Zagrebačka obilaznica sve češće postaje žarište nesreća i zastoja. Nesreći u kojoj su poginule dvije sestre prethodili faktori poput prebrze vožnje i neprilagođavanja uvjetima na cesti, a upravo ovakve situacije posljednjih mjeseci gotovo svakodnevno izazivaju prometni kolaps. Zagrebačka obilaznica, zbog sve veće gustoće prometa i čestih nesreća, postaje jedno od najkritičnijih mjesta u glavnom gradu.
"Jednostavno se radi o potkapacitiranoj prometnici. Ona je izgrađena krajem '80-ih, kada je bio značajno manji broj vozila u prometu i nije bio takav tranzit kao što je danas", za Dnevnik Nove TV objasnio je prometni stručnjak Krunoslav Ormuž. "Da se zaustavna traka promijeni u prometnu, u voznu traku, ali od toga ništa. Ako se ništa u skorije vrijeme ne promijeni po pitanju treće prometne trake, mislim da će katastrofa biti sve veća i veća", dodao je.
"Može se ići brzinom od 85, neki idu 70, a nama je vrijeme sve", rekao je za Novu TV jedan vozač kamiona te potvrdio da se u toj situaciji uglavnom pretiče. Policija potvrđuje da su teretna vozila pod nadzorom, a prekršaji se sankcioniraju.
"Važno je izbjegavati zaustavljanje na cesti, kao i naglo ubrzavanje ili usporavanje te nagle promjene smjera kretanja", upozoravaju iz policije.
Unatoč pojačanim policijskim akcijama i preventivnim kampanjama, travanj je donio crnu statistiku na hrvatskim prometnicama, a broj smrtno stradalih u prometnim nesrećama drastično je porastao.
Po tkzv. Podravskoj magistrali dnevno prolazi preko 20.000 vozila, pola od njih su šleperi, a nema ni pješačkih staza u pojedinim naseljima, djeca po toj cesti idu u škole, riskiraju živote. Ali premijer i 90 posto njegovih ministara, koji su podrijetlom iz Dalmacije u svojoj domovini grade mostove, tunele i autoceste do svake selendre. Naravno, sa hrvatskom lovom. I tamo gdje dnevno prođe stotinjak auti. Do kad?