Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 3
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Direktor odgovara:

Pola milijuna kuna za NK Karlovac dao je Uđbinac, a ne ja

'10.11.2009., Karlovac - Ivan Mrzljak direktor karlovacke gradske tvrtke Vodovod i kanalizacija.  Photo: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL'
'Kristina Stedul-Fabac/PIXSELL'
20.11.2012.
u 11:50

O svim davanjima odlučuje Nadzorni odbor, direktor ima pravo donirati samo do iznosa od 5000 kuna – objašnjava Mrzljak

Do kada će Grad Karlovac tolerirati, a građani plaćati propale projekte direktora Vodovoda i kanalizacije Ivana Mrzljaka, koji je zbog donacije od 500.000 kuna NK Karlovcu 2010. doveo tvrtku u 427.000 kuna gubitka? – pitaju se zaposlenici karlovačke gradske tvrtke, nezadovoljni njegovim potezima. Kažu da svi poručuju da se mora štedjeti, a njihov direktor donosi nove sistematizacije i povećava broj zaposlenika.

 – To vjerojatno radi u cilju racionalizacije i boljitka tvrtke. Kako inače objasniti potrebu za zapošljavanjem geologa ili uvođenje pomoćnika direktora. Većim je plaćama nagradio pripravnike. Pitamo i koja je strategije tvrtke, s obzirom na to da se strateški tim nije sastao duže od godinu dana – ogorčeni su neki od zaposlenika.

Direktor Ivan Mrzljak odgovara da je 2009., kada je došao na tu funkciju, preuzeo tvrtku s gubitkom od 1,359 milijuna kuna. Godinu poslije, minus je smanjen na 427.000 kuna, da bi 2011. poslovali s dobiti od 398.000 kuna, koja će u ovoj premašiti pola milijuna.

 – To samo govori o poslovnoj politici, koju provodi Mrzljak– poručuje direktor i priznaje da su 2010. završili u minusu upravo zbog donacije NK Karlovcu.

 – Zbog toga nije došlo do neisplate plaća. Direktor ima pravo dati donaciju do pet tisuća kuna. Ali, zašto se dalo 500.000 kuna nećete pitati mene, o tome ja ne odlučujem. O svim davanjima odlučuje Nadzorni odbor – kaže Mrzljak. A, na čelu NO-a je Ivan Uđbinac, pročelnik Upravnog odjela za poslove gradonačelnika.

 Napominje da su u njegovom mandatu napravljene četiri sistematizacije da se spriječi negativno poslovanje i omogući razvitak.

 – Prva se morala napraviti zbog provođenja EU projekta i VIK se morao tako organizirati. Drugu smo proveli zbog uvođenja nove djelatnosti, pročišćavanja. Grad je mogao osnovati novu tvrtku, ali smo odlučili da to bude jedna od djelatnosti.

Treća se odnosila na manje promjene u sklopu Odjela vodoopskrbe. Posljednja je učinjena radi transformacije Jedinice projektne implementacije u tehničku podršku – kaže direktor. Dodaje da su u šest mjeseci uštedjeli 1,174 milijuna kuna. Prosječna plaća 175 zaposlenika je 4800 kuna. Koeficijenti su smanjeni onima koji su iz ISPA projekta prešli u VIK, a bili su ranije za jedan veći.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije