Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Hrvatska

Ima i toga: Iz ove zemlje nam je stiglo više turista, nego lani!

Nedavno je nacionalna poljska televizija TVP svoje izdanje najgledanije jutarnje emisije u Poljskoj u cijelosti posvetila Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji
07. kolovoza 2020. u 08:20 12 komentara 5787 prikaza
Foto: Marko Dimic/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/3

Prema podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnom i nekomercijalnom segmentu te nautičkom charteru, s tržišta Poljske je u dosadašnjem dijelu kolovoza ostvareno oko 65.000 dolazaka i gotovo 380.000 noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast prometa od 4 posto u dolascima i 10 posto u noćenjima!

Šibenik: Gužve na brodovima koji voze na otoke nedaleko Šibenika HRVATSKA ISKORISTILA PRILIKU Ipak ima razloga za optimizam: Što nam govore kolone turista na cestama

„Nakon odličnog srpnja, još bolje turističke rezultate očekujemo u kolovozu. Naime, u Hrvatskoj je tijekom prvih pet dana kolovoza ostvareno više od 3.9 milijuna noćenja što je gotovo 70 posto lanjskog rezultata ostvarenog u istom razdoblju. Uz tržište Poljske na kojem je ostvaren i rast prometa, odlične rezultate u kolovozu imamo i na tržištima Njemačke i Slovenije na kojima bilježimo oko 96 posto lanjskog prometa u istom razdoblju. Ovi rezultati potvrđuju kako je naša zemlja percipirana kao sigurna i kvalitetna turistička destinacija, a na svima nama je da odgovorim ponašanjem i pridržavanjem svih propisanih epidemioloških mjera taj status i zadržimo“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako je u dosadašnjem dijelu kolovoza s tržišta Češke ostvareno gotovo 80 posto lanjskog rezultata, a s tržišta Austrije više od 60 posto.

Dodajmo kako je nedavno nacionalna poljska televizija TVP svoje izdanje najgledanije jutarnje emisije u Poljskoj u cijelosti posvetila Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji. Riječ je o emisiji „Pytanie na śniadanie” koju tijekom tri sata trajanja u udarnom terminu, prema podacima Nielsen Audience Measurement, svakodnevno prati oko 485 tisuća gledatelja. U emisiji o Hrvatskoj bile su prezentirane prirodne ljepote, kulturna baština te eno-gastronomska ponuda, a gost u emisiji je bila Agnieszka Puszczewicz, direktorica Predstavništva HTZ-a u Poljskoj.

„Gostovanje u emisiji bila je odlična prilika da pred velikim brojem gledatelja predstavim različite motive dolaska gostiju u Hrvatsku. Ne smijemo zaboraviti da je Hrvatska jedna od omiljenih ljetnih destinacija Poljaka u koju se oni uvijek rado vraćaju. Vjerujem da će poljsko tržište i tijekom ove vrlo izazovne godine imati snažan udio u ukupnim rezultatima hrvatskog turizma“, zaključila je Puszczewicz.

UPLETEN U AFERU JANAF
Tko je zapravo gradonačelnik Velike Gorice Dražen Barišić?
Gastro Zagreb
Jesen na našem stolu
Gastro sezona: Što nas dolaskom jeseni čeka na našim stolovima
  • Avatar EtTore
    EtTore:

    To su Mizerije a NE gosti!

  • zg_dubrava:

    bolje da nisu niti dosli...samo guzvu stvaraju, maniri 0 bodova, sve u svemu nista od njih.

  • taras.buljba:

    Kad gledam tv i nas program mi u RH super zivimo kao mali bogovi tako bar kazu.