Koliko trgovine lupaju marže, ne znam, vjerojatno su bezobrazno velike, ali nama je ionako manje bitno tko nas dere, proizvođač, trgovački lanci ili država. Sve na kraju platimo mi kupci – samo je jedan od stotina komentara koji ovih dana pljušte na Večernjakovim online stranicama nakon vijesti da su Podravkine proizvode na Kauflandovim policama zamijenile privatne marke tog trgovca ili pak nekih drugih proizvođača.
Jedini pozivaju na bojkot trgovca, drugi pak upozoravaju kako se hrvatski proizvodi izvan Hrvatske prodaju za "siću". "Kod nas glume premium brendove s prenapuhanim cijenama, a i trgovački lanci nabijaju marže preko svake mjere, isti proizvodi u istim lancima u nekim državama su bitno jeftiniji", upozoravaju drugi potencirajući i nezavidnu pregovaračku moć proizvođača prema velikim trgovcima, posebice manjih dobavljača, ali i neupitnu kvalitetu domaćeg koje je preskupo za prosječnog potrošača. Zapravo nije Kaufland izbacio Podravkine proizvode sa svojih polica, kako se to percipira.
U odnosu snaga između top 10 trgovaca i proizvođača jedni su ipak lošije prošli
Na Fininoj listi za prehrambenu industriju po dobiti je prva Podravka, a po prihodima su od nje jači Vindija i Dukat
Komentara 2
U inflatornom načinu privređivanja bitnije je preživjeti nego ostvariti dobit. Ni trgovci ni proizvođači neće dugoročno dobro proći nastavili se galopirajući rast cijena.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kaufland će izgubiti kupce jer nas ucjenjuje u našoj zemlji. Kolika je njihova marža u Hrvatskoj, a kolika je u Njemačkoj?