javim na neki broj te da se pozovem na neki broj-šifru koju mi je ona dala. Pa čemu samm onda došao u poslovnicu, ako još moram i telefonirati? Je, da bi me još drugi dan žicali da promjenim mišljenje.
Bravo za covjeka, treba porazbijati sve mamu im
Podržavam toga čovjeka jer sam iu sam slično prošao sa njima ali sam se riješio gamadi.
U T-com centru ispunjavam zahtjev za raskid ugovora za fiksni telefon. Nisu mi ga raskinuli isti dan jer kažu moraju to napraviti neki drugi u centralnom uredu itd.. Nakon nekoliko dana,18. u mjesecu ugovor raskidam i tada platim sva dugovanjaa i troškove koji su od mene tražili zaposleni u njihovom centru. Nakon nekoliko mjeseci slučajno u kući u kojoj sam nekada stanovao i imao priključak nalazim račun od nekoliko kuna, opomene uz prijetnje ovrhom. Pa tko je tu lud.? Odlazim ljut u T-centar i kažu mi da su to kamate na dug do dana raskida ugovora u zadnjem mjesecu. Zar mi to nisu trebali izračunati i naplatiti s danom raskida.?? Pa tko je tu lud.?
mene svaki dan zovu i pokušavaju mi uvaliti svoje tarife, što više reći o tim ljudima, da mi se dokopati nekih od tih koji me zovu
Zašto mu jednostavno nisu raskinuli ugovor prema pravilniku i zakonu.??
s druge strane mobileti su čisti luksuz bez kojih se može. ima praktičnih strana, ali 90% ljudi ih koriste za zajebanciiu.
Deutche telekom iliti rvacki telekom je kriminalna organizacija pod patronatom hrvatske vlade i drzave. Lopovi, pljačkaši i neznalice. Čovjek je potpuno u pravu, jer su im zaposlenice uza sve to, još umanjene inteligencije. No država koja stoji iza takvog poduzećaa i čini neprekidnu štetu svojim građanima nije naša država i neće to još dugo biti. Oni žive i pljačkaju građane zajedno, kako to u reklami na tv i kazu.
Nekidan čekam u t-com - u da bih se prijavio u bonbon na bonove. Lunjao sam Centrom Arena od 4 sata popodne kad sam uzeo broj za čekanje do 9. Ispred mene je bilo skoro 200 ljudi, puno njih za raskinuti ugovor. U 25 do 9 kad sam bio na redu striček za pultom veli da će primati samo one koji žele raskinuti ugovor. Jedva sam ga namolio da me primi kad sam došao na red u 5 do 9. Drugo, opcija bonbon na bonove mi se čini u redu, ali mi je čudno da sklapa u T-comu! Zar se radi o njihovoj firmi i je li to dumping prema ostalima? Naknadno sam nakon potpisivanja prebacivanja brojeva u bonbon saznao da se u bonbonu spremaju na korigiranje cijena za 10 kn više!? Tko tu koga?! Pričekati da ljudi prijeđu, a onda evo vam ga na!
ma kad raskidaš ugovor vozaju te kao majmuna, ne moraš ni imati ugovor, kad zatražiš prelazak počne vozanje, to neki ljudi skuže pa postanu nezgpodniji, pa ubrzaju postupak jer sa nezgodnijima manje hoće imati posla bilo tko pa i oni, dakle i oni sami generiraju ovakvo ponašanje, ali što njih briga za sužbenicom, kojoj su dali upute da oteže raskidanje ugovora i prelaske kako zna i umije, te nema šefa, te mora raskid u drugu poslovnicu, te sačekajte par dana
Potpuno ga razumijem jer t comovci su čisti manipulatori i kamatari još i gore!! koliko su samo meni novci izmuzli to je neviđeno.Dođi u centar min. čekaš 45min. onda kada dođeš na red doslovno te lažu o tvojim pravima.Eto najbolje se vidi iz primjera ,a to je samo jedan od tisuce takvih.
zakon je jasan da se ugovor može raskinuti, prema tome neka se t-com drži zakona već jednom
U pravu je covjek ..... nije kriva radnica toliko koliko joj menadzment ne dozvoljava da klijent ode....
Ma sve su ti lopovi od mobilnih operatera, a o fiksnim uslugama da i ne pričam, ali ovaj lik je triba malo snifat glu da se opusti prije nego što je otišo do t centra, sramota!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
svatko tko je bio kod t-coma, t-mobile ili cega vec, moze razumijeti ponasanje ovog divljaka. pazi ovo... cura je imala mrak tarifu koju je placala 60kn mjesecno. kako su ukinuli tu tarifu, oni su je bez ikakvog pitanja prebacili nana tarifu koju je placala 150kn. ali niti to nije sve. jos su joj aktivirali multimedijalni paket koji su joj naplacivali 30kn mjesecno. dodje joj racun jedan mjesec, misli ona, mozda je puno razgovarala na drugu mrezu (jer danas ne znas tko je na kojoj mrezi), pa drugi pa treci, (stara joj placa racune, pa nije toliko pridavala paznji), naravno, ispisa poziva od nikud.. da bi nazvala i pita koji k... tek tada su joj rekli da je prebacena, a iako su je odmah prebacili na manju tarifu i ukinuli multimedijalni paket, opet je za taj mjesec dobila puni racun na naplatu. e sad, koliko je t-com zaradio novaca prebacivanjem na nepovoljnu tarifu i ukljucivanjem multimedijalnog paketa tih 5-6 mjeseci? primjer 2. cura, mladja od 28 godina, ide uzeti ugovor za svoju mamu jer prvih godinu dana ima 50% jeftinije, da bi mi nakon 2 godine saznali da joj nisu aktivirali total s tarifu, nego neku surf tarifu gdje dobijes mizerno minuta ukljuceno, a puno mb za surfanje. i zena svaki mjesec dobiva 50-80 kn veci racun. opet, mislimo mi, ona zove na druge mreze... tek sada kada smo isli raskidati ugovor smo saznali da je ona u startu stavljena na krivu tarifu. kaj je najbolje, zeni na ugovoru pise total s, a u sustavu je na surf tarifi. kaj reci na to? ponavljam, razumijem covjeka, ne opravdavam fizicku stetu, ali verbalno svima po redu u t-shitu bi rado sasuo u facu sve s neba i podzemlja.